Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כבר רכבים זולים יותר כמו פורסטר נכנסו להתלבטות אז הטיגואן קיבל זריקת מרץ בסדר האחרון שפולקסוואגן עשו במחירון שלהם.

יש דגם חזק ומאובזר מהעבר במחיר של 200K.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום

יש לי במשפחה גם פורסטר טורבו מהדור האחרון, X3 דיזל וRX מהדור האחרון.

לא נסעתי על הNX אבל אני יכול להמליץ על הX3 בלב שלם, רכב מדהים שגם שומר על הערך, הראשון אחרי הרבה רכבי פרימיום מהשנים האחרונות שבאמת נתן תחושה שאפשר לעשות רכבים "אחרת" במובן טוב.

תבקשו נסיעת מבחן ובהצלחה

פורסם
אציג ברשותכם אלטרנטיבה מעט חריגה:

 

מה אתם אומרים על פורסטר טורבו - מקריאה מרפרפת של הקטלוג עולה שעל פניו הוא נוסע פגז, גבוה כמו שאמא רוצה, מאובזר יפה מאוד מאוד, אפשר להשאר עם 100,000 שקל ביד.

מה אני מפספס? חוץ מעניין כמובן שלא מדובר באודי או במוו, האם באמת שווה לשלם עוד 100K פרמיה על הג'יפון הגרמני/יפני? בכמה הפורסטר נחות, אם בכלל?

 

האלן נתנאל,

חשבת לבד, מי אני שישנה את דעתך :)

לפי הקריטריונים החשובים לך אין ספק שהפורסטר עונה על הדרישות.

והחסכון דיי משמעותי.

אשמח גם לענות לך על שאלות ספצפיות פה בפורום.

פורסם

אם פוזה מרתיעה את אמא וחווית נהיגה ותנוחת ישיבה אופטימלית מענינים אותה , ממליץ לכם יחד ללכת לבמוו ולבדוק את ה X1 . איתו אמא תהנה לנהוג ולמרחקים וכשהיא תנוח אתה תוכל להנות מנהיגה . בכל מקרה יש גם את הX3 , שיש לו יתרונות רבים , אבל , אין את הזריזות , היציבות וחווית הנהיגה שבמוו מוכרת ,עדיין מוצלח יותר מכל ההצעות שהועלו פה.

לגבי המראה של X1 עניין של ,מי שמוכן להשקיע ,בעיניו הוא רכב יפה מאוד ואלה שמקשקשים ולא מוכנים להשקיע יגידו שהוא מכוער.

פורסם

לגבי המראה של X1 עניין של ,מי שמוכן להשקיע ,בעיניו הוא רכב יפה מאוד ואלה שמקשקשים ולא מוכנים להשקיע יגידו שהוא מכוער.

 

מה...? [emoji15]


×
×
  • תוכן חדש...