Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברי הפורום.

 

בקרוב אני בן 18 ולקראת החוקיות, קרוב משפחה שלי רוצה לקנות לי אוטו.

אני חובב מאוד מהירויות והרכב יהיה לנסיעות בעיר ועל כבישי החוף עם חברים.

 

חובה-

-סוג- ספורטיבית, גג עד יד 3.

-כמות מושבים אינה משנה.

-דגש על אמינות.

-מראה- כאמור הרכב הוא לצעיר בן 18 וחשוב לי המראה (מראה ספורטיבי).

-דלק והוצאות כמו ביטוח לא רלוונטיות.

-שתיהיה מהנה לנהיגה.

 

העדפה-

-גג פתוח.

-העדפה לרכב חדש.

 

כרגע שמתי עין על פורד מוסטנג אך הבנתי שהיא מעבר למחיר (?) ועל Z4.

 

בתודה מראש.

פורסם

מה זה משנה איזה יד הרכב?

ירידת ערך זה דבר שמעניין אותך? (או במילים אחרות) אתה מחפש קנייה כלכלית או שזרקו לך על השולחן 100K ואמרו לך תעשה מה שאתה רוצה עם הכסף?

 

בקשר למהנה לנהיגה - קח את הרכבים שאתה רוצה לרכוש (אפילו אם מיד 2) לנסיעת מבחן בסוכנות, תתרשם, תנסה, תשמע..ואז תנעל על דגם ספציפי.

פורסם

רכב מהיר וספורטיבי כרכב ראשון לנהג צעיר וחדש זה מתכון לאסון.

אני יודע שזה לא מזיז לך את האשך (בכל זאת, גם אני הייתי פעם בגילך),

אבל אני מציע קודם כל להשתפשף על רכב יותר סולידי ופחות "מועד לפורענות".

על הכסף שילך פחות חבל, אבל יותר חבל עליך ועל הבריאות שלך והסובבים אותך.

אגב, ביררת בכלל כמה עולה ביטוח לנהג חדש צעיר על רכבי ספורט? רמז: זה סכום של 5 ספרות.

פורסם

אין מוסטאנג או Z4 חדשות ב100K ש"ח, בשביל זה אתה צריך לעבור לארה"ב, וגם אז- אולי המוסטנג.

 

כשאתה רושם גג פתוח, אתה מתכוון לחלון בגג או קבריולט?

פורסם

אני מניח שמישהו צריך לקחת את התפקיד של ה'מבוגר האחראי' בסיפור הזה, למרות שאני בספק ענק שזה ישפיע על משהו -

ממליץ לך להתמקד ברכבים יפים, אבל לא ברכבים חזקים. למרות שאתה בטוח שיש לך יכולת נהיגה נהדרת, ולמרות שאתה בטוח שאתה גבר אחראי וכו', הסטטיסטיקה לצערך אינה איתך. נהגים צעירים עושים שטויות, ולכן נהגים צעירים עם רכבים עוצמתיים עלולים לעשות שטויות עם השלכות גדולות.

אני מחשיב את עצמי כאדם שקול, וגם אני בתור נהג צעיר עשיתי שטויות שאני מתחרט עליהן, 'בדקתי גבולות' וכל מיני חארטות שלעיתים אחרי כמה שנים נראות בעיקר מטומטמות (כמובן שיש כאלו שזה לא עובר להם).

אז למרות שאני לפני עשר שנים הייתי שמח מאוד לקבל איזו מוסטנג לידיים שלי, 'אני של עכשיו' מודה מאוד לכך שזה לא קרה.

 

אתה מוזמן להתעלם מכל הנ"ל היות ואני סתם ברנש אירעי בפורום, את הדברים האלו ההורים שלך אמורים להכניס לך לראש בצורה כזו או אחרת אבל אני מניח שזה לא קרה ולא יקרה.

 

ההמלצה שלי: פולו TSI ידנית באחת הגרסאות הצעירות והמאובזרות: גם פוזה, גם קצת תחושת יוקרה, גם יפה לאללה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אלפא רומיאו מיטו, בתקציב שלך- תלתן ירוק.

 

גם מהנה, גם חזקה, גם בטיחותית, גם יפה ובולטת בנוף הישראלי, לא יקרה לתחזוקה.

 

דבר נוסף שאתה צריך לדעת- הקניה של הרכב זה החלק הזול בעסק של רכב- ביטוחים בטח בשבילך (לצורך העניין על האלפא אתה תגרד את ה10 אלף שקל לשנה לחובה+מקיף), טיפולים (בממוצע 1500 שקל לחודש?), דלק (לפחות 500 שקל בחודש), רישיון (פעם בשנה כמעט 2000 שקל), בקיצור אם באמת יש לך דוד עשיר שמוכן לממן לך רכב- כדאי שתחתים אותו שהוא מוכן לממן לך את המסביב גם על הדרך.

 

למרות הכל- אני לא מאמין שבאמת הסיפור פה אמיתי.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

1500 שקלים לחודש עבור טיפולים (!?)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

לא באמת, אבל נראה לי בהסתכלות של שנה, לחלק לחודש זה יכול להגיע ל1500 לא?

 

אולי הגזמתי... נגיד 1000-700 שקל.. במקרה הרע. (נכניס את זה בשנה של טיימינג וקלאץ...)

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

אתה עדיין לא קרוב למשהו הגיוני, למה שטיפול שנתי יעלה 12 אש"ח?!

במקרה הגרוע אם מדובר בטיפול גדול תגרד את ה5 אש"ח.

 

ההוצאה החודשית היא בסביבות ה-1500-2500 ש"ח (טיפולים + דלק + ביטוח), תלוי כמה אתה אוהב ללחוץ על הגז וכמה יקרעו אותך במחיר הביטוח (כי אתה נהג חדש).

צריך לקחת בחשבון גם ירידת ערך.

פורסם

כפי שאמרו, לא יודע איזו מתמטיקה עשית אבל 12 אש"ח בשנה לטיפולים זה היסטרי...

 

בכל מקרה לא ברור לי למה אתם מעלים את זה, לא קראתם את ההודעה המקורית? באיזה מן סאבטקסט קלטתם שזה מעניין אותו עלויות שכאלו? ובפרט:

-דלק והוצאות כמו ביטוח לא רלוונטיות.

 

זה 'רכב חברה', כאשר החברה לא רשומה בנאסד"ק אלא במשרד הפנים... ;)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אתה עם כלום ניסיון בנהיגה, קנה וולוסטר והירשם לקורס נהיגה בסיסי, כשתמצא את הרכב תחליף למשהו חזק יותר.

רוצה יותר מעניין ? תצבור קצת ניסיון.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
×
×
  • תוכן חדש...