Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על דייהטסו שרייד 1993, ידנית, יד 1, 87000 ק"מ מקוריים על השעון. צבע מקורי, ללא תאונות.

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Print.php?CatID=1&SubCatID=1&RecordID=3a7fb99f74d604ea936fd134ac927f87fb1

 

אם המחיר טוב - מציאה או לא להתקרב לכזה שנתון?

מחר אני הולך להתקשר לבחור - אז מה לפי דעתכם מחיר טוב לכזה רכב?

פורסם

רכב ישן גם כמה שהוא שמור לא חסין לתקלות ובלאי טבעי, אני עם פולו קלאסיק 2001 שהייתה באמת שמורה ואין מה לעשות סימני זקנה כבר מופיעים וזה עניין של זמן עד שהאוטו יתחיל לשאוב ממני כסף רב לתיקונים.

אני חושב שאתה צריך לבדוק כמה זמן אתה מתכנן להחזיק את האוטו והאם הוא באמת מטופל ושמור, תמונה לא תמיד אומרת הכל והכי טוב לבדוק כל מה שאפשר לבדוק.

אם אני לא טועה אתה כבר צריך לעשות טסט כל חצי שנה ואישורי בלמים אז תבדוק אם משתלם לך להחזיק רכב כזה ושיהיה בהצלחה :)

אני: כמה שתית שוב ?

נהג שיכור: "וואלה לא הרבה, רק בקבוקיים"

(שיחה עמוקה ביני לנהג שיכור)

פורסם
רכב ישן גם כמה שהוא שמור לא חסין לתקלות ובלאי טבעי, אני עם פולו קלאסיק 2001 שהייתה באמת שמורה ואין מה לעשות סימני זקנה כבר מופיעים וזה עניין של זמן עד שהאוטו יתחיל לשאוב ממני כסף רב לתיקונים.

אני חושב שאתה צריך לבדוק כמה זמן אתה מתכנן להחזיק את האוטו והאם הוא באמת מטופל ושמור, תמונה לא תמיד אומרת הכל והכי טוב לבדוק כל מה שאפשר לבדוק.

אם אני לא טועה אתה כבר צריך לעשות טסט כל חצי שנה ואישורי בלמים אז תבדוק אם משתלם לך להחזיק רכב כזה ושיהיה בהצלחה :)

אני כרגע סטודנט.

מחפש לקנות רכב ראשון שאפשר יהיה גם ללמוד עליו לבד דברים בנוגע למנוע, תיקונים וכו'.

העניין של הטסט ואישורי הבלמים - האם זה מייקר משמעותית את עניין האחזקה?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אגרת הטסט לא משתנה אלא מחולקת ל2 אבל צריך לשלם על אישור תקינות רכב מיושן במוסך לפני כל טסט. תוספת של 200 ש"ח בערך בכל טסט.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני לא יודע להגיד לך כי לא התנסתי בזה ולדעתי זה מוסיף לאיזון האחזקה, גם אני סטודנט ואני מסיים השנה את התואר שלי וקניתי את הפולו בתיכנון שאסע עליו לכל היותר שנה וחצי.

הבנתי שאתה מתכוון לרכוש רכב כזה למטרות "מחקר" :lol: אז אני לא יודע מה לומר חוץ משתבדוק אותו היטב ותבקש היסטורית טיפולים אם קיימת.

אני: כמה שתית שוב ?

נהג שיכור: "וואלה לא הרבה, רק בקבוקיים"

(שיחה עמוקה ביני לנהג שיכור)

פורסם
אני לא יודע להגיד לך כי לא התנסתי בזה ולדעתי זה מוסיף לאיזון האחזקה, גם אני סטודנט ואני מסיים השנה את התואר שלי וקניתי את הפולו בתיכנון שאסע עליו לכל היותר שנה וחצי.

הבנתי שאתה מתכוון לרכוש רכב כזה למטרות "מחקר" :lol: אז אני לא יודע מה לומר חוץ משתבדוק אותו היטב ותבקש היסטורית טיפולים אם קיימת.

 

הפולו 2001 - כנראה גם עלתה מעט יותר :)

הדילמה היא תקציבית כמו תמיד...

 

בלי קשר - רכב כזה לדעתך שווה לקחת בכלל לבדיקה?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא שווה. תעשה נסיעת מבחן, תראה שאין רעשים מיוחדים, שההילוכים נכנסים חלק, שהמפלסים של הנוזלים תקינים ואין נזילות וטיפטופים ושהכל עובד כמו שצריך. תראה גם מה התאריך של הצמיגים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אתה קונה ביצת הפתעה במילים פשוטות.

רכב מזדקן הוא רכב נטרלי מסטראוטיפים. או שהוא יפגין אמינות או שלא תלוי נטו ברכב הספציפי ולא בסמל שמוטבע עליו.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
אתה קונה ביצת הפתעה במילים פשוטות.

רכב מזדקן הוא רכב נטרלי מסטראוטיפים. או שהוא יפגין אמינות או שלא תלוי נטו ברכב הספציפי ולא בסמל שמוטבע עליו.

 

אהבתי את ההגדרה של ביצת ההפתעה :)

 

תודה!

פורסם
לזכרוני בשרייד שעון עם 5 ספרות, קרי יכול להיות שהרכב נסע 187,000 קמ או 287,000 קמ.

 

שים לב והיזהר.

 

אני מניח שיהיה קצת קשה לברר את האמת בנושא..?

פורסם
לזכרוני בשרייד שעון עם 5 ספרות, קרי יכול להיות שהרכב נסע 187,000 קמ או 287,000 קמ.

 

שים לב והיזהר.

6 ספרות.

 

 

פורסם

במהלך 22 שנה מישהו היה יכול "לשחק" בספידומטר. אני לא טוען שהערך מזוייף, אבל נסה למצוא איזה תעוד כגון רישום נסועה בטסטים (רק בשנים האחרונות) או תיעוד של טיפולים במוסך. והחשוב ביותר - לוודא המקוריות ברשיון הרכב (מספר בעלים קודמים - 00 או 01 או יותר), תארוך העברת בעלות אחרון וכמובן התרשמות מהמוכר ומההתאמה בין הרישום ברשיון הרכב לבין פרטי המוכר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
במהלך 22 שנה מישהו היה יכול "לשחק" בספידומטר. אני לא טוען שהערך מזוייף, אבל נסה למצוא איזה תעוד כגון רישום נסועה בטסטים (רק בשנים האחרונות) או תיעוד של טיפולים במוסך. והחשוב ביותר - לוודא המקוריות ברשיון הרכב (מספר בעלים קודמים - 00 או 01 או יותר), תארוך העברת בעלות אחרון וכמובן התרשמות מהמוכר ומההתאמה בין הרישום ברשיון הרכב לבין פרטי המוכר.

 

דיברתי עם המוכר. רוצה 6000 ש"ח. זה אמנם רכב שמור, אבל מחיר מוגזם לכל הדעות כאשר במחיר הזה אני יכול למצוא פונטו יחסית שמורה 10 שנים קדימה..

 

תודה לכולם על העזרה!

פורסם

האמת ששרייד 1993 ידנית זה רכב שיכול להפגין אמינות משובחת מאוד.

לא אופתע אם ימשיך ליסוע אחרי לא מעט רכבים שצעירים ממנו ב 5 או 10 שנים.

6000 נראה לי מוגזם והוא כנראה לא יקבל את זה.

מצד שני אפשר לקחת הימור מושכל. להגיע אליו עם 3000-4000 ביד ואולי הוא ימכור.

שווה לקנות אותו אם הוא תקין לנסיעה (צמיגים מיזוג וכו') והטסט לא קרוב מדי. הייתי גם מוודא שהבעלים הנוכחי מחזיק את הרכב לפחות כמה שנים (לוודא שלא מגלגל אליך נבלה).

 

יש מצב שב 3500 תרכוש לעצמך אמצעי תחבורה זול להפליא ודי אפקטיבי. והסיכון הוא סביר.

 

כמובן שיש לשקול את החלופות ולדעתי קניה כמו שתארתי לא יותר מסוכנת מרוב הרכבים שתקנה ב 10,000 ש"ח.

×
×
  • תוכן חדש...