Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במוסף ''7 ימים'', כתבה של יאיר לפיד :roll: ...כן, זה שלא יודע מה זה פלאגים ורדיאטור :wink:

הכתבה עצמה היא בעיקר על ההיסטוריה של למבורגיני ואאודי (נתנו לו לבחון A8 ולמבורגיני גייארדו)

כתבה די מאכזבת, כי כל מה שהיה לו לכתוב על הלמבורגיני עצמה הסתכם במספר שורות בלבד...

 

 

אדם.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה מה שקורה כשנותנים למראיין לבחון רכבים. תיכף יתנו לצחי בוקששתר להנחות שעשועון בידור ולעופר שכטר לעשות כתבה של "עובדה".

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא מדובר במגזין רכב!

לא מדובר במדור רכב!

לא מדובר בכתב רכב!

וזה בטח לא מופנה לחובבי רכב!!!

 

וכנראה שרק בגלל שזה יאיר לפיד יקראו את הכתבה הרבה אנשים שבחיים שלהם לא היו טורחים לקרוא כתבה עם קשר למוטוריקה... וזה הישג מסויים.

 

הוא כותב בצורה יפה, עם הסגנון והאופי הייחודיים לו.

 

אני נהנתי!

 

לא ציפיתי ללמוד ממנו משהו בתחום. כמו שאני לא לומד יותר מ 95% מהזמן שאני מקדיש לעיסוק בתחום (ואני מקדיש המון, כבר שנים רבות)

 

למה בדיוק ציפיתם? כתבות על רכב לא חייבות להיות טכנוקרטיות, או מדיפות ריח של מסלול גראנ_פרי!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אישית אני מסכים עם שי..

הכתבה הייתה מאוד נחמדה - ואישית נהנתי לקרוא אותה..

היא אמנם לא ממש מתמקדת בלמבו - והנסיעה בלמבו נשמעת יותר כסיפור כיסוי ובסה"כ כל הכתבה נראית כמו פרסומת סמויה לאודי..

אבל בכל זאת - אהבתי את הסגנון כתיבה של יאיר לפיד - ולא ציפית הרבה ממוסף שבת של ידיעות אחרונות.

 

אתם יכולים לשים לב שגם בmotoar עשו נסיעת מבחן על הגאיירדו - ואצלהם, שהם אמורים לפנות לקהל אוהב המוטוריקה בפרט, היה הרבה יותר גרוע.

לעומת זאת בגליון אוטו של החודש הכתבה על הגאיירדו הייתה מקיפה ומדהימה באיכותה! :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

זה עולה בסביבות ה9 שקלים, ונחש מה! אתה גם מקבל את כל העיתון של שבת בתור בונוס....

 

(נמצא במגזין 7 ימים...)

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם

סורק אין לי, אבל קבל ציטוט שאהבתי...

 

"היי, כבר נסעתי על 160 קמש, אבל לא בהילוך ראשון...."

 

שווה לקרוא

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם

לא היה לי זמן לקרוא את מה שכתבתם בתרד אז אולי אני חוזר על משהו שכבר אמרו

 

קראתי את הכתבה והיא הייתה מאוד משעממת בלי עניין חצי מהתוכן בכלל לא היה קשור למכוניות.

 

ובאמת אומרים אנצו פרארי ?

חשבתי שקוראים לו אנזו ומפה בא השם של פרארי אנזו

פורסם

הקדמה ...

מגיל 4 אני חי , מתענין ואף רכשתי השכלה מעשית ואקדמית בתחום המוטוריקה.

במשך 30 השנים האחרונות היו ברשותי מספר מכובד של מכוניות ספורטיביות ובאחרות רק התנסיתי לפרק זמן קצר יותר...

את התחביב, הידע והנסיון בתחום אני מנסה להחלוק במסגרות למודיות, פרטיות, במפגשים מוטוריים, בפורומים ובכתיבת כתבות בעיקר טכניות באתר שלי ובעיתונים אחרים (לא תמיד תחת שמי )...

ויש כאלו שהקשר למוטוריקה מתחיל באמצעות איסוף דגמים מיניאטוריים, צפיה בארועים מוטוריים, התנסות במרוצי קרטינג, שטח 4*4 ובנהיגת ספורטיבית בפועל ...

לכולנו יש דעות...

-------------

מה שאותי מפתיע זה שעורך ידיעות אחרונות בחר באישיות תקשורתית ידועה וסימפטית שימלא את עמודי העיתון...

ה"מוטו" לא המוטו ריקה... של הכתבה ..."למבורגיני\מדריך לפיד לאירופה המוטורית" הופף להיות ל"מוטו" של מדריך "קיט בג" מאת : יאיר לפיד!...

(לאלו שלא יודעים ..."קיט בג" הוא שק שמקבל כל טירון בצה"ל ובו מכניסים: שמיכות, קסדה, מסטינג, תחתונים, גרביים לא תמיד נקיים , תחתונים וגם מצופים\ואפלות):-) .

הכתבה היא "סלט" לא מזוהה, שהקשר המטפורי\מוטורי כביכול...היא גב' פומרנץ, מרצדס, קסיוס קליי, אודי והצהרה של מר' יאיר לפיד שהלמבורגיני בה הוא נהג הייתה בצבע אדום...

כנראה שנגמר ל"ידיעות אחרונות" הכסף לצילום הארוע ...כי הצבע של הלמבורגיני בכל התמונות בכתבה הוא צהוב?...מה שנכון הכותרת היא בצבע אדום!:idea:

אמת או דמיון, סלט או פילוסופיה אבל לבטח לא ממש כתבה מוטורית ראויה !

זו דעתי (ראה הקדמה).

 

מנהל האתר למכוניות ספורט בישראל

פורסם

תזכירו לי איך קוראים לעיתון שבו פורסמה הכתבה? :wink:

זו ממש הלצה ואני אסביר את דבריי:

 

ראשית: אכן זה לא עיתון מוטורי.

 

שנית: אני מסכים עם דבריו של magician במאה אחוז.

 

כן, גם אני קראתי את ה"ההלצה השטותית" הזו שמתימרת להכנות כתבה.

בעיתון שנחשב לאחד מעמודי התווך בתרבות הישראלית.

כן כך נראה עמך ישראל . זה בדיוק הפרצוף בו אנו משתקפים בעיניי קברניטי העיתון(ידיעות אחרונות).

 

כן מר ישראלי ,קברניטי עיתון ידיעות אחרונות העליבו את האינטליגנציה שלך.

 

 

אלו בחרו ברצינות לדעתם, להניח את ישבנו של בליין תל-אביבי בלמבורג'יני/ אאודי A8 W12,(זה השם המלא. לא אאודי 8 ,אתם שומעים בחלונות הגבוהים?)שחי בבועה של עצמו

שיכתוב לצאן מרעיתו, המלוקקים....

 

סילחו לי קברניטי ידיעות אחרונות

סלח לי אדון העורך.

 

זו תת-רמה.

 

למרות כי לשמחתי אינני מנוי על אף עיתון בישראל.

אך בעמי אני יושב, (ומתדלק) , כך הגיע לידיי העיתון /כתבתו המבישה

של לפיד ג'וניור.

 

גבירותיי ורבותיי, קחו זאת כביקורת בונה.

 

בפעם הבאה תושיבו כתב רכב מן המניין(כנהוג) שיכתוב ברצינות

היאה לעיתון שמתיימר להיות מכובד.

 

אני לא יודע מה היתה מטרתה של כתבה מעין זו,ולמי היא יועדה

אך בתור חובב רכב, ובעל מקצוע, לדעתי העלבתם ציבור שלם.

 

ומתוך התמונה בצירוף למבורגיני צהובה לצד הכיתוב "טיסה בלמבורגיני" חשבתי לתומי כי- הו סוף סוף הנה כתבה מוטורית מעניינת לשבת.

(רק שם הכתב לא הסתדר לי,והתחלתי לחשוד ,ובצדק לדעתי)ובמקום זה קבלתי/נו @#*%$@@....

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

ובאמת אומרים אנצו פרארי ?

חשבתי שקוראים לו אנזו ומפה בא השם של פרארי אנזו

באיטלקית האות Z נקראת כמו האות צ, מכאן שקראו לו אנצו פרארי, ולמכונית קוראים פרארי אנצו, תנחש על שם מי...

 

"אנזו", גם בשם האיש וגם בשם המכונית זה שיבוש למעשה.

פורסם

קראתי את הכתבה ופשוט לא היה לי מושג מה יאיר לפיד רצה להגיד ולאן הוא חתר. הכתבה הייתה

 

מסורבלת, מלאה בדימויים ובמילים "גבוהות" שלא הייתי בוחר בשום אופן לכתבה על רכב. חצי מהדברים

 

שנכתבו על ידי יאיר לפיד אני אישית לא הבנתי. ובכלל, למרות שלא מדובר במגזין רכב, ח'ברה כשמדברים

 

על מכוניות שהכותב יכתוב ישר ולעניין ולא יספר לי סיפורי אלף לילה ולילה בלי להגיע לשום פואנטה.

 

לילה טוב.

 

אדם.


×
×
  • תוכן חדש...