Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי יש סויפט 2013. חפש הודעות קודמות שלי בפורום. סה"כ עושה את העבודה היטב (כולל טיפוס יום-יומי בכרמל). העניין הוא שהדרישות שלי יחסית צנועות (בד"כ נוסע לבד ומטען קטן, כך שאין בעיה עם הגודל, וגם לא מבלה ברכב הרבה שעות, כך שנושא האבזור לא משמעותי).

 

מבחינת הרכב שהוצע לך - מכה שטחית בכנף שתוקנה כראוי לא אמורה להשפיע על ערך הרכב. העניין הוא שיתכן שיש גם פגיעה מתחת לכנף - מסוג "קצה שלדה" או פגיעה בקורה או נזק נוסף אחר, ואז יש לכך משמעות מסחרית ואולי אף מיכאנית\בטיחותית, בהתאם למידת הנזק וטיב התיקון. לכן, אם בדיקה ראשונית הרכב נראה לך מתאים לצרכך דאג לקחת אותו לבדיקה מקצועית לפני קבלת החלטה סופית על קניה וסגירת מחיר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כנף אחורית אי אפשר להחליף, היא חלק מהמרכב האחוד.

אם הוחלף חלק ממנה זה בוצע בצורה של חיתוך החלק הפגוע וריתוך של חלק אחר, בד"כ מפירוק.

תיקון כזה יופיע בבדיקה של מכון תחת משמעות גבוהה.

אני הייתי מחפש רכב שלא עבר תאונה כזאת, כנף קדמית או דלת למשל הם חלקים שמחוברים בברגים למרכב ולכן המשמעות של החלפה שלהם היא לא גבוהה.

פורסם

הייתי אצל המוכר היום. הרכב היה בחניה מקורה, טוען שבמשך ה4 שנים הוא ככה. לא הוחלף מצבר, לא הוחלפו צמיגים ויש טסט עוד חודש. קילומטראז' נמוך מאוד-32 אלף. וכאמור הרכב עבר תאונה והוחלפה כנף אחורית(לטענתו, רכב דפק אותו בחניה, ככה שגם אם החלק הוחלף, לא אמורה להיות בעיה מכנית אחרת). מבחינה מכנית, לקחתי נסיעת מבחן וההרגשה הייתה שמדובר ברכב כמו חדש. המכונית, מלבד המכה, מאוד שמורה. המחירון של הרכב ביד 2 הוא 65,300 ובלוי יצחק 67,000. היא רוצה עליו 64. אני הסכמתי לשלם 60.

מה אתם אומרים? ללכת על זה? ואם כן, באיזה מחיר?

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

אתה מזכיר לי רכב שבדקתי לפני 25 שנה. בחניה נראה נפלא, בנסיעת מבחן נסע נפלא, וברגע שעלה על הליפט התברר שעבר תיקון שלדה רציני.

 

תוצאות התאונה מחייבות בדיקה יותר מעמיקה. אולי החלק שהוחלף הוא הפגוש ולא הכנף, ואולי הכנף היא המקורית אחרי תיקון פחחות וצבע כזה או אחר. מכל מקום, בסויפט הגלגל האחורי קרוב מאד לקצה הרכב כך שאתה חייב לדעת אם הנזק היה שטחי או יותר עמוק עם משמעות מסחרית ואף בטיחותית. תתחיל בבקשה לראות את דו"ח השמאות, או לפחות חשבונית התיקון במוסך, ואם אלה לא מצביעים על בעיה חמורה המשך בבדיקה במכון או מוסך מתאימים.

 

כמוכן, בהנחה שהבעיות היחידות הן החלפת צמיגים ומצבר ושיהיה עליך גם לחדש את הרישוי השנתי בקרוב צפה להוצאה של עוד כ-3000-4000 ש"ח בזמן הקרוב על סעיפים אלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

טוב, נראה לי שאני יורד ממנו.

תגידו, רק בסוויפטים אנשים מבקשים מעל המחירון ובקושי מוכנים לרדת במחיר?

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

×
×
  • תוכן חדש...