Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עברו עוד כמה חודשים ועדיין לא מצאתי רכב שמתאים לי {סטודנט}.

בדקתי דיי הרבה רכבים ,בניהם..:

פיאסטה 95 1.4 {מכת שילדה , מנוע גמור}.

ג'אסטי 92 , 1.2 {אולי אין לי זכות להיות בררן במצבי , אבל הרכב הזה ממש לא בשבילי}.

שרייד 92 , 1.3 {אוטומטית , ויתרתי}.

אונו 95 , 1.4 {שוב שילדה}.

 

לאחרונה הציע לי אחד מקרובי המשפחה את הדייהטסו אפלאוז שלו למכירה {ידנית , 92 L} ,

 

הבעיה שלי היא כזו:

אני מכיר את האפלאוזים , אני יודע שהעקב אכילס שלהם הוא מי ברז , הרכב המדובר נוסע עדיין על המנוע המקורי , הוא מטופל היטב {רק מים יעודיים, קלאץ' חדש, רדיאטור חדש , בולמי זעזועים..}, ונוסע מצוין..

 

העניין שמדאיג אותי הוא אם נניח בצד לרגע את העובדה שהרכב טופל בצורה אחראית וסדירה , כמה זמן אפשר "לסחוב" מנוע בנזין מקורי? {הקילומטראז' עומד נכון לעכשיו על 220.. }

האם שווה לנצל את ההזדמנות הזו?..

 

דבר אחר ,

מהי הסיבה שהאפלאוז נחשבת לפופלרית בתור משומשת , בהתחשב בעובדה שהמנוע שלה כל כך יקר ועדין?

GOT סחוג?

פורסם
מהי הסיבה שהאפלאוז נחשבת לפופלרית בתור משומשת , בהתחשב בעובדה שהמנוע שלה כל כך יקר ועדין?

עצם מוצאה היפני ללא כל קשר לאמינותה הגרועה !.

כן, יש גם יפניות לא אמינות , האפלאוז היא בהחלט אחת מהם .

אבל, לזכותה ייאמר שהיא דווקא רכב נחמד , קל משקל ודיי מהיר .

 

לשאלתץ, 220 אלף קילומטר זה המון אם הם נעשו בתנאים של נסיעה פקוקה בעיר וזה לא רציני אם הם נעשו בשיוט רגוע על 100 .

לצורך העניין, יכול להיות שרכב מסויים עבר 200 אלף קילומטר ועשה פחות סיבובי מנןע מרכב שעבר חצי מהקילומטר.

לדעתי, היה הרבה יותר יעיל וחכם אם היה מד שסופר את סיבובי המנוע ולא את הק"מ.

פורסם

לפי דעתי מדובר באוטו מעולה לסטודנט.

שלומי, למה אתה אומר שהאמינות שלה גרועה? לידיעתך, דייהטסו היא חברת בת של טויוטה, וזה שיש אנשים שממלאים מי ברז במקום מים יעודיים ודופקים את המנוע - זה יכול לקרות בכל רכב.

האפלאוז מרווחת וגדולה יותר ממכונית מיני (וגם יש בגאז').

הבעייה העיקרית היא שיש לה מנוע 1600 שפחות חסכוני ממנוע של רכב מיני.

מעבר לזה, מנועים יפנים יכולים לחיות הרבה יותר מ 220,000...

המלצה שלי: תקנה אותה, תכניס אותה לטיפול טוב וגדול במוסך והכל יהיה טוב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לפי דעתי מדובר באוטו מעולה לסטודנט.

שלומי, למה אתה אומר שהאמינות שלה גרועה? לידיעתך, דייהטסו היא חברת בת של טויוטה, וזה שיש אנשים שממלאים מי ברז במקום מים יעודיים ודופקים את המנוע - זה יכול לקרות בכל רכב.

האפלאוז מרווחת וגדולה יותר ממכונית מיני (וגם יש בגאז').

הבעייה העיקרית היא שיש לה מנוע 1600 שפחות חסכוני ממנוע של רכב מיני.

מעבר לזה, מנועים יפנים יכולים לחיות הרבה יותר מ 220,000...

המלצה שלי: תקנה אותה, תכניס אותה לטיפול טוב וגדול במוסך והכל יהיה טוב.

 

איתמר.

אתה חי בסטיגמות.

כמות האפלאוזים שלא הלך להם מנוע בשלב כזה או אחר , היא אפסית .

מעבר לזה, יש איתם המון בעיות אחרות שקששרות לקירור המנוע .

אני , בניגוד אליך לא אומר את זה סתם, היתה לאחי אחת כזו ואני מכיר עוד המון אנשים שנכוו מהאוטו הזה.

אני מבטיח לך שאם היה על האוטו הזה סמל של פיג'ו היו אומרים עליו שהוא זוועה.

פורסם

דעתי לגבי רכב היא שאין בכלל רכב רע - יש רק רכב שלא שווה את מחירו.

 

 

אם לאפלאוז הזו יש מזגן שעובד, אם המכללים העיקריים במצב תקין והיא לא בולעת שמן, מים, עראק או משהו אחר - והמחיר מתאים לך כמובן, אז קדימה.

 

ברכב בן 13 פחות חשוב איזה רכב זה בדיוק, אלא איך הוא תוחזק. אם יש לו היסטורית טיפולים מוכחת זה טוב מאד, המנוע אמנם לא הצד החזק של האפלאוז בלשון המעטה אבל כך יכול לקרות גם לכל רכב אחר שתקנה.

 

 

לדעתי קח אותה ב 9-10 אלפיות.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

לי יש אפלאוז 92 שהתחילה לעשות בעיות במנוע קצת אחרי 300K ק"מ, בלי מי ברז. חוץ מהרגישות של המנוע, זהו רכב אמין, לפחות לפי הנסיון שלי - כל המכלולים עמדו במבחן הזמן - גיר (אוט'), רדיאטור, קרבורטור, אגזוז, סטרטר משאבות (חוץ מדלק שהוחלפה השנה) - הכל מקורי - לא נפתח\הוחלף\שופץ. אף פעם לא היו בעיות של התנעת בוקר או תקלות מטרידות, מטיפול לטיפול.

 

המכונית מרווחת ונוחה (לא כמו סיטרואן קסנטיה\C5 או צרפתיות חדשות אחרות אך בכל זאת), בעלת בגאז' ענק. מה שכן - בתור סטודנט בעצמי - המנוע עם קרבורטור בעל תיאבון לדלק, הידנית פחות אבל בכל זאת יש הבדל בינה לבין קטנות עם הזרקה כמו פיאסטה\אונו שהזכרת.

 

לגבי המנוע, אתה יכול לעשות בדיקת קומפרסיה ולחץ הפוך כדי לדעת מה מצבו.

 

ד"א, עד לפני כמה שנים עוד היו משאירים לי פתקים עם בקשות למכור את הרכב, הוא היה מאוד פופולרי, והרגישות של המנוע מאוד השפיעה על המצב.

פורסם
דרך אגב

 

"פרשת מיי הברז" נכונה לגבי כל השנים שבה יוצרה האפלאוז?..

המנוע רגיש למי ברז בגלל היותו עשוי מאלומיניום, והבנתי שבכל השנים מופיע אותו האלומיניום, כלומר החל מ94\95 המנוע עבר להזרקה אבל בבסיסו הוא אותו המנוע.

תקנו אותי אם אני טועה.

פורסם

אתה צודק זו אחת הבעיות שלו וצריך לבדוק קורוזיה על הצינורות

אשר מראה על בעיה עתידית. מי ברז שוחקים את האטם וכן יש מצב

לפקום ראש בגלל שזה ראש אלומניום הראש ברגע שהוא מתחמם הוא

מתעבת וצריך להחליק אותו בשביל לשים אטם חדש. צריך לבדוק שנוזל הקירור מורכב

מחצי מים וחצי מים ירוקים או כחולים בהתאם להוראות יצרן.

 

עוד בעיה נוספת (המחלה שלו) בולמים נשחקים וצריך להחליף (לא יקר בעיקרון,

אבל אם אתה סטודנט...)

 

בגדול אוטו מעולה ויכול לשרת אותך לטווח ארוך. זה לא אוטו של ארסים ולכן

קל למצוא אותו במצב סביר לשנתון שלו. ו... זה שאמר שהוא אחת היפניות

הלא אמינות פשוט כנראה דיבר מתוך שינה זה ה רכב ב ה' הידיעה בכל הנוגע

לאמינות בהתאם להחזקה שלו בעבר.

פורסם

בלי לדבר על סטיגמות והכל, בואו נודה בדבר אחד משותף שהוא אם התייחסו לרכב כמו שצריך וטיפלו בו בזמן והכל - אין שום סיבה שלא ישרת את בעליו בנאמנה.

והאפלאוז אין בה שום שוני ממשי (כמו בעיות אמינות) ממכוניות יפניות אחרות בנות גילה.

גם בסובארו DL אם ימלאו מי ברז היא תמות בשלב מוקדם של חייה...

 

אז נכון שלכל אחד יש דעות אחרות ונסיון שונה עם רכבים, אבל בגדול האפלאוז היא רכב מוצלח, ואם התייחסו אליה כמו שצריך - אין שום סיבה שהיא לא תמשיך לנסוע עוד כמה אלפי קילומטרים בריאים...

אבל אי אפשר לצפות ממודל 92 שתהיה חפה מכל בעיות... יפני יפני אבל גם הגיל עושה את שלו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...