Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה למי שיודע.

מדי שנה מפורסם השכר הממוצע והשכר החציוני.

 

השאלה שלי נוגעת לאופן החישוב לגבי אנשים שיש להם משכורת ממספר מעבידים.

 

דוגמא: נניח ומישהו מרוויח 5000₪ מ-2 מקומות עבודה.

 

האם הוא נספר כ-2 ישויות נפרדות שמורידות את הממוצע או לחילופין כישות בודדת שמרוויחה 10k?

פורסם

כאשר אשה בחודש התשיעי נמצאת בחדר עם עוד 9 נשים , אז בממוצע כולם בהריון בחודש ראשון.

 

בגילך כדאי שתפסיק להאמין לסטטיטיסטיקה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

באותו נושא גם אחוז האבטלה - ברגע שאדם מפסיק להתייצב בשירות התעסוקה וזה בד"כ אחרי שהוא מסיים את זכאותו לקבלת דמי אבטלה, זה נספר כאילו הוא מצא עבודה .

פורסם
כאשר אשה בחודש התשיעי נמצאת בחדר עם עוד 9 נשים , אז בממוצע כולם בהריון בחודש ראשון.

 

בגילך כדאי שתפסיק להאמין לסטטיטיסטיקה

 

עם עוד 8 נשים :wink:

פורסם

אלא אם כן גם חלקן בהיריון

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

הממוצע והחציון מתקבלים מעיבוד נתוני כל תלושי השכר. לא ניתנת התייחסות למספר המשרות לשכיר.



בדוגמא שנתת מתייחסים לשכיר הזה כאל שני שכירים עם כל המשתמע מכך. זו אחת הסיבות מדוע נתונים אלה רחוקים מהאמת.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם (נערך)

עיוות מעניין שנובע מטיפול דומה הוא דו"ח השכר בשירות הציבורי. בדו"ח מככבים רופאי ה"כללית", בעוד שרופאי בתי החולים הממשלתיים כמעט לא מופיעים בו. מה הסיבה: האוצר הצליח לאלץ את ה"כללית" לדווח על כלל השכר של כל רופא, אבל בתי החולים הממשלתיים מדווחים בנפרד על המשכורת המשולמת על ידי בית החולים, ועל העבודה הנוספת המשולמת ממקור הקרוי "קרן מחקרים" - כך שאלה נחשבים לשתי משכורות נפרדות, כאלה שלא נכנסות לדו"ח המושמצים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני יודע שחבר טוב שלי שלא יודע לשחות טבע בנהר שעומקו הממוצע חצי מטר.

 

רבים מבעלי השכר הגבוה בחברות פרטיות בכלל לא מדווחים כיוון שהם מגישים חשבונית .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)
באותו נושא גם אחוז האבטלה - ברגע שאדם מפסיק להתייצב בשירות התעסוקה וזה בד"כ אחרי שהוא מסיים את זכאותו לקבלת דמי אבטלה, זה נספר כאילו הוא מצא עבודה .

זאת הסיבה שאחוזי אבטלה נמוכים. אילו היו סופרים גם את כל אלה שלא עובדים ולא מגיעים ללשכת אבטלה ( ישנם ישובים שלמים כאלה, לא אנקוב בשמם ), היינו מגיעים לסטטיסטיקה אחרת.

גם מדד מחיר לצרכן היה יותר גבוה אילו היו מכניסים לתוכו מדד מחירי דיור ( לרכישה ) במקום או יחד עם מדד מחירי הדיור ( שכירות ) .

לכן אני לגמרי עם ישה.

יש הרבה אפשרויות להציג סטטיסטיקה בהתאם לאינטרסים.[emoji404]

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הצגת נתונים סטטיסטיים בדרך הנוחה למציג היא אמנות. את אותם נתונים אפשר להציג בדרכים שונות, בלי לשקר. הבעיה היא שהרבה פעמים הצופים הם הדיוטות אשר מכירים כמה מונחי יסוד בסטטיסטיקה ולא יותר מזה, ולא שמים לב לרמזים דקים כפיל למשמעות המטעה של דרך הצגת הנתונים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

גם לשכנע אנשים להצביע לאותם פוליטיקאים שנכשלו במשימתם/לא מלאו הבטחות שלפני הבחירות זאת אמנות גדולה, והיא נעזרת בין היתר באומנות הצגת סטטיסטיקה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...