Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חידון שאלות טכניות


Buki

פוסטים מומלצים

לפני 14 דקות, cohen motor 377 כתב:

נראה לי בלמים צלחות/תוף, כן/לא?

כן נכון. 

אין בלם. מה קרה לו, מדוע לא נמצא? מדובר ברכב משפחתי ישן אבל לא מאוד עתיק. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, Buki כתב:

כן נכון. 

אין בלם. מה קרה לו, מדוע לא נמצא? מדובר ברכב משפחתי ישן אבל לא מאוד עתיק. 

אם זה רכב ישן אז מסתבר שזה ידני, ויש בלמים רק מאחורה ומקדימה כנראה לא היה חייב כי מאיטים את הרכב עם הורדת ההילוכים.

את האמת כל הנאבה פה מוזרה ובחשיבה שניה מה שמוקף בעיגול נראה כמו בלם כל שהוא.

21.thumb.png.5447806ce8775f3d68c5d8707e6b92f5.png

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לא מאוד ישן, סוף שנות ה 70 או תחילת ה 80, אז כבר מזמן לכל המכוניות היו בלמים ב 4 גלגלים.

 

מה שמוקף בעיגול זה המפרק של הציריה וגומיית האבק שלו ויותר פנימה זה משקולת על  הציריה שמונעת רעידות, יש כאלה עד היום בחלק מהדגמים.

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

IMG_20230312_220254.thumb.jpg.fc93c6ee505f4e95dde464680e07e85d.jpg

 

IMG_20230312_220229.thumb.jpg.171afe47290fc8d507971b62982d780d.jpg

 

פטנט שהיה נראה מבטיח אבל בסוף החסרונות עלו על היתרונות, היה גם באלפא באותה תקופה. 

 

הבלמים על הגיר בנקודת יציאה של הציריה.

 

יתרונות - הקטנת משקל בלתי מוקפץ שנע עם המתלה.

חסרונות - הציריה צריכה לעמוד בכוחות בלימה שגדולים הרבה יותר מכוחות האצה, קשים לטיפול. 

 

בסוף הרעיון נגנז. 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2  מלפנים ו-2 מאחור.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, קורן בן אשר כתב:

מה ההסבר לדבר הזה?

זה סיטרואן 2CV Sahara.

 

גרסת ראלי מאוד נדירה. 

 

זו הדרך שמצאו להפוך אותה ל 4X4 וגם לחזק אותה.  שני מנועים סטנדרטיים 425 סמ"ק  זהים של 2CV. אחד מאחורה ואחד מקדימה. יש גם שני סוויצ'ים,  בנפרד לכל אחד מהם.

IMG_20230311_124107.thumb.jpg.4f4f293941b6ad5a4af844d58687c903.jpg

  • אהבתי 2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...