Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממה שיוצא לי לראות, 90 אחוז מההזמנות בחנות שאני עובד בה היא של חלקים סיניים.

כשעבדתי במוסכים גם רוב החלקים שנכנסים למכונית זה חלפים לא מקוריים.

 

אז לא עדיף להחזיר את המקורי מאשר לשים משהו חליפי ממש זול?

 

אבל אולי אני טועה וסתם מגזים, אני פשוט שונא סחורה סינית ודוגל בהשארת חלקים מקוריים כמה שאפשר.

פורסם

חליפים: מאחורה הורכב מיסב חדש - אני לא זוכר את שם החברה אבל בוודאות קראתי made in korea.

לגבי המיסב הקדמי הוא קרא לחברה kc משהו... ביקשתי ועמדתי לידו שאף חלקיק סיני לא ייגע לי ברכב.

פורסם

כבר הייתי בסיטואציה שאני מחליף מיסבים בשיטת הניסוי וטעיה כי אי אפשר היה להתחקות על מקור הרעש אפילו לא עם ציוד ומקרופונים.

השיטה היא בסדר וניתן להבין שישנן תקלות שרק כך ניתן לפתור אותן.

 

לדעתי, במקרה המתואר בשירשור הזה, מן הראוי שהלקוח לא ישלם על העבודה של החלפת המיסב השני, רק על החלק.

 

השאלה היא האם לדעתך תקין להפיל את עלויות הטעייה על הלקוח?

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

חברים,

ברור שלא שילמתי אגורה מעבר למה ששילמתי כבר! חזרתי למוסך והסברתי לו שלא רק שהסב לי נזק בזה שלא פתר את הבעיה, אלא שאני נאלץ להפסיד יום עבודה נוסף בכך שאני חוזר אליו.

בהתחלה ויכוחים ש "זה לא עובד כך" אבל כמו כפי שציינתי קודם לכן, כמו כל "ישראלי טוב" ויכוחים וצעקות הובילו לכך שהבעיה נפתרה וללא כל עלות נוספת.

בסך הכל אני פעם שנייה אצלו, הפעם הראשונה הייתה טובה. אבל האחרונה השאירה טעם ממש מר, לא שאני מחפש מישהו חלילה אבל לשם כנראה כבר לא אחזור...

שוב תודה לכולכם על התגובות, העצות והסיוע. :wave:

עריכה אחרונה על ידי חזקייי
×
×
  • תוכן חדש...