Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, עכשיו תחשוב כמה כסף חסכת ופנק את עצמך בדיטיילינג איכותי לרכב ;)

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
פינקתי את עצמי כבר השבוע בפרונט של דגם מתקדם יותר עם צבע חדש.

יותר נכון נהגת חמודה גרמה לי "להתפנק".

טלפון הוצאת?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ולא תגלה לנו מה המוצר ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

לצערי לא הספקתי לענות לך כי רק היום קיבלתי אישור להשתתף בפורום .

אבל הייתי יכול לעזור לך מקצועית כי כבר הגשתי כמה פטנטים ויש לי גם אישור לפטנט .

זה הליך לא פשוט ולא זול בכלל אבל להבא אם יש לך רעיון ותרצה עזרה אז בשמחה כמובן מבלי לפרט.

אגב אני בחדש הבא מתחיל בגיוס הון לפטנט שלי אז אם יש מתעניינים אז בשמחה

פורסם

מתעלק על השרשור,

אם יש לי רעיון לפונקציונציות מסויימת (כלומר רעיון אבסטרקטי), האם ניתן לרשום עליו פטנט?

פורסם (נערך)

אם אתה רציני בנושא אז תכנס ליוטיוב

יש הרצאה ב 4 פרקים של יהודה בינדר במסגרת האוניברסיטה הפתוחה

תמצא שם את כל התשובות .

הרצאה מאד ממצה בנושא של כתיבת פטנט . אגב לאיש מעל 100 פטנטים רשומים

תכין זמן כי כל פרק באורך של מעל שעה

עריכה אחרונה על ידי zvikas
פורסם

בגלל שמה שראיתי בDX באיכות ממש על הפנים, אני שוקל עדין לנסות לפתח את הרעיון שלי.

מתלבט עם עצמי האם כדאי לי להשקיע זמן וכסף (שאין).

סטודנט תפרן אנוכי.

פורסם

תנסה לענות על השאלות הבאות:

 

1. כמה כאלו אתה חושב נמכרים בעולם?

2. כמה יעלה לך לייצר?

3. כמה קשה יהיה לחקות את המוצר?

4. כמה עולים פתרונות קיימים/דומים (גם אם פחות טובים)?

5. מי יכול למכור את המוצר, אם אתה מייצר אותו?

 

אם אתה לא יודע לענות... אל תיכנס לזה בלי מישהו שכן (לפחות תשובות מושכלות).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בגלל שמה שראיתי בDX באיכות ממש על הפנים, אני שוקל עדין לנסות לפתח את הרעיון שלי.

מתלבט עם עצמי האם כדאי לי להשקיע זמן וכסף (שאין).

סטודנט תפרן אנוכי.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?554216-%D7%91%D7%93%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%A4%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%97-%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%94-%D7%91%D7%AA%D7%97%D7%95%D7%9D-%D7%A2%D7%99%D7%91%D7%95%D7%93-%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%94&p=4611273#post4611273

פורסם

1. לא הרבה, אם בכלל. אישית לא נתקלתי באף מוצר דומה עד שחשבתי על הרעיון וחיפשתי לעומק.

2. גרושים.

3. קל מאוד לחקות את המוצר.

4. יקר מדי לטעמי, והאיכות נראית על הפנים.

5. הרבה מאוד מקומות קיימים, רק להפיץ להם וזהו.

 

אם היה לי את ההון ההתחלתי הייתי ללא דחיה עף לסין ומוצא מפעל שיתחיל לייצר עבורי, אך לצערי אין לי את זה. בגלל זה מתייעץ עם בעלי נסיון.

 

הפוטנציאל הטמון במוצר הוא גבוה מאוד, ולדעתי יש אף סיכוי שיהפכו אותו למוצר חובה.

×
×
  • תוכן חדש...