Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

חייב את עזרתכם..זה התחיל בגמגום מידי פעם לשניה בודדת וחזרה כרגיל ,בזמנים לא קבועים..

אתמול ,פתאום הרכב ממש התחיל לאבד כוח ולגמגם ,הנורה של הצ'ק הבהבה ללא הרף ,ענן עשן מאחורה..

יצאתי כמובן ,פתחתי מכסה ,עברתי על הכוילים ,מס1 לא מגיב ,החלפתי כויל חדש שהיה לי במקרה בבגז' ,לא עוזר ,הוצאתי פלג ,כולו ספוג בשמן(כולל האלקטרודה) דידיתי לבית (2 קילומטר) וכביתי. היום בבוקר הנעתי בהתחלה הכל עבד והגיב כרגיל ,אך לאחר 5 דקות של מנוע דלוק בסרק ,שוב חזר הגמגום ,וכמובן צילנדר 1 לא מגיב. ,החלפתי פלג ,באחר משומש שיש לי ,והמנוע התחיל לשחק ,פעם כן עובד עגול פעם לא ,לאחר 20 דקות של משחקים ,המנוע בסרק עובד תמיד עגול ,ובנסיעה משחק.. מידי פעם הוא פשוט מתחיל ממש לגמגם ,ושוב חוזר לעצמו.

אשמח מאד לכל עזרה ממישהו פה ,לאיזה כיוון ללכת ,מה לבדוק? (אגב עברתי עם סורק תקלות ,הוא כותב כשל בצילנדר1)

בתודה מראש

רמי

פורסם

האם השמן יורד מאטם השסתומים ומציף את הפלאג כל פעם מחדש?

אם התשובה חיובית אני מאמין שאין ברירה אלא לפתוח מכסה שסתומים, להחליף אטמים,

לנקות את חוט ההצתה משמן ולשים פלאג נקי.

יום טוב גם לך

  • ספונסר פורום
פורסם

נראה לי שזה כשל שקשור בהצתה בגלל שבבוקר לא יצא לך עשן בזמן שהמנוע עבד תקין

זה אומר שהרטיבות שאתה רואה על המצת היא תוצאה של החטאת בעירה ולא הגורם .

יש מצב שהסליל שאתה בודק איתו הוא גם לא תקין כי הוא משומש ,כנל לגבי המצת .

תנסה בזמן שהרכב מזייף להחליף בין סליל 1 לסליל 2 לדוגמא ותראה אם בסורק התקלה

נשארת בצילינדר 1 או נודדת לשתיים ,תנסה אותו דבר גם עם המצת .

ותחזור לעדכן .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
נראה לי שזה כשל שקשור בהצתה בגלל שבבוקר לא יצא לך עשן בזמן שהמנוע עבד תקין

זה אומר שהרטיבות שאתה רואה על המצת היא תוצאה של החטאת בעירה ולא הגורם .

יש מצב שהסליל שאתה בודק איתו הוא גם לא תקין כי הוא משומש ,כנל לגבי המצת .

תנסה בזמן שהרכב מזייף להחליף בין סליל 1 לסליל 2 לדוגמא ותראה אם בסורק התקלה

נשארת בצילינדר 1 או נודדת לשתיים ,תנסה אותו דבר גם עם המצת .

ותחזור לעדכן .

 

הסליל חדש ,קניתי אותו כי חשבתי שבעיית הגמגומים שקורה מידי פעם לשניה ,קשורה לאחד מסלילי הצתה ,ועדיין לא הרכבתי אותו ,רק אתמול אחרי שממש הרכב התחיל לקרטע התחתי בניסויים ,בדקתי והחלפתי גם מסלילים האחרים ,לא היתה תגובה! רק אחרי שהוצאתי את הפלג ,ושמתי אחד אחר הבעיה כביכול קטנה, והמנוע שוב התחיל לעבוד עגול ,ומידי פעם לגמגם.

לגבי העשן ,היום בבוקר כן היה עוד הרבה עשן ,רק חשבתי שזה קשור עוד לאתמול ,(שנשאר עוד הרבה שמן או דלק במערכת הפליטה) ובאמת אחרי החלפת הפלג כמעט ואין עשן ,אבל עדיין יש משהו

פורסם
האם השמן יורד מאטם השסתומים ומציף את הפלאג כל פעם מחדש?

אם התשובה חיובית אני מאמין שאין ברירה אלא לפתוח מכסה שסתומים, להחליף אטמים,

לנקות את חוט ההצתה משמן ולשים פלאג נקי.

לא כ"כ הבנתי איך יכול להיות שיגיע שמן מהמכסה שסתומים לתוך האלקטרודה של הפלג?

האטמים שיושבים במכסה שסתומים קשורים גם לפלג?

ממה שאני הבנתי ,יכול להיות שזה מגומיות השסתומים ,וצריך להוריד ראש..

תקן אותי אם אני טועה

פורסם

לאלקטרודה לא יגיע, לדעתי היא נרטבה כאשר הברגת את הפלאג החוצה וכל השמן ירד.

לפי מה שאני רואה בתמונות הפלאגים אצלך חודרים את מכסה השסתומים לכן אמורים להיות אטמים המונעים מהשמן להכנס לתעלות של הפלאגים.

לטעמי, מניסיון עם אופל אסטרה עם בעיה דומה, החלפה מלאה של האטמי מכסה שסתומים + ניקוי המגעים בחיבור לפלאג + פלאג נקי

יפתרו את הבעיה.

 

בכל מקרה תבצע את הבדיקות שרון תיאר, זה ישפוך אור נוסף על התקלה.

יום טוב גם לך

פורסם
לאלקטרודה לא יגיע, לדעתי היא נרטבה כאשר הברגת את הפלאג החוצה וכל השמן ירד.

לפי מה שאני רואה בתמונות הפלאגים אצלך חודרים את מכסה השסתומים לכן אמורים להיות אטמים המונעים מהשמן להכנס לתעלות של הפלאגים.

לטעמי, מניסיון עם אופל אסטרה עם בעיה דומה, החלפה מלאה של האטמי מכסה שסתומים + ניקוי המגעים בחיבור לפלאג + פלאג נקי

יפתרו את הבעיה.

 

בכל מקרה תבצע את הבדיקות שרון תיאר, זה ישפוך אור נוסף על התקלה.

 

ישבתי הבוקר כמה שעות טובות ואלו הם התוצאות:

אכן יש נזילה מאטם/גומיות הפלגים במכסה שסתומים בוודאות! רואים סימני שמן ברורים בחלל תעלת הפלגים, מה שאומר שמגיע שמן מלמעלה

הפלג עצמו רטוב משמן מסביבות ההברגה העליונה+ הדיסקית לכיוון מטה.

מה שראיתי אתמול רטיבות באלקטרודה ,זה כנראה באמת מה ש"רון" אמר ,שאריות בנזין ,שפשוט לא נשרף(החטאת בעירה)

החלפתי כמובן פלג חדש ,+החלפתי בין סלילי ההצתה (כמו שרון אמר)

בינתיים איפסתי את התקלה ,והנעתי.. בנסיעה של רבע שעה ,היו שני גמגומים קלים. אבל לא היה קרטוע ,כלומר מצב של רק3 צילנדרים עובדים

עכשיו השאלה ,מה גורם את הגמגום הרגעי הזה ,כל פעם לשניה. הרי הפלג חדש ,ואני לא מאמין שברבע שעה הוא כבר קיצר?

איזה גומיות או אטמים ,יש במנוע הזה? הבנתי שבגרמניות זה לא גומיה רגילה?

אשמח לתגובות

בתודה מראש רמי

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

היי לכולם! לא הלכתי לישון.. פשוט משהו מוזר ,תקופה ארוכה שהבעיה פשוט נעלמה! הספקתי כבר לרדת לאילת ועוד 4000 קילומטר סיבובים בארץ ,הספקתי לדמיין שהכל הסתדר וכו' ,היום לדאבוני הרב ,שוב התקלה חזרה והופ התחילו גמגומים מידי פעם ,המשכתי ליסוע ,נעצרתי במחסום ב443 ,והרכב ממש התחיל לגמגם+נורת צאק מהבהבת(יש לציין שהמנורה התחילה להבהב רק בעצירה ולא בגמגומים תוך כדי הנסיעה) סרקתי עם הפלאפון את המחשב ,והופיע תקלה p0261 powertrain cylinder 1 injector circuit low. עצרתי בצד ,נתתי טיפה גז והמנוע שוב חזר לעבוד עגול ,המשכתי בנסיעה עוד 200 קילומטר שבהם היה עוד סדרת גמגומים קלים לדקה תוך כדי שיוט בנסיעה וזהו (לא הופיע עוד פעם מנורת צאק מנוע

אני כבר עובד עצות ,חייב עצה מאיפה להתחיל ,מה לבדוק, ואיך לצאת מהסיפור הזה

ד"א ,בדקתי כבר את הפלגים יבשים לחלוטין! סלילים תקינים (החלפתי עם חבר בזמנו 4 ולא עזר)

בתודה מראש

רמי

עריכה אחרונה על ידי rami.v
פורסם
תקן אותי אבל התקלה שהסורק מציג לך כרגע שונה מבעבר, לא?

 

אני לא יודע בדיוק, מכיוון שאז בדקתי את זה עם האפלקצייה של אנג'י ,והיא לא ממש מדויקת (בלשון המעטה) והיא רשמה כשל הצתה במזרק אחד ,ופעם היא רשמה כשל הצתה בכמה צילנדרים. אתמול סרקתי עם אפלקציית טורק ,וזה הקוד תקלה שהגיע

תודה

×
×
  • תוכן חדש...