Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לך חצי שנה מלווה בהם שלושה חודשים בוקר ועוד שלושה חודשים לילה אתה מתכוון להטריח את אמא שלך כל פעם שהיהי לך רצון להגיע לבית ספר ברכב ב3 חודש הראשונים? ואז כשזה יגמר לא תוכל לצאת בערב כי תצטרך מלווה אז תטריח אותה לבוא לקחת אותך מאיזה מסיבה או אירוע בלילה.

גם סלח עם אינך יכול לשאת בעלות הביטוח והאחזקה של הרכב למה לקנות אותו?

במקרה שיש רכב בית אין טעם לרכוש עוד רכב עד שיעבור לך המלווה ותוכל להחזיק בלי עזרה מההורים.

אני מבין את בקושי בלחלק רכב בין שלושה נהגים אבל בכל מקרה רוב הנסיעות היו בליווי בקופת המלווה.

פורסם
יש לך חצי שנה מלווה בהם שלושה חודשים בוקר ועוד שלושה חודשים לילה אתה מתכוון להטריח את אמא שלך כל פעם שהיהי לך רצון להגיע לבית ספר ברכב ב3 חודש הראשונים? ואז כשזה יגמר לא תוכל לצאת בערב כי תצטרך מלווה אז תטריח אותה לבוא לקחת אותך מאיזה מסיבה או אירוע בלילה.

גם סלח עם אינך יכול לשאת בעלות הביטוח והאחזקה של הרכב למה לקנות אותו?

במקרה שיש רכב בית אין טעם לרכוש עוד רכב עד שיעבור לך המלווה ותוכל להחזיק בלי עזרה מההורים.

אני מבין את בקושי בלחלק רכב בין שלושה נהגים אבל בכל מקרה רוב הנסיעות היו בליווי בקופת המלווה.

מי אמר שאמא שלי תיקח אותי או בכלל בערב? אני לא מבין את ההתערבות והדעה השלילית שגם כשאני בתקופת מלווהה אני כביכול יטרטר את ההורים.

ביטוח ואחזקה הורים, אני עדיין עובד, מה עוד? לא מבין למה צריך לתת דין וחשבון על איך ילד בן 17 מחזיק רכב.

 

לא שאלת את עצמך פעם אחת בני 20 נוהגים ב C63 AMG? או באיזה לקסוס? של אבא? אז מה ומה לגבי ביטוח? יש כסף.

פורסם

אם היה לך תקציב לAMG אז לא הייתה צריך השלמת הכנסה לרכב מההורים.

אתה תצטרך מלווה מקצוען שידריך אותך בנהיגה אמיתית ולא של שיעורים זה שונה בהרבה מנהיגה בשיעור נהיגה.

כמה פעמים כבר נסעת בהילוך חמישי בשיעור ,אל תשכח שברכב שלך אין ברקס איפה שישב המלווה.

אתה מחוייב על פי החוק במלווה בין אם זה אמא או אבא או אח ואחות גדולים אתה בפירוש מטרטר אנשים אז עדיף לפחות זה היהי כשהם צריכים נסיעה.

פורסם

אם הבחור עובד אז שיהיה לו לבריאות, אני רק מקווה שיצליח כלכלית ולא ימכור את הרכב בעוד כמה חודשים.

בקשר להורים שלו, אתה צודק שבחצי שנה הראשונה לכל מקום שהוא ירצה לנסוע הוא יהיה חייב בליווי אבל אני מניח שההורים שלו יודעים על זה ולקחו את זה בחשבון.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם (נערך)

אם תקנה רכב מהכסף האחרון שלך אתה ממש לא תהנה ממנו.

רכב זה טוב ויפה אבל אם אתה גר 10 דקות מבית הספר אז זה פשוט מיותר.

סע באוטובוס ופעם בשבוע שאתה יוצא לבלות קחו מונית ותתחלקו בכסף.

 

אני חייב לציין שאני בסך הכל שנה וחצי-שנתיים מעליך בגיל ונוסע ברכבים של ההורים.

עריכה אחרונה על ידי Daniel Halperin

Subaru B4 2.0 2012

פורסם

זה שהגיב מעליי לגבי הטרטור של ההורים.

כן, תטרטר את ההורים, ממש, תשגע אותם.

התקופה של החצי שנה הזו היא לפניי העלייה האמיתית שלך לכביש, ואני העדפתי לטרטר את ההורים לכל דבר, ואם אמא שלי רצתה לצאת לאן שהו תמיד הצעתי ''אולי אצטרף אלייך ניסע עם האוטו שלי?''

בלי זה הייתי נהג פחות טוב, בוודאות.

אל תזלזל בתקופת המלווה ועדיף באמת שתסע כמה שיותר עם מלווה.

זה חלק מהתפקיד החינוכי של ההורים לדעתי, נהיגה זה חלק ענק מהחיים של כולנו ואני לא הייתי מוכן לסכן את עצמי בידיעה שבן 17 נוהג בלי שום ידע וניסיון חצי שנה לאחר שיעורי הנהיגה שלו.

 

אני בן 17 כמוך.

:roll:VW Golf MK4 2.0 Manual:roll:

פורסם

סבבה,אבל למה לקנות רכב בשביל זה?

ממה שהבנתי יש לו בבית רכב דיזל ידני הדבר הכי קרוב לרכב שלא יתכבה בשילוב הילוך לפני הזמן או זינוק בעלייה.

אתה יודע כמה כסף יכולת לחסוך בחצי שנה ששפכת על הוצאות רכב.

פורסם

למען הסר ספק, ביטוח על הרכב של ההורים היה לא כלכלי והתוספת הייתה יקרה לאין ערוך. (כמה אלפים טובים)

הרכב הזה מכריח אותי לגלות קצת אחריות, למדוד תדלוקים, לשטוף, לנקות, לבדוק שמן ומים בתכיפות ואך ללכת למוסך.

אולי הייתי 'חוסך' כמה שקלים, אבל למדתי על בשרי מה זה להחזיק רכב. אולי פחות בצד של העלויות כי ההורים נותנים את הטון בצד הכספי.

 

נ.ב

אני עם בנזין ידני, הרכב כבה המון בהתחלה, אבל אני חייב להודות שלמדתי לנהוג כמו שצריך.

:roll:VW Golf MK4 2.0 Manual:roll:

פורסם

אתה לא גילת אחריות,כי אחריות אמיתית מתחילה בארנק כשצריך לשלם למוסך 1000 שקל על זה שהחליף לך משולשים,תושבות מנוע וכדומה.

אתה בסך הכל יודע לבדוק שמן ומים(שזה כבר התחלה טובה) וצריכת דלק.

במידה והייתה נוסע על רכב ההורים לא היית בודק אם אחד מהם שכח לבדוק באותו השבוע.

אם חבר או קרוב משפחה משאיל לי רכב אני תמיד שואל אם אני צריך לשים לב לרעש מסויים שהרכב עושה או אם יש צורך לבדוק שמן או מים.

פורסם (נערך)

לא משנה, יש צדק במה שאתה רושם אבל יש לי המון בנושא.

 

שבוע טוב

עריכה אחרונה על ידי ques
:roll:VW Golf MK4 2.0 Manual:roll:

פורסם
אתה לא גילת אחריות,כי אחריות אמיתית מתחילה בארנק כשצריך לשלם למוסך 1000 שקל על זה שהחליף לך משולשים,תושבות מנוע וכדומה.

אתה בסך הכל יודע לבדוק שמן ומים(שזה כבר התחלה טובה) וצריכת דלק.

במידה והייתה נוסע על רכב ההורים לא היית בודק אם אחד מהם שכח לבדוק באותו השבוע.

אם חבר או קרוב משפחה משאיל לי רכב אני תמיד שואל אם אני צריך לשים לב לרעש מסויים שהרכב עושה או אם יש צורך לבדוק שמן או מים.

אני מבין אותך, שבעצם אין לי פרנסה קבועה ואני עדיין צעיר ואפשר לחסוך לאחרי צבא, אבל אני קיבלתי החלטה. מכאן והלאה אתה יכול לנסות לעזור ולייעץ על רכבים או לתת חוות דעת שונות על רכבים ולא על לא לבצע קנייה בגיל שכזה. כי ההחלטה כבר קיבלתי, מודה לך על הכנות וניסיון לעזור.

לעצה השנייה שלך, הרכב של ההורים תפוס כל הזמן, מ 7 בבוקר ועד 9 בערב כי ההורים משתמשים בו לעבודה (כולל שישי שזה בעצם סידורים, ושבת אמא שלי מטיילת איתו), ככה שהאפשרות לקחת רכב של ההורים, לא שהיא כמעט אפסית היא שואפת מתחת ל0.

 

שנית, הלכתי לראות 2 לאון 2002, ואני יכול להגיד שקיבלתי עליו רושם מזעזע, רכב במשקל של 1400 קילו עם מנוע 1600 שמפיק 102 כ''ס שכשאבא שלי הדביק את דוושת הגז עד הסוף בכל הילוך, לא הגלגלים פרפרו ולא המנוע שצעק להפסיק, פשוט המשיך בסל''ד השיוט שלו כאילו טנק דרס עץ (לא מרגישים כלום).

 

אני יכול להגיד ששיניתי את כיוון החשיבה הצעיר והמפגר שלי, והלכתי לכיוון של קורודבה TDI 2004 (מנוע 1900 עם 130 כוח-סוס חסכוני מאוד!) ואפשרות שנייה

פונטו 2007 ומעלה בתקציב של 20-24 אלף שקל. הבעיה שהיד הקודמת היא ליסינג, האם כדאי בכל זאת לקנות ממגש או רכב שהיה ליסינג פרטי? ואם לא, למה?

פורסם

דיזל הם בדרך כלל בשנתונים האלה קשיים למציאה עם נתונים סבירים,אבל תתנחם בעבודה שחבר מהעבודה קנה רנו קנגו 2007 עם 170 אלף ב17 אלף לכן עד שתסיים את הליך הרישיון(ומאחל לך שתקבל אותו כמה שיותר מהר) כבר תמצא רכב דיזל שמור.

גם פונטו זה רכב טוב ככל שעבר הליסינג רחוק יותר אז הרכב היהי מתוחזק יותר בדר"כ.

ליסינג פרטי לא מחייב טיפול במוסכי חברות הליסינג,כל עוד יש קבלות ורשימת איזה טיפולים הרכב עבר לא משנה מאיפה הוא מגיע.

נסה להמנע ממגרשים פרטיים פונטו יש מספיק בארץ כדאי לא להגיע אליהם, יש מגרשי טרייד-אין של יבואנים כגון:אוטודיל,טרייד-מוביל,אוטוסנטר.

פורסם
דיזל הם בדרך כלל בשנתונים האלה קשיים למציאה עם נתונים סבירים,אבל תתנחם בעבודה שחבר מהעבודה קנה רנו קנגו 2007 עם 170 אלף ב17 אלף לכן עד שתסיים את הליך הרישיון(ומאחל לך שתקבל אותו כמה שיותר מהר) כבר תמצא רכב דיזל שמור.

גם פונטו זה רכב טוב ככל שעבר הליסינג רחוק יותר אז הרכב היהי מתוחזק יותר בדר"כ.

ליסינג פרטי לא מחייב טיפול במוסכי חברות הליסינג,כל עוד יש קבלות ורשימת איזה טיפולים הרכב עבר לא משנה מאיפה הוא מגיע.

נסה להמנע ממגרשים פרטיים פונטו יש מספיק בארץ כדאי לא להגיע אליהם, יש מגרשי טרייד-אין של יבואנים כגון:אוטודיל,טרייד-מוביל,אוטוסנטר.

 

מצאתי TDI עם 170 אלף (שזה כלום למנוע הזה) במחיר בדיחה שנת 2004. המודעה הייתה לפני חודש אבל שווה לבדוק, מקווה שיענה לי בבוקר.

אכן גם , אין הרבה TDI בארץ, שלא לדבר על כאילו שנמכרות במצב סביר..

 

שנית, אתה בעצם אומר שלא ללכת למגרשים פרטיים אלא רק גדולים? ומה זה פרטי? אלבר וכאלו זה פרטי?


×
×
  • תוכן חדש...