Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ככה אתה מקטין את הסיכוי לקבל רכב שמורכב משני מכוניות.

יש ליסינג של חברות ויש ליסינג שזה נהג אחד במקום לקנות האוטו הוא החליט שמשתלם לו לקחת אותה בליסינג ולשלם מחיר קבוע בדר"כ עם אחזקת רכב ע"י חברות הליסינג ויש כאלה שבוחרים לטפל לא במוסכי חברת הליסינג והולכים למוסכים מורשים.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ככה אתה מקטין את הסיכוי לקבל רכב שמורכב משני מכוניות.

יש ליסינג של חברות ויש ליסינג שזה נהג אחד במקום לקנות האוטו הוא החליט שמשתלם לו לקחת אותה בליסינג ולשלם מחיר קבוע בדר"כ עם אחזקת רכב ע"י חברות הליסינג ויש כאלה שבוחרים לטפל לא במוסכי חברת הליסינג והולכים למוסכים מורשים.

אז בעצם ליסינג מחברות גדולות משתלם .. אבל האם פונטו עם קילומטרז' של 200 אלף שנת 2008 במחיר של 23 אלף זה נמוך מידי? האוטו בשבילי עוד חדש, הצבע עוד "טרי" .. הן יד2 או 3 (02 או 03 ברישיון) ככה שגם היד דיי גבוהה לשנתון אבל חוץ מזה מחיר כלכך נמוך לרכב חדש.

ובשביל נהג צעיר זה מעולה, חלפים מאוד זולים רק ביטוח שאני לא יודע מה טווח העלויות..

פורסם

זה המון.

ואני לא יודע איך הוא טופל ככה שהקנייה לא בטוחה.

אף אחד לא קנה דיזל כדי לסוע איתו 15-17 בשנה.

ברור לחלוטין ששיחקו עם הק''מ.

 

אתה עושה שטות, מחסל לעצמך את כל החסכונות, בהצלחה בחיים...

Subaru B4 2.0 2012

פורסם

חברות ליסינג בדרך כלל מוכרת רכבים עם קילומטרים גדול למגרשים פרטיים לכן הם גם לא מחזיקים בדר"כ רכבים משנת 2008 אלא מקסימום 3 שנים אחורה.

מציע לך במידה ואתה דבוק בשלך למצוא משהוא עם 100 אלף מקסימום מחברות ליסינג מעבר לכך זה לא משתלם לך ויש מספיק פונטיים במדינה כדי להמנע מזה.

פורסם
זה המון.

ואני לא יודע איך הוא טופל ככה שהקנייה לא בטוחה.

אף אחד לא קנה דיזל כדי לסוע איתו 15-17 בשנה.

ברור לחלוטין ששיחקו עם הק''מ.

 

אתה עושה שטות, מחסל לעצמך את כל החסכונות, בהצלחה בחיים...

הדעה שלך על הדיזל ועוד 1.9 TDI גרמה לי להבין את הידע שלך ואטימות שלך לגבי המנוע הספיצי הזה (סליחה על הביטוי).

למה נהגי מוניות ומורי נהיגה לוקחים דיזל? כי הדבר הזה בנוי למינימום 400 אלף ק''מ ויש אנשים שעושים גם 700 ומעלה..

 

חברות ליסינג בדרך כלל מוכרת רכבים עם קילומטרים גדול למגרשים פרטיים לכן הם גם לא מחזיקים בדר"כ רכבים משנת 2008 אלא מקסימום 3 שנים אחורה.

מציע לך במידה ואתה דבוק בשלך למצוא משהוא עם 100 אלף מקסימום מחברות ליסינג מעבר לכך זה לא משתלם לך ויש מספיק פונטיים במדינה כדי להמנע מזה.

לא הבנת, היד הקודמת היא ליסינג והיד הנוכחית היא פרטית, ככה שהאדם שמוכר הוא יד פרטית בעצם עם מחיר מאוד נמוך.

פורסם

הרכב נסע המון ל33 אלף בשנה בממוצע, במידה הרכב מטופל אל תשלול כלום,השאלה המחיר של המוכר מותאם למחירון בשיכלול של יצחק לוי וביחס לדגם עם קילומטרג' נמוך יותר.

פורסם

בגיל 18 גם אני חשבתי ככה , לקנות רכב וכו'.. בזכות ההורים שלי שנתנו לי הכוונה הגעתי להחלטה.

לקנות רכב לפני צבא זה ממש מיותר. לא משנה כמה כסף יש לך.

רוצה לקנות רכב אמין ולהשאר עם עודף בכיס? פיז'ו 205 למשל היא דוגמא טובה.

עזוב סטיגמות , שנתון נמוך וכל שאר השטויות האלה. הדבר הזה נוסע ללא הפסקה.

שיהיה לך המון בהצלחה בהמשך , ומי יתן ותקשיב לבעלי ניסיון שרוצים רק בטובתך.

פורסם
בגיל 18 גם אני חשבתי ככה , לקנות רכב וכו'.. בזכות ההורים שלי שנתנו לי הכוונה הגעתי להחלטה.

לקנות רכב לפני צבא זה ממש מיותר. לא משנה כמה כסף יש לך.

רוצה לקנות רכב אמין ולהשאר עם עודף בכיס? פיז'ו 205 למשל היא דוגמא טובה.

עזוב סטיגמות , שנתון נמוך וכל שאר השטויות האלה. הדבר הזה נוסע ללא הפסקה.

שיהיה לך המון בהצלחה בהמשך , ומי יתן ותקשיב לבעלי ניסיון שרוצים רק בטובתך.

כלי חמוד ביותר, אבל קשה למציאה. הפונטו 2008 בשבילי היא הבחירה הטובה ביותר.

מחיר לא בשמיים לרכב ראשון (20 אלש''ח כשלי יש 15 במזומן) , חסכונית וגם זולה מאוד. הביטוח והטסט שני דברים מייקרים שאפשר למצוא פשרה. כמו עבודה וכו'.. אל תשכח שאני לא היחיד שינהג עליו, אמא שלי תעשה איתו סידורים, תסע לטילים עם המשפחה וכו'..


×
×
  • תוכן חדש...