Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אותו הבחור שדיבר על הסיווק הקופה שבסוף ירדתי לגמרי ממנה, החלטתי לפתוח את העניניים ולהסתכל על הווגיות שמציעות רכבים ידניים לא רעים בכלל. לבנתיים הכי מושך אותי הלאון MK1 שנת 2002-3 , אחריה האיביזה MK4 שנת 2004-5 ואחריהם הגולף MK4 .

 

התקציב שלי עומד יחד עם ההורים על 27 - 30 אלף שקל (תלוי אם הקנייה שווה את זה). הרכב יהיה מיועד אך ורק לי, אך תיהיה עזרה מהצד של ההורים לגבי ביטוח וחלפים (אמא שלי תסע עליו בשעות שאני לא).

 

הצרכים שלי הם רכב שנראה טוב מבחינה חיצונית, דיי שקט (רק לא מנוע דיזל), ידני כמובן ואם קצת "אנרגיה" במנוע.

ק''מ מתחת ל 160 אלף , יד אני משער שעד יד 5 (04 ברישיון) וזהו בגדול. רוב הנסיעות יהיו עירוניות.

 

אבא שלי נגד הלאון ודווקא לכיוון רכבי הדיזל אך ורק מסיבה של חסכון, כמו האופל אסטרה 2002 טורבו דיזל (מנוע 1.7 אם אני לא טועה) או איביזה TDI או גולף SDI וכל רכבי הדיזל שחולקים את אותו המנוע החסכוני עם 90 או 110 כוח סוס. אני דווקא לא מעוניין בדיזל ובטח שלא באופל.

 

רציתי לשאול , האם הבחירה בין האיביזה ללאון והגולף יהיו בחירות טוב לרכב ראשון? במה כדאי להתמקד? אם אני יותר נעול על הלאון, איזה מנוע לבחור? הבנתי שאין עדיפות ל1.6 ידני אלא יותר ל 1.8

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אישית חושב שלרכב ראשון פיאט פונטו או יונדאי גטס (מ2006 ומעלה) יוכלו להתאים.

לגבי הגטס היא פשוט מתחנת דלק, גם בגרסא הידנית ואני יחד עם ההורים מנסים להתרחק ממנה כמה שיותר.

פונטו כמו פונטו הן קרועות עם קילומטרז' גבוהה ובתקציב שכזה גבוה שחצי ממני אני קרעתי את עצמי, אני מעדיף לקנות משהו הרבה יותר איכותי מאשר פונטו

פורסם

הייתי מחפש מאזדה 3 שנים 5-6 מאובזרת. יהיה לך קל יותר להחזיק אחת טיפולים זולים ואוטו צעיר ויפה. אני מעריך שאפשר למצוא ב30..

פורסם

ידוע לך פחות או יותר כמה ק"מ תיסע בחודש?

לדעתי יש היגיון בנטייה של אבא שלך לדיזל.

ואני אומר את זה בתור אחד שעוד מעט בן 21 והוציא רישיון ביום הולדת 17.

בהתחלה נסעתי על המיניואן המשפחתי שעושה 1-8/9,

אחכ החלפתי עוד 2 רכבים בנזין ורק אח"כ השכלתי ועברתי לדיזל.

במחשבה לאחור אנחנו מצטערים שמההתחלה לא קנינו דיזל.

פורסם
הייתי מחפש מאזדה 3 שנים 5-6 מאובזרת. יהיה לך קל יותר להחזיק אחת טיפולים זולים ואוטו צעיר ויפה. אני מעריך שאפשר למצוא ב30..

1/10 זה לא צחוק, אולי היא אמינה אבל לא בא בחשבון על דלק.

ידוע לך פחות או יותר כמה ק"מ תיסע בחודש?

לדעתי יש היגיון בנטייה של אבא שלך לדיזל.

ואני אומר את זה בתור אחד שעוד מעט בן 21 והוציא רישיון ביום הולדת 17.

בהתחלה נסעתי על המיניואן המשפחתי שעושה 1-8/9,

אחכ החלפתי עוד 2 רכבים בנזין ורק אח"כ השכלתי ועברתי לדיזל.

במחשבה לאחור אנחנו מצטערים שמההתחלה לא קנינו דיזל.

נסיעה של 2-3 ק''מ ביום , ואולי סופשים נסיעה לעיר אחרת שזה עוד 7 - 15 ק''מ (לא תמיד), אפילו לא יהיה 10 ק''מ בשנה אני מאמין.

בכל מקרה, אני נגד דיזל בגלל שיש להם ק''מ מאוד גבוה, רועשים כאילו אין מחר והמנועי TDI עם ה 110 כ''ס מאוד קשה למצוא.

 

לבנתיים מצאתי לאון 2002 בנזין ידנית עם 130 אלף ק''מ יד 4, נשמע כמו מציאה לקילומטרז', בימים הקרובים יש סיכוי קטנטן שאני יראה אותה פיזית.

פורסם

אם אתה נוסע 8-10 אלף בשנה אין משמעות רצינית להבדלים של 1/10 מול 1/12 בייחוד שטיפול אחד רציני בלאון יצמצם את כל ההפרש.

 

הייתי הולך על מאזדה נחמדה.

פורסם
אם אתה נוסע 8-10 אלף בשנה אין משמעות רצינית להבדלים של 1/10 מול 1/12 בייחוד שטיפול אחד רציני בלאון יצמצם את כל ההפרש.

 

הייתי הולך על מאזדה נחמדה.

אני ממש לא מסכים איתך , מה אם אמא שלי תסע ברכב? ועוד בכלל שזה עירוני? למה לתת כלכך הרבה כסף לדלק? 1/10 זה לא צחוק.

בכל מקרה , הכיוון של השרשור זה חוות דעת על הלאון ולא חיפוש אחר מאזדות

 

וככה או ככה אני מחפש רק ידני , מאזדה אוטומט.

פורסם

כמו שזה שמעלייך רשם, בנסיעה של 850 קמ בחודש ההפרש בין רכב שצורך 1/10 לרכב שצורך 1/12 יהיה בסביבות 100 שח בחודש- שזה לא שיקול בקניית רכב.

ואגב, הרכבים שאתה מדבר עליהם יעשו פחות מ 1/10 בעיר. אם אתה רוצה 1/10 ומעלה בעיר יש 2 אופציות.

1. תקנה דיזל

2. תנהג כמו סבתא

פורסם

אופל מגיעה עם מנוע 2.0 דיזל ה1.7 שייך לקורסה.

יש פה אלפא רומיאו שמתאימה להגדרות שלך וממה שאני מבין הביטוח על אטלקיות זול יותר,אלא אם אני טועה.

פורסם
לגבי הגטס היא פשוט מתחנת דלק, גם בגרסא הידנית ואני יחד עם ההורים מנסים להתרחק ממנה כמה שיותר.

פונטו כמו פונטו הן קרועות עם קילומטרז' גבוהה ובתקציב שכזה גבוה שחצי ממני אני קרעתי את עצמי, אני מעדיף לקנות משהו הרבה יותר איכותי מאשר פונטו

לא כל הגטס מתחנת דלק, החל מ 2006 ומנוע 1400 - חל שיפור, מה גם שבידני אתה יכול להגיע ל1-13/4. כמובן שגם הרבה תלוי בנהג.

וגם להכליל את הפונטו כרכב קרוע - לא יודע מאיפה הבאת את זה. אומנם לא מדבור ברכב עם הכי הרבה פוזה, אבל לרכב ראשון יכול להתאים. חסכוני, אמין, ובעיקר זול לתחזוקה.

 

ובתקציב גבוהה יותר אתה יכול לחפש גם סיאט איביזה.

פורסם
לא כל הגטס מתחנת דלק, החל מ 2006 ומנוע 1400 - חל שיפור, מה גם שבידני אתה יכול להגיע ל1-13/4. כמובן שגם הרבה תלוי בנהג.

וגם להכליל את הפונטו כרכב קרוע - לא יודע מאיפה הבאת את זה. אומנם לא מדבור ברכב עם הכי הרבה פוזה, אבל לרכב ראשון יכול להתאים. חסכוני, אמין, ובעיקר זול לתחזוקה.

 

ובתקציב גבוהה יותר אתה יכול לחפש גם סיאט איביזה.

הכוונה, שאם תחפש ביד 2 תמצא מעל ל 170 אלף ק''מ , מה שאני בכלל לא מחפש. אחת עם מתחת ל 160 בשעון עם מכות וקילופים בצבע.

אני אכן מחפש איביזה 2004-5 או גולף MK4 או לאון MK1. (הלאון והגולף MK4 הם אותו דבר חוץ מהעיצוב)


×
×
  • תוכן חדש...