Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מסייר המון בפורומים בחול אך חשבתי שאם אוכל לשאול פה דברים לא מובנים יהיה יותר טוב..כמובן שאתה צודק וצריך לקחת את הדברים שאנשים מסוימים בערבון מוגבל כי ברור שהרבה שיודעים לא בהכרח עשו בפועל..

בנוגע למשולש החביב..ברור שכל דבר בא על חשבון משהוא אך אני חושב שאפשר להרים כזה דבר בתקציב הנוככי

לגבי קובץ הXL השאלה היתה על איזו דגישה כדאי לרוץ כדי לא להיות על הגבול של המנוע(הוא מחוזק) אך מה הנורמות??

וכמובן המון תודה על התגובות!!!!

פורסם

מחוזק זה אומר בוכנות וטלטלים?

זה 16V? מה נפח בית המצערת?

טורבו GT2860RS יכול להתאים לך, שתומך עד 350 כ"ס, עם A/R 0.6 לזמינות או 0.83 ליותר כוח בגבוהות. גדישה של 1 באר, עם מזרקים של 750CC יתנו לך בסביבות 350 כ"ס. בחישוב גס מאוד ו 75-80% duty cycle.

או אולי GT2871R אם אתה רוצה להגיע לסביבות ה 400.

בלי דיפרנציאל מוגבל החלקה אין מה לדבר על מעל 250 כ"ס, כי זה פשוט לא יהיה לך כיף.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם (נערך)

כן זה 16V וכן יש בוכנות וטלטלים מחוזקים.. לגבי נפח בית המצערת לא ידוע לי..בהמשך התוכנית היא לבנות בית מצערת+סעפת יניקה.

הכוונה זה באמת להגיע לכיוון ה350 + כוחות..

הדיפרנציאל יהיה נעול לכל הפחות או מוגבל החלקה במיד ויש המלצות כמובן שאשמח לשמוע.

מקווה שהתגוות לא באות ממקום של כעס פשוט מאוד חשב לי לרדת לפרטים ככל האפשר..

עריכה אחרונה על ידי beetle59
שגיאת כתיב
פורסם

למה ממקום של כעס? להפך.

350 כ"ס על מנוע 2.0 ליטר נשמע לי כמו GT2860RS.

המנתק ב 6500?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

למה לא לקחת כבסיס את הvr6?

מנוע, בלמים- פשוט יתנו נקודת פתיחה טובה יותר. לגבי ההתנהגות, אין הרבה מה לעשות עם מארק 3...

 

יש סיכוי שיש לי במחסן מצערת של vr6, לא בטוח לגבי התקינות שלה, אבל היא גדולה יחסית

M-TECH E46

פורסם

היא לא שוקלת פי 2 בערך מהמארק 3?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

על מנוע מקורי(סגור) של VR6 אנשים מוציאים בחו"ל מהמנוע הזה גם 600 כ"ס, כל זה בעזרת ספייסר בין הראש לבלוק על מנת להוריד יחס דחיסה, הזוי עד כמה המנוע הזה חזק ואיזה עומסים הוא מחזיק.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

בכל אופן חלק ממטרת הפרוייקט הזה זה ללמוד על המעבר ממנוע אטמוספרי לטורבו

זה נכון שה VR6 מאוד חזקה אבל מבחינה התנהגותית הMK3 מועדפת מבחינתי

fizban לגבי שאלתך כשהרכב לא אטמוספרי ההספק המירבי מגיע ב6000 אלף סל"ד והמומנט ב4500..

כך שאני מניח שכשהמנוע יהיה מוגדש עם ניהול אני ינתק אותו בסביבות 7000 סל"ד..לדעתך בסדר?

ובאילו רכבים יש טורבו דומה ל GT2860RS כפי המלצת כדי שאני יוכל להבין מה גודל השבלול בערך..

פורסם

אם אני זוכר נכון, בניסאן SX200 (סילביה) יש GT28 במקור.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...