Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תראו מה מצאתי בסרטון הבא:

 

הפעלה של מחשב הרכב, באמצעות יחידת AFTERMARKET, אמנם דאבל דין וטאץ' סקרין.

האם מכשירי 2DIN מכילים יכולות שליטה, התממשקות וחיבוריות הרבה יותר מתקדמות עקב היותם מכשיר מולטימדיה מלא ולא רק "רדיו דיסק" פשוט?

 

 

אז אולי יש עוד תקווה לגשת לתפריטים דרך בקרי מכשיר 1DIN.

עריכה אחרונה על ידי ברמונדו

יואב :arrow:

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מקווה שבשבוע הבא אוכל לתת פרטים נוספים - סבלנות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רכשתי פיג'ו 407 לפני מס' ימים וגם מחפש פתרון לנושא, בינתיים לא נראה שיש מנוס מהתקנת מכשיר דאבל דין תואם מקור, ממתין לעדכונים

פורסם

לא פסלתי, אחרי קריאה בפורומים של חול אני חושב שאני ישאיר עם המקור, ואוסיף מנחת 4 ערוצים, משם ימשוך מגבר. הדבר היחידי שמציק לי זה עניין יציאת aux ו usb, ההתקנים שמאפשרים את זה לרוב נותנים איכות גרועה.

פורסם

אחרי בחינת כל החלופות והעלויות, נראה לי שגם אני נוטה לכיוון הפתרון הזה. להשאר עם הHU המקורי, לחבר קורא USB+SD מומלץ כמו YATOUR שמחברים אותו לכניסת הצ'נג'ר וניתן אפילו לשלוט בו עם הידית שיש מאחורי ההגה כי זה פתרון שבנוי עבור ה RD4.

כמה שאלות בנוגע לחלופה הזו:

 

- האם איכותו של ה YATOUR ירודה גם כן? במה זה מתבטא?

 

- האם ניתן לחבר התקן USB בעל נפח משמעותי, הארד דיסק נייד ולנגנן ממנו, לאחר שמסדרים את התיקיות בצורה הנדרשת? זה פתרון ישים? אילו הארד-דיסקים מומלצים לשימוש כזה? (ראיתי מגבלה של עד 32 GB). לינק למוצר באמאזון. הוא יודע לנגן רק קבצי MP3?

 

- לא ברורה עדיין סוגיית איכות יחידת הרדיו המקורית של BLAUPUNKT. עם הרמקולים המקוריים היא נשמעת בסדר גמור, בסגנונות מסוימים. היא באמת כל כך נחותה לעומת איזה פיוניר מצוי? או שזו פשוט תפיסה שהשתרשה שיחידות הראש המקוריות הינן מאיכות ירודה. מה שכן, המכשיר די זול, נראה לי באזור ה 600 ש"ח בחו"ל, כאשר הוא חדש.

 

- באחד מהשרשורים ראיתי כי אין צורך במנחתים אם מתלבשים על יציאת הרמקולים במכשירי ה RD4, יש אמת בדבר?

 

תודה לעונים :)

יואב :arrow:

פורסם

כל אתר כותב משהו אחר על ה-Yatour הזה ודומיו.

ממה שאני מצאתי מדובר על מגבלה של 8GB בלבד, יודע לנגן MP3, WMA ואולי גם WAV.

איני יודע להשיב לסוגיית האיכות משום שמעולם לא שמעתי מכשיר כזה בפעולה. ראיתי מספר תלונות על כך שהמוזיקה חלשה ולא נוח במיוחד כל הענין עם הספריות.

 

האפשרויות להתלבש על יציאות הרמקולים (או High Level) הן או ע"י מנחת שמנחית את האות לרמה של יציאות RCA (מה שנקרא Low Level), או בחיבור ישיר למגבר שתומך בכניסות כאלו. למיטב ידיעתי הפיניקס גולד לא תומך בכך.

פורסם

טוב, עוד לא החלטתי סופית על איזו קונפיגורציה אני הולך. עוד לא ממש ברור לי עד כמה גרוע נשמעת ההגברה באמצעות המנחתים וכמה גרוע עובדים "קופסאות ה USB", דוגמת ה YATOUR.

 

במידה ואצטרך לבחור לי HU חדש, זה כמראה יהיה הקלריון 703, כיוון שבמחיר טוב הוא נותן חבילת תכונות מצוינת. וגם האיכות שלו כנראה שלא תאכזב.

 

בכל מקרה, קומפוננט אני בטוח אצטרך. ראיתי כמה אופציות מעניינות בפורום המכירה.

אני צריך להתמקד קצת.

אופי הסאונד המועדף עליי הוא כמו של מורל - לא צורם וחד מדי, מרוכך כזה. אבל עדיין בעל פירוט טוב.

 

המגבר הוא כאמור, הוא Phoenix Gold Xenon 100X4. הוא הולך להגביר את סט הקומפוננט והסאב (גישור 2 ערוצים).

 

זה העוצמה שלו:

Rated Output power: Into 4-, 2-, and 1-ohm, stereo: 100 x 4

Into 8-, 4-, and 2-ohm, bridged: 200 x 2

 

שאלה, באילו קומפוננטים כדאי לי להתמקד.

 

- האם הגברה כזו תנצל בצורה טובה את סט של המורל הייבריד?

- איך המורל וירטוס בהשוואה לדוטק אוביישן?

- אילו קומפוננטים עוד כדאי לי לשקול - איזה סטים מספקים אופי צליל דומה לשל מורל?

- באיזה תחום של RMS/PEAK כדאי להתמקד עם צורת ההגברה שאני מתכנן?

- האם ריאלי לייבא סט של PHD FB6.1 במחיר של עד 1400 ש"ח הכל כולל הכל? ואיך הוא בכלל. אין הרבה ביקורות

 

תודה מראש וערב טוב

יואב :arrow:

פורסם

בנוסף,

 

עדיין מתלבט בעניין ה HU. מחפש עוד אופציות לבחון. אם שמים בצד את התקציב, אילו עוד אפשרויות ל HU טוב, שעומד בכל הדרישות שלי קיים?

נגיד רשימת התכונות היא כמו של ה Clarion CZ703E.

איזה מכשירים מקבילים לבחון?

 

יש משהו מעניין של אלפיין?

הבנתי שהפיוניר PRS80 טוב, אך הוא בשחור לבן - נופל מבחינתי עקב שילוב בדאשבורד.

יואב :arrow:

פורסם

אין לי אפשרות לערוך.

 

עד כה התעניינתי גם ב:

אלפיין IDE178BT, אלפיין CDA137BTI

קנווד KDC-BT92SD

פיוניר DEH-X9650BT

 

יש עוד אופציות מעניינות?

האם פיוניר שלא מסדרת ה PRD בכלל ניתן להשוואה עם מכשיר כמו הקלריון או האלפיינים?

יואב :arrow:

פורסם

האלפיין 137 הוא המקבילה ביכולות לדעתי של הקלריון (אולי מעבר), אבל גם עולה פי שניים.

 

לגבי הפיוניר, אני לא בטוח שהוא מכיל פונקציית TA ולדעתי היא זמינה רק בסדרת ה-PRS שביבוא אישי (ע"ס שרשורים בפורום) ניתן להביא לדוגמה את ה-PRS80 בכ-1600 ש"ח.

 

אני מציע לנסות לזמן לדיון, ובעיקר לשלושת ההודעות האחרונות שלך את AUDIO KING.

פורסם

כן, זו הייתה טעות שלי. תודה.

עכשיו מצאתי עוד משהו שיכול להיות שחסר לו - אין לו כניסה לשליטה מההגה. עד כמה זה בעייתי? או שכאשר אני קונה צמה מותאמת לפיוניר, זה כבר יטופל?

 

כמו כן, ראיתי שבאליפיינים אפשר להחליף את צבע הכפתורים, אך לא את צבע הכתב...

יואב :arrow:


×
×
  • תוכן חדש...