Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עדכון,

 

החלטתי סופית ללכת על HU חליפי.

 

- הוזמן Pioneer Deh-80PRS. קראתי עליו המון, נראה לי מקור טוב שלא חסר לו כלום. נקווה שלא אתאכזב מאיכות הפלסטיקים

- הוזמן סט צמות לטובת שימור הגישה לתפריט הרכב של Connects2, לאחר בירור עם היצרן לרכב שלי צריך את המק"ט CTSPG007.2

- הוזמנה מסגרת התאמה ל DIN1

 

דברים פתוחים כרגע:

- צריך להסגר סופית לגבי הקומפוננט. יש עוד סטים עם אופי צליל כמו של מורל שכדאי לי לבדוק?

- לגבי ההתקנה - עוד לא החלטתי על מתקין, דיברתי עם כמה.

- במיוחד אני מתלבט לגבי האיטום כי זה מקפיץ באופן משמועתי את התקציב להתקנה. ההבדל באמת שמיים וארץ (בכל קומפוננט)?

- איפה אפשר לצבוע בצורה טובה את מסגרת ההתאמה ל DIN1? הגימור אצלי ברכב זה שחור מבריק והמסגרת תגיע ככל הנראה באפור - כמו בדגמים הפשוטים של הרכב.

 

יום טוב

יואב :arrow:

פורסם

עדכון,

 

נרכש מורל הייבריד אוביישן, דגם קודם, לא ה 602, מיד שנייה.

אז בעקרון יש את כל הרכיבים כרגע, מחכה שיגיעו אליי.

 

- בהנתן סט הקומפוננט אני כרגע נוטה לכיוון של איטום חלקי, כנראה על הפח החיצוני ואולי איזה מילוי נוסף בדלת. המחשבה היא להשאיר את כל המנגנונים של הדלת חשופים. כמו כן, הדיפון של הדלת מאוד סולידי.

 

-

איפה אפשר לצבוע בצורה טובה את מסגרת ההתאמה ל DIN1? הגימור אצלי ברכב זה שחור מבריק והמסגרת תגיע ככל הנראה באפור כמו בדגמים הפשוטים של הרכב

יואב :arrow:

פורסם

תתחדש, כפי שהמלצתי בעבר כדאי לעשות איטום מלא לדלת במיוחד לוופר של ההיבריד.

בנוגע לצבע, למה לא לרכוש ספריי צבע תואם ולעשות בעצמך?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

שלום רב חברים,

 

סוף כל סוף הגיע הזמן לעדכן, לאחר השלמת ההתקנה! 8)

ידעתי מראש שזה ייקח זמן ולכן הייתה לי סבלנות.

 

לקח זמן לחכות לחלקים כמו הצמה והרדיו דיסק.

לאחר מכן התחלתי לחסוך להתקנה ולחפש בעל מקצוע שיבצע את העבודה.

 

אז ככה, אני מעדכן, בעיקר לטובת האנשים שמחפשים פתרון דומה. למרות שנדמה לי שככל שמודל הרכב מתקדם יותר, זה נהיה קשה יותר ויותר לוותר על היחידה המקורית, כיוון שהמון פונקציות מתבצעות דרכה.

 

אז להזכירכם, הרכיבים שהורכבו:

 

[TABLE=width: 646]

[TR]

[TD]Head Unit[/TD]

[TD]Pioneer DEH-80PRS[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Steering Wheel Interface[/TD]

[TD]Connects2 CTSPG007[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Front Component[/TD]

[TD]Morel Hybrid Ovation + MT 22[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Rear Stage[/TD]

[TD]OEM Peugeot[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Amplifier[/TD]

[TD]Phoenix Gold Xenon x100 100X4[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sub-Woofer[/TD]

[TD]Phoenix Gold OCTANE-R R12 12"[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fitting Accessory[/TD]

[TD]Radio Fascia for PEUGEOT 407[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

הדרישה הייתה להתקנה מינימליסטית מבחינת במקום שהרכבים יתפסו, זמינות הרכיבים לשדרוג\תיקון, זמינות הקרוסים לצורך כיוונונים, תפקוד מלא של מנגנון הקיפול של המושב האחורי, שילוב מיטבי של יחידת הראש בפאנל המכשירים.

 

מה בוצע בהתקנה:

- המסגרת למילוי החלל שנוצר שהוזמנה במיוחד מסין, לא התאימה בצורה טובה לדאשבורד. אי לכך, נבנה חלק ייעודי מחומר הנקרא פלסטי-גלאס בצבע שחור מבריק. הגוון שונה קצת מה"שחור פנינה" של שאר החלקים בדאש בורד, אך אני מאמין שזה הכי טוב שיש.

 

Panel_Day1.jpgPanel_Day2.jpg

 

- נבנה פאנל מיוחד בתא נסתר בכנף האחורית לטובת הקרוס-אוברים, ככה הם נסתרים מהעין אך זמינים בקלות אם וכאשר יבוא הצורך להתעסק איתם

 

CrossPannel2.jpg

 

- הטוויטרים מוקמו במקומם המקורי, עבור הרמקולים נבנו טבעות עץ וגם הם מוקמו במקומם המקורי

- המגבר הותקן בבגאז' על פלטה, בדופן ימין על מנת לאפשר קיפול של המושב. ולסאב נוספה רשת לא מקורית, כי היא היחידה שהתלבשה עליו טוב.

 

Sub&Amp3.jpg

 

- הותקנה צמת שליטה + כבל שליטה לרדיו-דיסק של CONNECT2.

הרכיב הזה מתפקד נהדר, נשארה לי שליטה מלאה על כל הפונקציות החיוניות של מחשב הדרך - מה שבוצע בעבר דרך יחידת הרדיו המקורית. יש לי יכולת לשלוט על המכשיר דרך הידית המקורית מאחורי ההגה - שליטה בווליום, בחירת מקור שמע, העברת שירים.

הדבר היחיד שחסר לי זה האפשרות לקבוע את המצב הקבוע המוצג במחשב הדרך. לאחר התקנת הצמה המחשב נשאר במצב סטטי של תצוגה כללית. לא ניתן לקבע אותו על מצב מחשב דרך, למשל. ידעתי שזה יקרה כי לא קיבלתי תשובה חד משמעית לגבי זה מיצרן הצמה. בכל מקרה מי שחושב על להחליף יחידה מקורית בתחליפית, זה פתרון מעולה לטעמי.

 

- הותקן דיסק און קי בתא כפפות - משם אני מזין את ה MP3

- הותקן כבל טעינה לאנדרואיד

- עברתי להשתמש באופן מלא בדיבורית המובנית במכשיר - מסתנכרנת טוב עם הטלפון ועובדת מעולה, כולל MUTE ברגע שיש חיבור לשיחה. זה גם כולל תמיכה לניגון שירים מהטלפון דרך הבלו-טות'.

 

בשלב זה ויתרתי על איטום הדלת משיקולי תקציב וגם עקב כך שאני לא בטוח שאני חייב את זה. סה"כ מההאזנות שביצעתי עד כה, אין ויברציות בסוגי המוזיקה שאני מאזין להם. רק בטראקים מאוד תוקפניים ובווליום גבוה, מקבלים ויברציות מהדיפונים של הדלתות.

 

אז כרגע מה שמאחורי זו ההתקנה הפיזית של הרכיבים וכיוונים בסיסיים ולפני למידה של המכשיר המשוכלל שקניתי וכיוון המערכת. כרגע אני נוסע די על "פלאט" ולומד מה אני אוהב ומה יש לשפר מבחינת הכיוונים. אני במקביל לומד את שרשור האודיופילים של אדי, על מנת בכלל להבין מה חסר לי.

כרגע ממה שלמדתי עד כה, הבמה שלי די מפוזרת וכנראה שארצה למקד אותה קצת ויש שירים בודדים שבהם הסאב מאחר טיפה.

מה שעוד למדתי שאני כבר לא צעיר והאוזניים שלי מתעייפות מהר מאוד מווליום שבו ממש נהנים, לכן אני מנמיך לעתים קרובות :shock: על מנת לתת לאוזניים מנוחה. בלי קשר אני נאלץ להגביר לאזור די גבוהה בסקאלה של המכשיר על מנת להגיע לווליום סביר (40 מתוך 60 ככל הנראה, לא הגעתי לשם). ראיתי שיש אפשרות להגביר כל SOURCE בנפרד, אולי אשתמש בזה בעתיד.

 

הסאב וופר משתלב טוב בכל סוגי המוזיקה והיחידות של מורל הייבריד מנגנות יפה ומוציאות בס לשביעות רצוני. ככל הנראה הן דורשות הגברה קצת יותר רצינית ממה שיש למגבר שלי לתת. אבל אני די בטוח שנסתדר עם מה שיש, בטח לאחר כיוון יותר רציני של המערכת. אני מתכנן ללמוד ולכוון את המערכת בעצמי, במכשיר יש המון אפשרויות ואין סוף תפריטים, הרבה מעבר למה שאני רגיל - הקלריון 766. מה שכן איכות הבנייה קצת פחות היי-אנד יחסית לקלריון הוותיק.

 

זהו סה"כ אני מאוד מרוצה מהתוצאות - יש לי SD שמנגן WAV באיכות LOSELESS ודיסק און קי עם אין סוף אחסון. הכל מנגן יפה מאוד ומתפקד נהדר. כיוונתי גם את התצוגה של המכשיר והכפתורים שלו ב RGB על מנת שישתלב במראה הכללי של הרכב בלילה. יש המון גמישות בנושא, הסקאלה של כל צבע רצה מ 0 ועד 60, לעתים ממש קשה להבחין בהבדלים. כרגע כיוונתי את זה ל R=52, G = 19, B = 0 (התמונות מעוותות מעט את הגוון הכתום במכשיר, הוא כהה יותר במציאות):

 

Panel_Day3.jpgPanel_Night8.jpg

 

זהו לעת עתה, אשמח לענות על כל שאלה ולשמוע את הערותיכם!

 

יואב

עריכה אחרונה על ידי ברמונדו

יואב :arrow:

פורסם

תודה על העידכון המקיף!

 

מערכת מכוונת נכון תהיה פחות מעייפת לשמיעה (והמקס' ווליום הוא 62 אאל"ט).

השלב הבא יהיה לרכוש מונובלוק ולעבור לעבודה אקטיבית :-P

 

איפה ביצעת את ההתקנה?

פורסם

לפני אקטיבי לבצע אוטום לפחות לדלתות. שלא נגיד שמידבאס הזה פשוט דוש טיבה!!!

אתם יכולים להגיד שגם בלי טיבה הוא מנגן יפה, גם בלי איטום. נכון. גם ביונר מנגן...

הכוונה שלי,אם לשלם כסף ולא לתת לרמקול את התנאים שלו,אז למה לשלם עליו כל כך הרבה?

לדעתי,שלב ראשון בכל מערכת שהיא לפחות ממוצעת הוא הכנה ולתת תנאים הנדרשים למערכת. רק אחרי זה לעשות כל שאר ההתקנה.

אפשר לשמוע על רמקול סטנדרתי כבר הבדלים גדולים לאחר בידוד נורמאלי.

שלב אחרי ההתקה כמו שנאמר, הוא כיוון נכון של מערכת. זה הוא שלב שנותן המון ויכול להוצא המון ממערכת גם פשוטה יחסית.

טוב, זאת דעתי בלבד IMHO

 

לא לקחת את זה בצורה לא טובה. הכל ברוח טובה.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם (נערך)

TOM,

 

ההתקנה בוצעה בסדנת ECAudio. הם הכי התאימו לדרישות והציפיות שלי. כמו כן יוסי הנו מקצוען אמיתי שמצא פתרון יצירתי וטוב לכל דרישה שלי. גם העוזר שלו בחור נחמד מאוד - שניהם עובדים בצורה מדהימה יחד והשאירו עליי רושם מצוין.

 

כרגע אין לי כוונה להרחיב את הקונפיגורציה של המערכת. מה שיש לי זה די והותר לצרכים שלי.

 

 

Mefisto,

 

אל תדאג, כל הערה מתקבלת בברכה. אני יודע שמומלץ מאוד לעשות איטום וזה מפיח עוד חיים ברמקולים.

עם המערכת הקודמת נסעתי ללא איטום 8 שנים והייתי מרוצה עד הגג (זה הכי חשוב, לא)

 

על מנת לא להתפרע יותר מדי עם ההוצאות, נאלצתי לוותר על דברים - וזה מה שראיתי לנכון לעשות כרגע. את הרמקולים רכשתי יש שנייה (או שלישית) ולכן זו לא הייתה הוצאה רצינית מדי. שאר רכיבים, חוץ מה HU, גם כן לא חדשים - עברו למערכת זו מהרכב הקודם.

 

הרמקול הזה אולי דורש תנאים מיוחדים, אך הוא מנגן לשביאות רצוני כמו שהוא כעת. תמיד אפשר לשפר.

התלבטתי המון בנושא הקומפוננט המתאים לי, בסוף החלטתי ללכת על מה שהזדמן (לא שעשיתי פה איזו פשרה, כן)

 

עשיתי החלטה מושכלת ואני חי אתה בשלום (בינתיים). אני מאמין שלאחר הפינישים בכוונונים אצא מרוצה למדי מהמערכת. אני נהנה ממנה כבר עכשיו, כמו שהיא.

עריכה אחרונה על ידי ברמונדו

יואב :arrow:

פורסם

אני מבין את זה. יש הזדמנון של מותג שאתה אוהב ומרוצה ממנו מרכב הקודם.

אני מנסה להגיד משהו אחר. כאשר אתה משקיע כל כך. גם בHU וגם בקומפוננט ולא לתת לא תנאים מינימליים לעבודה. אני ממש לא דיברתי שקומפוננט הזה דורש ופשוט צועק שהוא צריך תיבה (QTS 0.45). או סביב כך.

אני לא יכנס לדברים האלה. כי כמובן העיקר שאתה נהנה.

אני רק אמרתי לגבי השדרוג אם וכאשר... וזה הצעד היותר נכון לדעתי מאשר אקטיבי.

כמו שאני אומר, רק דעתי.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

את יוסי ואת איכות עבודתו אני מכיר מקרוב כמו גם העבודות שלו שמפורסמות בפורום.

בהחלט אין ספק שמדובר בהתקנה איכותית.

 

אני מסכים עם מפיסטו לגבי ענין האיטום.

בעיקר כבוגר מורל היבריד אוביישן (אבל עם ה-MT23). הם אוהבים התקנה טובה.


×
×
  • תוכן חדש...