Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ל-PRS? דווקא יש לו (כניסה סטנדרטית לענין זה) ממה שאני מוצא. וכן, נדרש מתאם.

במקרה הגרוע אגב, ישנם מתאמים שמתחברים בצד אחד לשלט הגה ובצד השני מוציאים אות אינפרא אדום כמו שלט אלחוטי.

 

ולגבי האלפיין, תעשה את האדפטציה המתאימה :lol: -

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לבסוף החלטתי להישאר עם הרדיו דיסק המקורי ולהוסיף מנחת איכותי וכבל aux משם לחבר מגבר 4 ער של digital designs עם סאב מורל פרימו וסט קומפוננט של מורל מקסימו, ככל הנראה אני ילך על טבלט של נקסוס כמקור המוזיקה עם בניה נשלפת, תמונות בקרוב

פורסם

תודה על העדכון,

אני כנראה הולך על מקור אפטרמרקט.

 

בהצלחה בתהליך ותעדכן איך יצא :)

אם זה קורה בקרוב, אולי עוד תוכל לשנות את דעתי.

הבעיה שהמכשיר המקורי שלי, מקפיץ דיסקים וזה די מטריף אותי.

 

איך המוזיקה תעבור מהנקסוס לHU? ואיפה אתה מתכוון לשים אותו בסלון הרכב?

יואב :arrow:

פורסם

המטרה היא לבנות חצי dock לנקסוס במקום שנמצא תחת המסך, המטרה הכנסה ושליטה נוחה שלו.

מבחינת החיבור הניסוי יתחבר לaux המקורי, במידה ואין לך את החיבור אתה יכול להזמין מחו"ל בעלות של כ50 שקלים

פורסם

חברים,

 

זקוק להמלצה - אני מתלבט בנושא הקומפוננט.

הוא יהיה של מורל, רק אני לא מצליח להחליט בין הוירטוס להיבריד (602) - שניהם מיד2.

 

הבנתי שהטוויטר של הוירטוס נוטה להיות מעט חד.

וככל הנראה הרכיבים בהיבריד יותר איכותיים.

 

כמובן תמיד שווה ללכת על הסידרה הבכירה. אך אני חושש מדבר אחד, שההגברה שלי לא תספק להיבריד את מה שהוא צריך על מנת להפיק את המיטב ממנו.

האם החשש במקום?

 

המגבר הוא כאמור, הוא

Phoenix Gold Xenon 100X4. הוא הולך להגביר את סט הקומפוננט והסאב (גישור 2 ערוצים).



 

זה העוצמה שלו:

Rated Output power: Into 4-, 2-, and 1-ohm, stereo: 100 x 4

Into 8-, 4-, and 2-ohm, bridged: 200 x 2

יואב :arrow:

פורסם

בוקר טוב.

אני עם הוירטוס שמוגברים עם הפיניקס גולד, לדעתי המגבר תומך די והותר (האוזניים שלי מרגישות זאת היטב חח)

כמה בגדול אתה מתכנן להשקיע בכל הפרוייקט?

HU:OEM+Genesis series 3 high level adapor AMP:Phoenix Gold RX 400.4 COMP:Morel Virtus 602 SUB: Sundown Audio E8

https://www.youtube.com/watch?v=jtQs-1_TH-Q

פורסם (נערך)

היי אמיר,

תודה על התגובה.

 

אני רואה שאתה עובד עם מנחת וה HU המקורי.

יש לך רשמים מבחינת איכות האות? יכולות כוונון?

מה היו השיקולים שלך להשארת ה HU המקורי?

אתה יודע האם ההיבריד הרבה יותר צמא מהוירטוס?

 

כמו כן, אני לא מכיר את סדרת המגברים שלך יחסית לקסנון שיש לי. ההספק נראה דומה.

 

מבחינת השקעה:

HU - בוא נוציא את זה רגע מהתקציב. כנראה שזה יהיה משהו ברמה סבירה, כמו ה Pioneer 80PRS או ה ALPINE CDE178BT. צריך להיות מעל ומהעבר לדרישות שלי.

קומפוננט - סביב ה 1000 ש"ח, כנראה מיד 2.

צמות המרה מ HU מקורי לHU אפטרמרקט - כלכ הנראה סביב ה 300 ש"ח כולל משלוח מבריטניה

מסגרת השלמה ל 1 DIN, סביב ה 100 ש"ח

אולי אצטרך איזה אדאפטר לפקודות של הידית מההגה עבור הפיוניר. שזה יכול להיות עוד איזה 300 ש"ח כמו כלום, נראה לי.

 

התקנה (כולל חיווט) - זו עדיין קופסא שחורה.

 

אני מחפש מתקין מקצועי ביותר, שאפשר להפקיד אצלו את הרכב ולקבל אותו בחזרה עם כל הפלסטיקים שלמים במצב מושלם. כמו כן, אני מצפה לרמת עבודה גבוהה מאוד, ללא קיצורי דרך. שההתקנה תחזיק לי הרבה שנים ללא תקלות כלשהן (אלא אם כן כמובן איזהו רכיב יתפגר)

 

בינתיים אני הולך להתקין את הסאב בתיבה שלו, אם אופציה להוצאה שלו, למקרה ונצטרך את הבגאז'. כלומר ללא בניות מתוחכמות בבגאז' עבור הסאב.

עוד לא החלטתי האם אני רוצה איטום מלא/חלקי/ללא איטום.

לא יהיו בניות מתוחכמות בסלון הרכב, אני רוצה הכל במיקום המקורי שלו - ללא סימנים חיצוניים

 

כמו כן, התייעצתי עם כמה מתקינים ואני קודם צריך להתארגן על הציוד ואז לקבל הצעה סופית וממוקדת יותר, כאשר נהיה סגורים מה צריך להתבצע. אני יודע שאני צריך להשאיר כמה חתיכות בצד לטובת התקנה.

 

אז התקציב הסופי לא ידוע עדיין.

עריכה אחרונה על ידי ברמונדו

יואב :arrow:

פורסם

לא הייתי ממליץ על אף סט בלי בידוד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...