Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

חלק מהעבודה של המקצוען זה לבדוק כי משטחי האטימה תקינים

במכסה שסתומים כמעת ואין בעיות של משורים ושטחים וזה יותר בעיות של פלאנג'ים של מים וסעפות שמתעקמות

בחלק מהמקרים שיש אטם נדרש לפי הוראות יצרן ישום קל של חומר אטימה כאשר יש פינות הגבהות או בנקודת חיבור בין שני משטחים מישוריים

עריכה אחרונה על ידי Dan-idin
פורסם
עוד אחד שיוע כמה מורחים סיליקון ברוב המוסכים

 

 

מריחת חומר אטימה זה לא תורה מסיני ומתחשבים בעובי השטח שיש למרוח כמו כן מי שממש רוצה להקפיד אז יש גם נתוני יצרן לעובי של החומר אותו משיימים

 

זה לא רוצה מסיני, אתה צדוק, אבל אם המרווח בין החלקים המחוברים אחרי ההברגזה הוא מאיית מילימטר, למה למרוח שם 2 מילימטר סיליקון? כדי שהכל יצא החוצה? ויפול לתוך הקרטר שמן? ויסתום לך את המשאבת שמן?

 

זה בערך מה שקרה במנוע שקניתי לשיפוץ..

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם
את האמת, אצלי בסובארו האטם מכסה שסתומים נזל שמתי פשוט אטם חדש,( כמובן שניקיתי את זה לרמה שזה כאילו רק עכשיו יצא מהמפעל)

סגרתי הכל בסדר וזה מנוע בוקסר.

 

האם בפונטואים ניסיתה לסגור את המכסה שסתומים עם טורק?

 

זה מאוד מעניין אותי, כי לא נשמע לי הגיוני שיצרן שיחרר ככה רכב מהמפעל כשהאטם מכסה שסתומים לא עושה את העבודה שלו...

למרוח שכבה דקיקה בעובי של מחט בערך זה בסדר, אבל ברוב המוסכים לא מבינים את זה ופשוט מורחים לך 2 קילו במקרה הטוב.

 

בפונטואים קוב מיכסי השסתומים פשוט מתעוותים להם עם הזמן...זה הבעיה.

פורסם
בדרך כלל בקרטר שמים שלוש ממ סיליקון

 

שוב, תלויי במשטחים.

 

3 מילימטר.. אחלה. ואז כל הסיליקון אצלך בתוך הקרטר בדרך בטוחה למשאבת השמן שלך.

 

זה הכל, אני יכול לצלם לך כמויות אדירות של סיליקון שהיה לי במנוע.

 

אני לא אומר שלא שמים, אפשר לשים, לפעמים אפילו רצויי במנועים ישנים, אבל יש לזה גבול וצריך להבין איפה הגבול הזה נמצא.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם (נערך)

אז הגבול בניסאן למשל הוא חמש ממ בקרטרים ושום חומר לא נשפך אלא אם עובדים עם חומרי אטימה זבל

עריכה אחרונה על ידי Dan-idin
פורסם
בפונטואים קוב מיכסי השסתומים פשוט מתעוותים להם עם הזמן...זה הבעיה.

אבל המכסה עשוי יציקה ולא מפח ואין עליו מאמצים אז איך הוא מתעוות בדיוק ?


×
×
  • תוכן חדש...