Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על החומר הבא,

 

קיבלתי וקראתי המלצות מאוד מאוד חמות.

 

זאת תמונה מגוגל,אבל מה שאני מעוניין לקנות זהה אחד לאחד מלבד פקק שחור.

IMG-20141118-WA0005.jpg

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא יזיק.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מה כתוב ב service manual? איך אמורים לאטום?

גם ברכבים עם אטם ניתן להוסיף את החומר להבטחת אטימה לאורך זמן.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
במה ויקטור ריינז יותר טוב מלוקטייט ייעודי?

 

מלבד המחיר המופרז של לוקטייט...

לא אמרתי שהם טובים יותר מלוקטייט. אני פשוט מישתמש בהם בדרך כלל לאיטום של אגני שמן ואגני גיר והם מחזיקים יפה.

פורסם (נערך)
במה ויקטור ריינז יותר טוב מלוקטייט ייעודי?

 

מלבד המחיר המופרז של לוקטייט...

 

במקרה שלך הוא לא.

הלוקטייט זה דבק אנאירובי - מחזיק לחץ טוב בהרבה מסיליקון.

סיליקון מכל סוג שלא יהיה לא עמיד בלחץ גבוהה.

האגן לא חשוף ללחץ ולכן סיליקון איכותי כמו ויקטור או wurth special 250 נניח (בעל ניסיון עם שניהם) יעשו את העבודה בהנחה שאין טולרנס התאמה גבוהה מדיי (עיוותי משטח) עוד האזורים חייבים להיות סטריליים לפני ההדבקה.

לכלוך שמנוני יגרום לפריצה עתידית.

עריכה אחרונה על ידי tribel
פורסם

יש לי ניסיון עם זה http://www.seager-engineering.co.uk/wurth-sabesto-motor-sealant-dos-system-100g-1768-p.asp אבל הוא מאוד לא זול,270 אם אני זוכר.

שוב דבקים מהסוג הזה מיועדים לאזורים כמו משאבות מים,בתי טרמוסטט ועוד אזורים שמעבירים נוזלים בלחץ וחום גבוהים.

באזורים שהם סה"כ מכסים אין הצדקה לשימוש בהם.

פורסם (נערך)

לוקטייט הייעודי שיש לי, יוצקים אותו בצורה והוא הופך עצמו לאטם!

20141122_101141.jpg

עריכה אחרונה על ידי Max.M
פורסם
יש לי ניסיון עם זה http://www.seager-engineering.co.uk/wurth-sabesto-motor-sealant-dos-system-100g-1768-p.asp אבל הוא מאוד לא זול,270 אם אני זוכר.

שוב דבקים מהסוג הזה מיועדים לאזורים כמו משאבות מים,בתי טרמוסטט ועוד אזורים שמעבירים נוזלים בלחץ וחום גבוהים.

באזורים שהם סה"כ מכסים אין הצדקה לשימוש בהם.

לא חבל על הכסף שלך?! להישתמש בחומר הזה על משאבות מיים ובתי טרמוסטט? מה הבעיה בלהישתמש במקומות האלה בסיליקון הפשוט של ה 15 ש"ח?! אתה בהחלט מגזים. הסיליקונים הפשוטים עושים יופי של עבודה כולל על אטם מיכסה השסתומים!


×
×
  • תוכן חדש...