Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה על התגובה.

רציתי לדעת איך בידוד הרעשים? האם רעשי רעשי הכביש עדיין מורגשים?

למה שלא תעשה נסיעת מבחן ותבדוק בעצמך.

פורסם

ברור שמזדה 3 נראית טוב, היא העתקה בוטה של אלפא גולייטה, כולל הפנסים מאחור :-)

היא קצת צפופה, אגב. ואמרת שמרווח חשוב - אז תנסו. במיוחד אם לוקחים גג שמש - אז מרווח הראש ממש קטן בנוסף ליתר הצפיפות הטבעית של הרכב.

אגב, איך מכרתם את השלוש הקודמת? היה קל? עשיתם טרייד?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לפני המזדה הייתה לי סיוויק הייבריד,לא שהרגשתי שוני ברעש בין שני הרכבים.הרעש הוא אותו רעש ובא בעיקר מבתי גלגלים.

גם בנסיעות מבחן בשלל רכבים המשפחתיים שביצעתי לא הרגשתי שוני מהותי בינהם.בככלי עם לתת לה ציון מ 1 עד 10 ,אז אני אתן לה 7.

 

איך זה לעבור מרכב היברידי לרכב רגיל, אחרי שמתרגלים לצריכת הדלק של ההיבריד ? בטוח שקלת ללכת על פריוס חדשה, לא ?

נוסע בפריוס 2008

פורסם
לטעמי האוקטביה 1.4 בדגם המאובזר עם הסלון הבהיר יותר חזקה, יותר איכותית ויותר מרווחת.

 

לא הבנתי מה הקשר לריפוד/סלון הבהיר?

האוקטביה עם הריפוד הכהה פחות חזקה, איכותית ומרווחת? [emoji6]

 

מסכים לגמרי אגב, אף רכב משפחתי אחר לא מתקרב לאיכות של האוקטביה ואני אומר את זה כבעל נסיון של שנים עם רכבים גרמניים אמיתיים (אודי-ב.מ.וו-מרצדס) אבל מצד שני פותח השרשור כבר אמר שאינם רוצים רכב גרמני וודאי שלא מקבוצת VAG....

פורסם
כמו שאחרים מעליי כבר ציינו, לך על אדום-זה הכי יפה לה

 

מסכים.

 

יש רכבים שהצבע קריטי ויש כאלה שפחות.

מה שמעניין הוא שהדגם הסאלון נראה טוב כמעט בכל צבע, אבל דגם ה5 דלתות לא.

באדום המיוחד היא נראית סוף הדרך - מושכת מבטים לא קטנה, אבל בכל צבע אחר היא נראית טוב, אבל לא יותר מזה.

פורסם

bar72

את את 3 הקודמת אין לנו כוונה למכור לפחות לא כרגע היא פשוט עוברת לאחי

 

robertf

הסקודה אוקטביה אולי איכותית אבל אמינה היא בטוח לא. הרכבים של vag לדעתי פשוט לא מתאימים לאקלים הישראלי ובטח שלא לאקלים של העיר שבה אני מתגורר (בית שאן) החום פשוט שוחק את הרכב וכן גם הגיר והמנוע "השתגעו" בחום הריפוד בגג ובדלתות לא שרד ופשוט נפל לאחר כשנה (הרכב חנה רוב הזמן בחניה מקורה) אני יכול להמשיך למנות עוד המון סיבות למה אנחנו לא נרכוש יותר שום רכבים שקשורים לקונצרן הזה אבל אני מאמין שכבר הבנת עד כמה אנחנו מאוכזבים מהרכבים שלהם (אבל זה כבר מאחורינו). וכן אולי אנחנו חזרנו ללכת אחרי "העדר" היפני אבל אנחנו כבר לא מבקרים במוסך לעיתים תכופות יותר.

 

בקשר לצבע ההתלבטות כרגע היא אם להמשיך עם הצבע לבן פנינה או לרכוש את הצבע האפור או הטיטניום.

פורסם
ברור שמזדה 3 נראית טוב, היא העתקה בוטה של אלפא גולייטה, כולל הפנסים מאחור :-)

מה אני אגיד לך? שתי טיפות מים, רק עיוור לא יראה את זה :roll:

 

2014-Mazda-Mazda3.jpgAlfa-Romeo-Giulietta.jpg

mazda-3-mj2014-img-4.jpgalfa-romeo-giulietta-00.jpg

אה, שכחתי, בדגם ספיריט למאזדה יש גם עיגול לד בפנס האחורי!

שני הרכבים יפים, אבל כשאני רואה מאזדה 3 אני ממש לא חושבת על ג'ולייטה :nono: או ההפך.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

לטעמי לבן פנינה עדיף משמעותית על האפור או הטיטניום, כאשר האדום חולף בנונשלנטיות על פני שלושתם ישר אל המקום הראשון

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

לדעתי, ב-150 אלף תקנו מאזדה 6 בסיסית מליסינג 0 ק"מ.

תקבלו יותר רכב בכל המובנים - חוץ מהמנוע כמובן שיתקשה טיפה יותר להזיז את ה-6.

פורסם (נערך)

mogo

נכון לעכשיו לא כדאי לרכוש מאזדה 6 וגם לא מאזדה cx5 שכן לקראת חודש אפריל שני הרכבים מקבלים את כל האבזור של המאזדה 3 כולל הוזזת הכפתורים של מערכת המולטימדיה ואת התצוגה עילית את המידע הזה קיבלתי מ 2 סוכניות של מאזדה.

בכל אופן תודה על ההמלצה :-)

עריכה אחרונה על ידי marom9
פורסם

יכול להיות, אבל אני בספק אם המאזדה 6 שאחרי ה"שדרוג" הזה (שאני באמת לא חושב שהוא קריטי) תוצע בליסינג 0 ק"מ ב-147 כמו שמוצעת עכשיו במוטודיל.

×
×
  • תוכן חדש...