Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מבקש המלצה על רביעיית צמיגים ליונדאי I20 1400.

מידת הצמיג היא 175/70/14.

מבקש שהצמיגים יהיו איכותיים ואוחזים, אין לי כל כך כוונה לקרוע אותם בנהיגה ספורטיבית או משהו בסגנון.

סכום לרביעייה בערך 1400 בערך כולל התקנה.

ואם מכירים מקומות שמוכרים עם ביקרות טובות, אשמח אם תרשמו (איזור המרכז).

פורסם

תעשו לעצמכם טובה ותמיד תקנו צמיגים של חברות טובות ומוכרות כגון MICHELIN, GOOD YEAR, PIRELLI וכ'ו.

זה יחסוך לכם בדלק ובמרחק הבלימה, בעיקר בכביש רטוב ההבדל הוא שמיים וארץ, בצמיגים לא חוסכים.

צמיג זה לא מותג כמו חולצה אין משחקים.

צמיג טוב זה צמיג יקר, וחייבים להשקיע בו.

זה החיים שלנו של ההורים שלנו ושל הילדים שלנו.

אני אישית ממליץ על "דרוקר" פנצ'ריה טובה ואמינה עובדים שם אב ובן במשך שנים, הם אמינים מקצועיים וטובים.

דרך בן צבי 94 תל אביב (בתחנת דלק סונול).

 

ויש גם את "צמיג ישיר" בפתח תקווה ברחוב השילוח 7, הם מקצועיים מאוד ואמינים מאוד לא פעם יצא לי ליהנות מהשירות שם.

פורסם

במידה הזו ב 1400 ש"ח אתה יכול לרכוש אחלה צמיג.

למשל, יכול להיות שיכנס לך Continental Cco Contact 5, שווה לקפוץ לפנצ'ריות ולקבל הצעת מחיר (כמובן לבדוק את התאריך).

פורסם

המידה של ה I20 מסתברת כקצת בעייתית ואין הרבה מבחר.

הרכבתי לפני כמה חודשים יוקוהומה A.DRIVE על הI20 של אחותי, עד כה מרגישים סבבה יחסית לדרישות.

לדעתי רביעייה הסתכמה ב1200 אם אני זוכר נכון.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
המידה של ה I20 מסתברת כקצת בעייתית ואין הרבה מבחר.

הרכבתי לפני כמה חודשים יוקוהומה A.DRIVE על הI20 של אחותי, עד כה מרגישים סבבה יחסית לדרישות.

לדעתי רביעייה הסתכמה ב1200 אם אני זוכר נכון.

 

ברכב הקודם שלי היה לי A Drive.

לגבי הצמיג של קונטיננטל שהוזכר כאן, הוא שקט ביחס לאחרים? או למה שאתה מכיר?

×
×
  • תוכן חדש...