Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להזמין את הנורות האלה אני יודע שהחיבור שלי זה H7

לגבי שאר הנתונים אני לא בטוח

רציתי לשאול למי שמבין עם הנורה הזו מתאימה לי בכלל.

24217-11.jpg

 

  • Type: H7

     
  • Working Voltage: 12V DC
     
  • Output Power: 100W
  • Light color: super white

     
  • Color temperature: 6000K
     
  • Illumination angle: 360°

 

 

תודה

פורסם

אם זה לא חברה מוכרת

תתרחק,זבל סיני

הציפוי יכול להתקלף ולהשאר בתוך הפנס ואף להרוס

הזמנתי לרכב שלי mtec super white

ממליץ בחום

כבר שבוע על הרכב

פורסם

סתם דרעק סיני שעלול לגרום לך לנזק בפנס.

הנורות הקיימות עובדות על 55W ולא על 100W אז כל העסק מתחמם יותר מידי.

 

אם אתה רוצה נורה לבנה תזמין משהו מחברה ידועה כמו MTEC,פיליפס.

 

אני עם MTEC קוסמוס-בלו,נחמד מאוד.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

לגבי MTEC והפיליפס

מדבר על הקוסמוס בלו

ועל הדימון ויזן

הם חוקיים ? עוברים טסט ?

הפחד שלי שיורידו לי את הרכב מהכביש

פורסם
אם זה לא חברה מוכרת

תתרחק,זבל סיני

הציפוי יכול להתקלף ולהשאר בתוך הפנס ואף להרוס

הזמנתי לרכב שלי mtec super white

ממליץ בחום

כבר שבוע על הרכב

 

אני רוצה צבע כחול משהו בסגנון הזה

GIR0-1.jpg

 

איזה סוגי נורות איכותיות יש שיתנו לי את הצבע הזה?

פורסם

הם חוקיים ? עוברים טסט ?

הפחד שלי שיורידו לי את הרכב מהכביש

 

אור כחול אינו חוקי ואינו עובר טסט. רק אור בעל גוון לבן או צהוב.

יש סיכוי שתוכל להתחמק מהורדה (אם יגיע לכדי כך) באם תישא ברכב נורות רזרביות רגילות ותהיה בעל יכולת להחליף במקום את הנורות.

פורסם
ממש יפה

מה ההבדל בינו לבין הקוסמוס בלו ?

את האמת

קראתי הרבה לפני שהזמנתי ראיתי תמונות

והזמנתי פשוט את אלו

אין לי נסיון עם הקוסמוס בלו

אבל העדפתי גוון כמה שיותר לבן ולא כחול הגוון של ה super white זה 4350k אם אני לא טועה מ5000k זה כבר כחול בצורה מוגזמת לפחות לדעתי

פורסם

היום עשיתי קצת סקר שווקים לגבי נורות הרבה מהחנויות לאביזרי רכב

לא מחזיקים את ה diamond vision

ושלא נדבר על MTEC בשאלה שלי אל המוכרים\חשמלאי רכב אומרים

שהוציאו את כל הדיימון ויזן כולל הקוסמוס בלו של אמטק מהחוק באירופה

ולא הבנתי למה , גם שמתי לב שבאתר של פיליפס לא מוכרים יותר ולא נותנים מידע בנוגע לדימון ויזן

אז למישהו יש מידע לגבי זה ? למה זה לא חוקי באירופה? ואם זה באמת לא חוקי באירופה אז בטוח שבארץ הקטנה שלנו גם לא

×
×
  • תוכן חדש...