Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש המלצה על מתקין ליריעות בידוד כנגד רעש מהכביש וכנגזרת שיפור השמע.

 

חייב להיות אדם פדנט שאסמוך על כך שהכל יחזור למקום ושלא יעשה ניסויים על הקומפקטית שלי.

 

אני לא מחפש עבודה של איטום מוחלט אלא מציאת נקודת תורפה וטיפול בה.

 

לא רוצה להוסיף עשרות קילו למכונית.

 

כמה יכול לעלות איטום תא המטען וכמה 2 דלתות?

 

אני מאיזור תל אביב.

 

תודה רבה למשיבים ומצטער אם מעצם היותי ירוק מוחלט אני מוריד פה את הרמה - אבל ממכם אני רוצה ללמוד.

 

תודה וחג שמח!

פורסם

אהלן,

יריעות איטום זה לא כזה סיפור ולא אגדה, זה סך הכל להוריד פלסטיק של הדלת לחתוך

גודל שאתה בוחר של יריעת בידוד ולהדביק אותה, תקנה פשוט חומר טוב כמו Dynamat כי החומר עצמו טוב מאוד

וגם הדבק שלו מצוין, תקנה ותעשה זאת בעצמך, למה אני אומר לך את זה? כי מתקין יקח לך פי 2 אם לא יותר

על כל הסיפור.

אם בכל זאת אתה מתעקש לעשות זאת דרך מתקין, אני ממליץ לך ללא ספק על ישראל ג'וניור. (junior 66)

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

שים לב לספונסר פורום ESIMPEX

 

ממליץ בחום לפנות אליו בעניין זה ולקבל ממנו המלצה למתקינים עימם הוא עובד.

 

בנוסף לכך שני המתקינים אשר מומלצים כאן כברירת מחדל -

 

יוסי אלפיין

ישראל ג'וניור

 

מחירי חומרי הבידוד אשר ימכרו ע"י ESIMPEX מביאים עמם בשורה חדשה בתחום זה במובן המחיר ואיכותם גבוהה מאוד.

 

יחד עם זאת בידוד ל2 דלתות קדמיות ובידוד לתא מטען יכול להגמר בקיט בודד של תא מטען מבית DYNAMAT אשר עלותו למיטב זכרוני אמורה להיות בין 600 ל700 שקלים.

 

ההמלצה שלי תהיה במידה ומדובר לא רק בהפחתת רזוננס אלא גם חסימת רעשי דרך היא קודם כל להבין באמת היכן האזורים הרועשים ברכב ורק אז לתת את הטיפול הנכון.

 

כדרך קבע ההמלצה הראשונה שלי תהיה - צמיגים שקטים!

 

בהצלחה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...