Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ידוע לי שיש בריחה של CO למע' הקירור - לא רצינית מדי אבל הקומפרסיה במנוע גבולית.

למנוע יש 215000km ואני שוקל לשפץ ראש מנוע ורציתי להתייעץ איתכם לפני שאני נכנס לזה:

 

1. האם אתם חושבים שעדיף לעשות אוברול קומפלט חוץ מהראש עבור מנוע עם כ"כ הרבה ק"מ?

2. איפה לעשות - עבודה מקצועית וכמה שיותר זולה?

3. בהנחה שראש יספיק - האם המנוע יתחיל לאכול שמן?

 

תודה.

פורסם

במידה ומדובר במנוע עם בלאי גבוה

ראש מנוע לא יספיק ועלול אף להחמיר.

יש לך בריחת קומפרסיה ובמידה ותשפץ את ראש המנוע,הלחץ יגבר

ויתנקם בטבעות.

 

פלויד.

למכירה ומסירה חלקים במצב חדש לאיביזה משנת 85-91

גם אני הגדלתי!

פורסם

למה שיתנקם בטבעות?..הן מתוכננות לעמוד בלחץ הזה.

יכול להיות שאטם ראש שרוף ,בלוק\ראש אכול..

 

אגב המנוע אוכל שמן?..

אם לא בורחת קומפרסיה לכיוון הקרטר-זאת אומרת שהרינגים טובים ותיקון הראש\אטם\אכילות בבלוק וכו.. יכול להספיק.

פורסם

לא, המנוע לא אוכל שמן והוא עובד חלק בד"כ חוץ מבבוקר כשהוא קר אז הוא קצת מגמגם עד שהצו'ק האוטומטי מסיים את עבודתו

פורסם
לא, המנוע לא אוכל שמן והוא עובד חלק בד"כ חוץ מבבוקר כשהוא קר אז הוא קצת מגמגם עד שהצו'ק האוטומטי מסיים את עבודתו

אז למה לפתוח מנוע?

אני חושב שלא כדאי ללכת על יותר מראש מנוע, כמו שאמר אשר סביר להניח שהטיפול ידרוש רק החלפת אטם או מילוי.

 

לגבי מקום, מאיפה אתה בארץ לא אמרת...

פורסם

למה להעלות תיאוריות על סמך נתונים מאוד שיטחיים ?

נניח שכן צריך היה לעשות אוברול והוא לא עשה (לפי המלצה אחת ), מה הוא יעשה אז ? יחזור על כל הסיפור מחדש?

נניח להיפך, לא היה צריך לעשות אוברול והוא כן עשה (לפי ההמלצה השנייה)

והשקיע כסף במשהו לא נחוץ ?

 

הפתרון : לבדוק לפני הכל

בבדיקת קומפרסיה יש "מבחן רטוב" שבו אחרי בדיקה רגילה שופכים קצת שמן מחור הפלאג

שיגרום לאטימה זמנים של הרינגים וחוזרים על הבדיקה ,אם הקומפרסיה גבוהה יותר הרינגים באמת שחוקים וצריך לעשות אוברול

 

בדיקה נוספת וחשובה היא leak down test מחדירים אויר דחוס פותחים את פקק מילויי

השמן ואם שומעים שריקת האוויר משם ,הרינגים שחוקים

.I'm a blocked user

פורסם

קודם כל צריך להיתיחס בפרט למנוע ולא בכללי

זה מנוע דווקא עם בלאי נמוך

וידוע שהבלאי שלו ..הוא לאללמעשה בו אלא האטם ראש

ברור שצריך לעשות את כל הבדיקות ליפני שמרימים ראש..

אבל איך היגעת ל "שיפוץ ראש" ?

VR זה מנוע שפעם אחת רותח והולך האטם...

אז הגיע היום שזה תקף אותך

מעבר לכך גם תידאג שבעתית הוא לא יתחמם שהבעי הלא תחזור.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תודה לכם אנשים על ההיענות המהירה. :wink:

 

אני מאזור נתניה, אך אין לי בעייה לעשות את העבודה באזור ת"א או חיפה אם יש מישהו ממש טוב עם ניסיון על המנוע הנ"ל.

 

מישהו יודע היכן ניתן לעשות את הבדיקות ש" levil" המליץ (מבחן רטוב ו leak down test) , ובמידת הצורך - היכן הייתם ממליצים לי ללכת לעשות ראש או אוברול?

 

וגבי gsi16 - אתה חושב שמדובר בסה"כ באטם ראש?

פורסם

כן זה ..למעשה לא שמתי בארץ על מקרה אחר לתופעה שאמרת שהוא לא אטם

 

ואני מכיר אמון עם VRים

והיתה לי אחת כשנה

 

וגם אני מנתניה..

 

מוסך פליקס..לפי דעתי

 

או אחד מהמשפרים הדגולים ...

 

יעשו את העבודה פיקס

 

וגם יאבחנו כמו שצריך..

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...