Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

pasat היקר,איש ירא שמיים אתה והק"ב בירך אותך ואת מרק10 במותג שנוי במחלוקת שלשמחתך לא מתקלקל (ברי מזל או שמא בעלי דיסוננס מפותח?).

אני חושב שאנחנו מכירים כבר לפחות עשר שנים, עוד מימי פורום YNET העליזים, הייתי מראשוני הזועקים ועם השנים הצטרפו עוד ועוד ועוד.

פעם רק אני חשבתי ככה, היום יש די הרבה. גם מאמינים גמורים כמו בר ו RS המירו את דתם.

בסוף גם אתה תישבר.

אבל ככלל, לא עושה עסקים עם מי שמשתין עלי בקשת. לא שוכח ולא סולח!

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

זה תלוי, נניח כשקניתי רכב חדש, אני ידעתי שהיבואן לא מבין המומלצים.

 

לכן קניתי רכב אמין (1.4 ידני פשוט לגמריי)

עשיתי סקר שוק, שאלתי אנשים מנוסים (בעלי מוניות, מוסכניקים, בעלי אותו רכב)

וככה בעצם הלכתי על כמעט בטוח.

פורסם

הבעיה היא שיש יצרנים שנטשו לחלוטין את המנועים והגירים הפשוטים.

ומה בדבר פנלים שבורים.סדוקים, חלונות נופלים, גאנטים שלא נפתחים ועוד מליון רעות חולות אחרות.

מנוע וגיר זה לא הכל.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה כבר לא קשור ליבואן. אם זה רכב עם מוניטין אמינות ואיכות מסריחים, אפילו עם יבואן תותח אתה לא תהנה ממנו.

בכלל, למה דווקא לקנות חדש מהיבואן? בגלל האחריות?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה בסופו של דבר שאלה של מחיר וכמה אתה רוצה את המוצר.

בשביל רכב-חשק שמתאים לי, אני אסתדר עם כל יבואן.

בשביל התניידות, זו כבר שאלה של תמורה לעומת מחיר. עניין השירות (אם יהיה צריך או לא) הוא עוד פרמטר, ואחד שהוא לגמרי לא וודאי (כן אצטרך שירות? יש מוסכים חליפיים טובים? ועוד).

 

בנוסף, תמיד יש את הפורום.

יותר יעיל משופל בלהזיז... (וזה כמובן בלי שאף אחד בכלל יודע שאני אדמין).:twisted:

 

נ.ב. פעם קניתי איזו עדשה כקיט עם מצלמה. רצה הגורל והיתה לה בעייה אופטית. חזרתי למוכר, הפקדתי, חזרו עם טלפון ואמרו שהכל תקין.

אמרתי לעצמי, "אם ככה..." וישר פרסמתי באינטרנט תמונות מהמצלמה עם שאלה לגולשים: "האם תקינות...", ופרטי החנות (בלי התגובה הראשונית שלה).

כשהגעתי כבר הציעו לי עדשה חלופית (שהתבררה מהר כתקינה).

 

לא אלמן ישראל, יש אינטרנט.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא ממש ראיתי אם מדובר ברכבים חדשים או משומשים.

 

רכב בעייתי שבא מייבואן בעייתי (סתם דוגמא ככה מהראש, כל VAG שכוללת TSI+DSG) - לא הייתי קונה בין אם הוא חדש ובטח אם הוא משומש מחוץ לאחריות.

 

רכב אמין שבא מיבואן בעייתי, הייתי קונה חדש או משומש מתוך תקווה שבעת האחריות, תמומש האחריות וכמשומש, אני יכול לטפל במוסך שאינו מורשה יבואן.

 

רכב בעייתי שבא מיבואן סביר (כי אני לא בטוח שיש טוב), בא נגיד כל פורד דו מצמדית, הייתי קונה כחדש.

כמשומש לא הייתי קונה כי אני לא מעוניין להשקיע כסף ברכב עם מחלות ידועות, ברורות ויקרות לתיקון, ללא קשר ליבואן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אלא..? חדש ממי?

או שאתה מתכוון למה חדש בכלל?

כי אם אתה מעוניין באחריות, אתה צריך להחליט אם היא שווה את הסיכון הפוטנציאלי שתיפול על שירות מסריח ביבואן.

אם לא, מה זה משנה איפה תטפל באוטו?

למרות שלפי החוק, האחריות תקפה בטיפול בכל מוסך מורשה משרד התחבורה. בפועל אין לי מושג מה יהיה היחס מהיבואן במקרה של תקלה וטיפול במוסך אחר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

חלק מהיבואנים נותנים שנה נוספת של "רצון טוב" אך ורק אם הרכב טופל בלעדית במוסכי היבואן.

 

כנ"ל במקרים של תקלה מאוחרת שמתגלית לאחר תום האחריות כמו למשל במקרה של האיסוזו טרופר דיזל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
רכב בעייתי שבא מייבואן בעייתי (סתם דוגמא ככה מהראש, כל VAG שכוללת TSI+DSG) - לא הייתי קונה בין אם הוא חדש ובטח אם הוא משומש מחוץ לאחריות.

 

אבל בעניין הזה כבר אין בעיה.

יש הכרה בתקלה ואחריות מורחבת.

מקסימום צריך לשקלל עלות אפשרית.

 

זו דווקא דוגמא מצויינת מתי כן לקנות: כשהסנטימנט בשוק משתקף במחיר.

כמו שהברוקר שלי אומר: "אני אוהב מניות חבוטות".

עשה הרבה כסף בפיאסקו האחרון של בבילון, לדוגמא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תכלס, במילה אחת, כן או לא, היית ממליץ לאמא לקנות TSI+DSG מחוץ לאחריות?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מצחיק, החלום של אמא שלי היה גולף GTI.

 

לא נתתי לה לעשות את הטעות הזאת, אך ורק בגלל הניסיון עם היבואן.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
תכלס, במילה אחת, כן או לא, היית ממליץ לאמא לקנות TSI+DSG מחוץ לאחריות?

 

תשאל אותי עוד שנה, אני אגיד לך אם הייתי קונה מחוץ לאחריות.

בינתיים היא בתוך האחריות.

 

בסופו של דבר לא מדובר בדיני נפשות, אלא בהימור כספי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הימור?

תן את הכסף לאישתי באחד הקניונים של סינגפור, זה הימור שאולי בסופו תחזור עם חלק מהסכום.

זה שילוב שאו שתעוף בוכנה... אה לא זה של ה 160

או שיקפוץ הטיימינג

או שהגיר.

או...

יותר מידי שערי OR באלגברה בולאנית תמיד יתנו אחד לוגי, זה לא הימור בכלל!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

פאלו,

אתה סתם מתפלפל כי לא מתאים לאג'נדה שלך לענות את התשובה הברורה מכל:

בחיים לא!!!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...