Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי סובארו DL 1600 . אתמול נסעתי הביתה ולפני כן תידלקתי בתחנת דלק דור מול קניון איילון.בדרך כלל אני לא מתדלק בתחנה זו.

כשנסעתי הביתה האוטו נחנק במהירות 100 פלוס .בתוך העיר האוטו נוסע טוב אבל כיצאתי לכוון בייתי

האוטו נחנק בכל עליה וירד ל 60 קמ"ש .היום נסעתי למוסך קרבורטורים וניקיתי את הקרבורטור.

אמרו לי כי משאבת ההאצה לא תקינה ואז החליפו לי .האוטו אכן הגיב יותר טוב עד לעליות ושוב נחנק לי

בעליות ובמהירות 100 פלוס . יש למישהו עיצה מה לעשות? מחר אני חוזר למכון קרבורטורים.

פורסם
שלום לכולם

יש לי סובארו DL 1600 . אתמול נסעתי הביתה ולפני כן תידלקתי בתחנת דלק דור מול קניון איילון.בדרך כלל אני לא מתדלק בתחנה זו.

כשנסעתי הביתה האוטו נחנק במהירות 100 פלוס .בתוך העיר האוטו נוסע טוב אבל כיצאתי לכוון בייתי

האוטו נחנק בכל עליה וירד ל 60 קמ"ש .היום נסעתי למוסך קרבורטורים וניקיתי את הקרבורטור.

אמרו לי כי משאבת ההאצה לא תקינה ואז החליפו לי .האוטו אכן הגיב יותר טוב עד לעליות ושוב נחנק לי

בעליות ובמהירות 100 פלוס . יש למישהו עיצה מה לעשות? מחר אני חוזר למכון קרבורטורים.

ראשית בדוק מסנן דלק תחתון(נמצא מתחת לרכב, צמוד למשאבת דלק חשמלית,

בחלק האחור , ימני של הרכב) מירב הסכוים שהמסנן,סתום!

...יתכן ויש קשר ישיר, למלוי הדלק בתחנה המסוימת, ( דלק מהול!) לסיבה שהרכב,

נחנק, ושהמסנן נסתם!

החלף מסנן במידת הצורך, בצע נסיעת מבחן, ודווח על התוצאות , לחברי הפורום!

בברכה

ובהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

היי צביקה!!

לפני חודשיים החלפתי מנוע וגם עשו לי טיפול 10 לא הסתכלתי על הפילטר דלק אבל אני מניח שהוא יחסית חדש . שאלה : אם הפילטר סתום אז למה בעיר הוא לא עושה לי בעיות?

פורסם

.It might not be speed related, but RPM related

 

Do you rev up your motor to the same RPM when drivingin the city as you are when you drive on the highway? just a question, I think that our friend Tzvika already answered you correctly, but that might be your answer why it happens only when your driving high speeds, the motor needs higher fuel pressure that it doesn't get

 

.Moti

פורסם

קודם כל צביקה כרגיל אתה לא מאכזב.שנית כל גם זה שטיפל לי באוטו אמר שהפילטר דלק סתום.

 

הוא החליף אותו אבל אני אבדוק זאת בדרך הביתה והעדכן אותכם מחר או היום הערב ותודה על ההתיחסות.

פורסם

מכיון שאני עובד לא רחוק מקניון איילון בר"ג, גם לי יצא לתדלק בדור אלון. הדלק שם בהחלט לא טוב, והוא אולי זה שגרם לך בעיות.

 

הפולו שלי הכי אוהבת DRAGON 98, מה לעשות. ניסיתי 98 של פז, אבל היה הבדל משמעותי.

כעת אני מחפש סונול 99. אין הרבה סונול באזור המרכז.

פולו 1.6 שנת 2000

פורסם
מה זה משאבת האצה ואיפה היא נימצאת?

משאבת האצה היא אחת ממערכות הקרבורטור.

הוא מיועדת להוסיף דלק נוסף במקרה של פתיחה מהירה של המצערת.

 

כמובן שההסבר על קצה המזלג.. ואשמח אם מישהו יתקן ויוסיף..

שמעת צביקה?:wink:

 

מקווה שעזרתי.

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
קודם כל צביקה כרגיל אתה לא מאכזב.שנית כל גם זה שטיפל לי באוטו אמר שהפילטר דלק סתום.

 

הוא החליף אותו אבל אני אבדוק זאת בדרך הביתה והעדכן אותכם מחר או היום הערב ותודה על ההתיחסות.

 

עדיף אם היה עושה לך גם טיפול 10 אלף על המקום.

 

הקידמו אותי, גם אני חשבתי שמדובר בפילטר דלק. כשצביקה רשם את זה רציתי רק להוסיף שכמעט בלתי אפשרי לבדוק את זה ללא ליפט כי הוא נמצא בחלק התחתון של הרכב.

 

 

אז סע לסיבוב נסיון ותחזור לומר לנו איך היה...

 

(לא הגיוני, תקלה? בסובארו די.אל? :lol: ידעתי שזה משהו פשוט ).

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

זאת באמת נישמעת כמו בעיה פשוטה של חוסר דלק...

אבל אני לא חושב שדלק מהול ישפיע ככה ב 100 קמ'ש... כי זה סל'ד ממש נמוך... (האוטו יצלצלף אבל לא יחנק בצורה כזאת...)

 

לדעתי זה חוסר דלק וזהו... אם זה לא פילטר, אז אולי המשאבת דלק שובקת...

אם כבר מנוע... אז שיהיה לו קרבורטורים

 

www.psi.co.il

פורסם
זאת באמת נישמעת כמו בעיה פשוטה של חוסר דלק...

אבל אני לא חושב שדלק מהול ישפיע ככה ב 100 קמ'ש... כי זה סל'ד ממש נמוך... (האוטו יצלצלף אבל לא יחנק בצורה כזאת...)

 

לדעתי זה חוסר דלק וזהו... אם זה לא פילטר, אז אולי המשאבת דלק שובקת...

 

אני לא מכונאי אבל, אם פילטר הדלק סתום אז זה אמור למנוע כניסת דלק למנוע?

 

אם כן, אז ברור שאם אין דלק אז אין נסיעה ולמנוע קשה להמשיך והוא מתאמץ.

 

מה התשובה האמיתית? זו הייתה רק השערה שלי.

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
אני לא מכונאי אבל, אם פילטר הדלק סתום אז זה אמור למנוע כניסת דלק למנוע?

 

 

יוסי.

פתח ברז בכיור בבית.

עכשיו זרוק לכיור שקית ניילון כך שתסתום את הניקוז.

 

המים ממשיכים לזרום לביוב ? :roll:

פורסם

ואם הפילטר סתום חלקית?

ומאפשר רק ללחץ מסוים של דלק לעבור.

 

אז במהירויות הגבוהות האלו המנוע מתאמץ ודורש יותר דלק, אך הפילטר הסתום לא מאפשר ללחץ גבוה של דלק לעבור ורק ללחץ מסוים.

לכן בעיר המנוע לא מתאמץ כמו במהירויות הגבוהות ואולי לחץ הדלק מספיק לו.

 

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
ואם הפילטר סתום חלקית?

ומאפשר רק ללחץ מסוים של דלק לעבור.

 

אז במהירויות הגבוהות האלו המנוע מתאמץ ודורש יותר דלק, אך הפילטר הסתום לא מאפשר ללחץ גבוה של דלק לעבור ורק ללחץ מסוים.

לכן בעיר המנוע לא מתאמץ כמו במהירויות הגבוהות ואולי לחץ הדלק מספיק לו.

 

שחף בן צבי.

בינגו!

שחף אתה היחידי שקלעת למטרה, והאבחון שלך הוא המדויק , והקרוב מאד למציאות,

שתי אפשרויות , יכולות לגרום לרכב להחנק,במהירות גבוהה בלבד, מסנן דלק , סתום חלקית,

ו/או משאבת דלק,(חשמלית , ויקרה במקרה הזה!)המספקת דלק , בצורה חלקית בלבד, דבר הגורם למאגר הדלק להתרוקן במהירות גבוהה, ועקב הספקת הדלק הלקויה, מהירות הרכב יורדת,

והרכב נחנק, בזמן שהרכב נכנס למכון קרבורטורים/ מוסך , ומתלונן ומפרט את בעייתו,

חובה על בעל המכון/מוסך , במידה והוא מקצועי, לבדוק דבר ראשון, ספיקת דלק!

לפני שהוא נוגע בקרבורטור!

לסיום הסבר למי שביקש, על משאבת תאוצה בסובארו, הנכנסת לפעולה , עם כל לחיצה על

דוושת התאוצה. ולא בעומס בלבד!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לגבי החלק הזה שנקרא משאבת האצה. איפה הוא נמצא בדיוק ואיך החלק נראה?

האם בשיפוץ קרבורטור, מפרקים\מחליפים\משפצים אותו , האם ניתן להחליפו לבד בלי מוסך?

×
×
  • תוכן חדש...