Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לגבי החלק הזה שנקרא משאבת האצה. איפה הוא נמצא בדיוק ואיך החלק נראה?

האם בשיפוץ קרבורטור, מפרקים\מחליפים\משפצים אותו , האם ניתן להחליפו לבד בלי מוסך?

מחליפים אותו רק לפי הצורך,החלפתו דורשת פירוק הקרבורטור, לא מומלץ לחובבים,

הנזק יעלה על התועלת!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
פתח ברז בכיור בבית.

עכשיו זרוק לכיור שקית ניילון כך שתסתום את הניקוז.

 

המים ממשיכים לזרום לביוב ? :roll:

בדיוק הצורה שחשבתי בה, אם הפילטר סתום אז הדלק לא יעבור והמנוע יחנק כי הוא לא מקבל את האנרגיה (דלק) שהוא זקוק לה כדי לנסוע.

 

אולי אני אלך ללמוד מכונאות? :-D .

 

 

SL, מתי בפעם האחרונה עשית טיפול 10 אלף? בטיפול 10 אלף אמורים להחליף לך את פילטר הדלק עם החלפת שמן ועוד דברים אחרים.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
קודם כל צביקה כרגיל אתה לא מאכזב.שנית כל גם זה שטיפל לי באוטו אמר שהפילטר דלק סתום.

 

הוא החליף אותו אבל אני אבדוק זאת בדרך הביתה והעדכן אותכם מחר או היום הערב ותודה על ההתיחסות.

יוסי קרא בעיון את תגובתו של SL !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
היי צביקה!!

לפני חודשיים החלפתי מנוע וגם עשו לי טיפול 10 לא הסתכלתי על הפילטר דלק אבל אני מניח שהוא יחסית חדש . שאלה : אם הפילטר סתום אז למה בעיר הוא לא עושה לי בעיות?

צביקה אתה נהנה להיות צודק אה? :-D ....

 

מצטער, כנראה פספסתי את ההודעה הזו.

 

פשוט לא היה נראה לי הגיוני שאם האוטו עבר טיפול 10 אלף בזמן ופילטר הדלק הוחלף אז לא הגיוני שהוא נסתם כ"כ מהר.

 

 

(אגב צביקה, היה קפוא היום כשיצאתי ב9 לבית הספר והלאונה הניעה כמו גדולה :) אני יודע שאני לא אמור ללחוץ על הגז לפני ההתנעה אבל עדיין...).

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

בעניין הפילטר דלק.

ניתן לבדוק מה מצבו ויזואלית ע"י הצצה אל מתחת לרכב ,ניתן להיכנס גם בשכיבה ליד הגלגל האחורי ולבדוק, 10 ש"ח הפילטר המסכן הזה עולה כך שחבל אפילו להסתכל, פשוט להחליף,אם אתה לא מצליח לזחול מתחת מסיבות אלו ואחרות אז פשוט תרים תצד של הפילטר עם הג'ק ואז חצי דקה והפילטר בחוץ.

וד"א המשאבות האורגינאליות מאבדות המון כוח מהספיקה שלהם מהר מאוד, הם מאוד חלשות ולכן כדאי לבדוק לחץ דלק ואם כבר מגיעים למסקנה שאכן המשאבה חלשה(ברוב המקרים זה אכן כך ) אז כבר רצוי מאוד להחליף למשאבה חשמלית אחרת, יותר חזקה, אין שם בעיית מיקום.

לגבי המשאבות התחליפיות (תחליפי לאורגינאלי), הם ממש זבל באיכות ירודה.

פורסם
צביקה אתה נהנה להיות צודק אה? :-D ....

 

מצטער, כנראה פספסתי את ההודעה הזו.

 

פשוט לא היה נראה לי הגיוני שאם האוטו עבר טיפול 10 אלף בזמן ופילטר הדלק הוחלף אז לא הגיוני שהוא נסתם כ"כ מהר.

 

 

(אגב צביקה, היה קפוא היום כשיצאתי ב9 לבית הספר והלאונה הניעה כמו גדולה :) אני יודע שאני לא אמור ללחוץ על הגז לפני ההתנעה אבל עדיין...).

 

 

יוסי.

יוסי חמודי, אני לא נהנה להיות צודק, כל לקוח שמגיע אלי,"מתוחקר" רבות על ידי,

על מנת שאני אגיע, לאבחנה הנכונה, ולברור האם בעייתו נובעת מבעיית קרבורטור,

ואו בעיית ספיקת דלק או בעיות במערכת ההצתה, וכדי להגיע , לדיוק מקסימלי, באבחנתי

אנח חייב לדעת היסטורית טיפולים של הרכב, +בדיקה חזותית, +שמיעה, ובמקרה הצורך,

גם נסיעת מבחן לפני הטיפול בקרבורטור, ולאחריו!

יוסי .החורף עוד לא הגיע!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
יוסי חמודי, אני לא נהנה להיות צודק, כל לקוח שמגיע אלי,"מתוחקר" רבות על ידי,

על מנת שאני אגיע, לאבחנה הנכונה, ולברור האם בעייתו נובעת מבעיית קרבורטור,

ואו בעיית ספיקת דלק או בעיות במערכת ההצתה, וכדי להגיע , לדיוק מקסימלי, באבחנתי

אנח חייב לדעת היסטורית טיפולים של הרכב, +בדיקה חזותית, +שמיעה, ובמקרה הצורך,

גם נסיעת מבחן לפני הטיפול בקרבורטור, ולאחריו!

יוסי .החורף עוד לא הגיע!

בברכה

צביקה

 

אוי אוי אוי, אם זה לא חורף אני כבר לא יודע מה כן :? .

 

בקשר לצ'וק האוטומטי, הבנתי שצריך להעלות את המפתח בשלב אחד לחכות קצת שהוא יפעל ואז להניע.

 

אני מניע ישר, במכה אחת.

 

יכול להיות שזו הבעיה? שככה הוא פועל ולא נתתי לו זמן לעבוד?

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
אוי אוי אוי, אם זה לא חורף אני כבר לא יודע מה כן :? .

 

בקשר לצ'וק האוטומטי, הבנתי שצריך להעלות את המפתח בשלב אחד לחכות קצת שהוא יפעל ואז להניע.

 

אני מניע ישר, במכה אחת.

 

יכול להיות שזו הבעיה? שככה הוא פועל ולא נתתי לו זמן לעבוד?

 

 

יוסי.

..לא אתה אמור להניע במכה אחת מבלי להמתין!

חורף מתבטא, בטמפרטורות נמוכות מאד!

מתחת ל12 מעלות ומטה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
לגבי החלק הזה שנקרא משאבת האצה. איפה הוא נמצא בדיוק ואיך החלק נראה?

האם בשיפוץ קרבורטור, מפרקים\מחליפים\משפצים אותו , האם ניתן להחליפו לבד בלי מוסך?

משאבת התאוצה (בתמונה) נמצאת בדיוק במרכז, יש עליה קפיץ עם גומיה שחורה בחלקה התחתון.

 

תפקידה להוסיף דלק בכל לחיצה על הגז. על מה להוסיף דלק ? להוסיף דלק על היניקה הרגילה של המנוע וכשמה כן היא, משמשת לתאוצה בלבד.

 

להמשך השירשור, פתח את הלינק.

 

התמונה:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=2961

 

ברכבים עם קרבורטור, עם כך, שימוש מרובה בדוושת הגז הינו מתכון לתצרוכת דלק גבוה.

ככל שתמעיט "לשחק" בדוושת הגז, המנוע ינוק דלק באופן רגיל ללא תוספת דוושת התאוצה - אי לכך, ע"מ לחסוך בהרבה דלק, פשוט לחץ על הדוושה באופן קבוע ותן לאוטו להאיץ בעצמו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בוקר טוב לכולם !!!!

 

האוטו נוסע מצוין.אבל מצלצל לי במהירות גבוהה זה כנראה בגלל הדלק בתחנה שציינתי .

האם כדאי לחכות לסיים את הטנק ולמלות בתחנה הרגילה שלי ואז לראות אם יש שינוי?

פורסם
בוקר טוב לכולם !!!!

 

האוטו נוסע מצוין.אבל מצלצל לי במהירות גבוהה זה כנראה בגלל הדלק בתחנה שציינתי .

האם כדאי לחכות לסיים את הטנק ולמלות בתחנה הרגילה שלי ואז לראות אם יש שינוי?

 

להבא ידידי, אל תשכח למלאות רק בתחנות דלק קבועות ואמינות.

 

ואם אתה צריך למלאות דלק בתחנות אחרות לא מוכרות אז תמלא רק כמה שצריך ולא הרבה יותר.

 

בטח לא טנק.

 

אני חושב שהדרך הכי פשוטה וזולה היא פשוט לנסוע לחכות שהדלק יתרוקן ואז למלאות במקום אמין. אני מקווה שיש לך מקום כזה.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
בוקר טוב לכולם !!!!

 

האוטו נוסע מצוין.אבל מצלצל לי במהירות גבוהה זה כנראה בגלל הדלק בתחנה שציינתי .

האם כדאי לחכות לסיים את הטנק ולמלות בתחנה הרגילה שלי ואז לראות אם יש שינוי?

..מה עשית שהוא פתאום נוסע מצוין?

המתן לסוף הטנק,[אך לא פחות מרבע טנק],ומלא דלק בתחנת דלק קבועה ואמינה, בקרבת מקום מגוריך!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה בוקר טוב!!!!

 

זה מה שחשבתי לחכות לסוף הטנק. היום אני אמלא בתחנה הטובה והרגילה שלי.רציתי להתיעץ איתך

על עוד תופעה קטנה . כשאני עומד ומתחיל לנסוע האוטו לוקח לו שניה שתיים עד שמגיב .האם לעשות כוון

מדויק יותר של ההצתה ?

פורסם
צביקה בוקר טוב!!!!

 

זה מה שחשבתי לחכות לסוף הטנק. היום אני אמלא בתחנה הטובה והרגילה שלי.רציתי להתיעץ איתך

על עוד תופעה קטנה . כשאני עומד ומתחיל לנסוע האוטו לוקח לו שניה שתיים עד שמגיב .האם לעשות כוון

מדויק יותר של ההצתה ?

...המתן שהצלצול יעלם לגמרי, ואז נסה לקדם את ההצתה במקצת!

 

שאלה:האם הרכב אוטומטי?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...