Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גרסאות ECO למינהן...למה לא מגיעות לארץ ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמעט כל חברה מוציא גרסת ECO, שהיא חסכונית יותר.

מה הסיבה שהגרסאות האלה לא מגיעות לארץ ?

הרי הם מזהמות פחות את האוויר אז המיסוי צריך להיות נמוך יותר, וכן יש את הקטע עם הדלק שהמדינה רוצה שנבזבז אבל עדיין,

אני רואה פה רכבי היבריד אז למה לא ECO למינהן ?

אוטו-מאניה :-)

פורסם

כי לא באמת מעניין את המדינה שתחסוך בכסף. להיפך, ככה היא תקבל פחות מיסים.

 

בכל מקרה כנראה שמדובר במלחמת התשה מול היבואנים, שכבר מאסו לנסות להעביר תקינה לרכבים קצת שונים ( בגלל מערכות הנעה שונות ) - בעיקר אלו המשולבות דיזל.

פורסם

פשוט לא משתלם לשווק את הרכבים האלו בארץ (יקרים), בטח כאשר כל הדגמים האלו מוצעים עם תיבה ידנית בלבד. גם באירופה דרך אגב הרכבים האלו לא ממש נחטפים, הם משתלמים לקהל די מצומצם.

פורסם

כי הגירסאות הללו יותר יקרות,למשל בגולף הבלומושון מדובר על מנוע דיזל שיקר ממקבילו הבנזין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מהי הסיבה מראש שהיצרן משווק גירסה חסכונית וגירסה שתיינית יותר של אותו רכב ?

כי יש מדינות בהם הדלק מאוד זול.

כי יש לקוחות שלא מעניין אותם מחיר הדלק (לדוגמא - עושים קילומטרז' שנתי מאוד נמוך)

פורסם

כי יש מדינות בהם הדלק מאוד זול.

כי יש לקוחות שלא מעניין אותם מחיר הדלק (לדוגמא - עושים קילומטרז' שנתי מאוד נמוך)

 

 

לא הבנתי, במדינות שבהם הדלק זול , לא איכפת לאנשים מצריכה גבוהה יותר של אותו הרכב?

 

להבנתי הפריוס הוא הרכב הנמכר ביותר בארה"ב , הוא מאוד מאוד חסכוני , ושם הדלק זול, מה פספסתי כאן ?!

פורסם
להבנתי הפריוס הוא הרכב הנמכר ביותר בארה"ב

???

 

פורד F

סילברדו

קאמרי

דודג' ראם

הונדה אקורד

 

אלו חמשת המובילים.

 

פריוס מוכרת מצוין - אבל היא במקום ה-17, קצת מתחת לדייהולט קרוז.

פורסם

אוקיי,טעיתי בנתונים שלי משום-מה אבל עדיין זה לא עונה לי על השאלה.

 

בארה"ב הדלק זול ועדיין משווקות שם גירסאות חסכוניות מאוד, למה לא לשווק בארץ דגם שהנושא הזה של צריכת הדלק כאן,הוא מאוד משמעותי לכולנו , ראו ערך הבדיחה של הפיקנטו האוטומטית , היה חוסך הרבה עוגמת נפש .

פורסם

עזבו מדינות אחרות, אנחנו בארץ ולנו יש את היבואנים שלא ששים להשקיע בלקוח ומעדיפים רווח גדול יותר, ומשום כך, מביאים בעיקר רכבים לעדר הממונע. כל שיקול של יבוא רכב יחודים מצריך אינסוף ניירת, ממשלתית ויבואן/מוסך מטפל, להרבה אנשים זה ממש לא קורץ.

פורסם

עכשו שאני חושב על זה, ברגע שיביאו לפה רכב אחד מגרסה חסכונית ויתמחרו אותו במחיר נורמלי אז כל שאר היבואנים יתעוררו בדיוק כמו שקרה עם רכבי המיני.

השאלה היא מי ירים את הכפפה .

אוטו-מאניה :-)

פורסם

כמה שטויות.

אחת הסיבות העיקריות שלא רואים מכוניות אירופאיות חסכוניות היא שמכוניות אלו מבוססות על מנוע דיזל וכידוע משרד האוצר שונא דיזל ולכן הטיל מס מיוחד על מנועים אלו ("המס הירוק").

ועדיין - ניתן לקנות בארץ את הרנו מגאן/פלואנס עם מנוע 1.5 המאוד חסכוני - אחת המשפחתיות (סגמנט C) החסכוניות ביותר באירופה היום.

מבחינת מנועי בנזין - היבואנים ועוד איך מביאים את הגרסאות החסכוניות, למעט דגמים יחודיים מסוימים. לדוגמא הקליאו 0.9 טורבו.

 

היברידיות - פריוס, אוריס, יאריס, קאמרי, IS, GS, CT, אינסייט, ג'אז סיוויק , עכשיו גם האקורד. מספיק?

פלאג-אין - פריוס, מיצובישי אאוטלנדר וכנראה יש עוד כמה בדרך.

פורסם
אוקיי,טעיתי בנתונים שלי משום-מה אבל עדיין זה לא עונה לי על השאלה.

 

בארה"ב הדלק זול ועדיין משווקות שם גירסאות חסכוניות מאוד, למה לא לשווק בארץ דגם שהנושא הזה של צריכת הדלק כאן,הוא מאוד משמעותי לכולנו , ראו ערך הבדיחה של הפיקנטו האוטומטית , היה חוסך הרבה עוגמת נפש .

לדעתי הפריוס מצליחה כפי שהיא מצליחה בארה"ב לא בגלל היותה חסכונית בדלק בפן הפיננסי אלא בפן של איכות הסביבה, שתפס די חזק בקרב אוכלוסיות מסויימות.

פורסם
כמה שטויות.

אחת הסיבות העיקריות שלא רואים מכוניות אירופאיות חסכוניות היא שמכוניות אלו מבוססות על מנוע דיזל וכידוע משרד האוצר שונא דיזל ולכן הטיל מס מיוחד על מנועים אלו ("המס הירוק").

ועדיין - ניתן לקנות בארץ את הרנו מגאן/פלואנס עם מנוע 1.5 המאוד חסכוני - אחת המשפחתיות (סגמנט C) החסכוניות ביותר באירופה היום.

מבחינת מנועי בנזין - היבואנים ועוד איך מביאים את הגרסאות החסכוניות, למעט דגמים יחודיים מסוימים. לדוגמא הקליאו 0.9 טורבו.

 

היברידיות - פריוס, אוריס, יאריס, קאמרי, IS, GS, CT, אינסייט, ג'אז סיוויק , עכשיו גם האקורד. מספיק?

פלאג-אין - פריוס, מיצובישי אאוטלנדר וכנראה יש עוד כמה בדרך.

 

מחזק את דבריך, גם צ'מפיון מביאים בגרסאות הבנזין את הבלו-מושן.

היבואנים מייבאים רכבים היברידים בגלל שמשרד האוצר מקל עם רכבים כאלה

לעומת זאת דיזלים חסכוניים שנמכרים באירופה משרד האוצר פחות מקל (למרות שמנועי הדיזל בתקן יורו 6 פותרים חלקית את הבעיה).

 

יש עוד דגמים היברידים שלא מיובאים, אבל אלה בעיקר רכבי מנהלים לשוק האמריקאי (אופטימה, סונטה, אלטימה, לה קרוס).

אולי עם המכירות של הקאמרי ההיברידית יהיו גבוהות יחסית, אז ייבואנים מתחרים יתחילו להזיז עניינים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...