Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק קיה פיקנטו מנוע 1000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כבר קונים אוטו קטן, רוצים להינות מהיותו קל משקל ועל כן חסכוני בדלק. יש אלטרנטיבה לפיקנטו, אבל לך תשכנע אנשים לקנות פיאט חדשה. קל יותר לשכנע את מרזל להתאסלם.

:idea:
  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה לא קשור למשקל שהתווסף למכוניות בגלל סטנדרטים גבוהים בבטיחות?

זה קשור למספר דברים, משקל בגלל בטיחות ואבזור, הפרעה אמיתית למנוע בדמות הקטליזטורים, ירידה ביעילות של המנועים עקב המרדף אחרי מדד פליטת הפחמן הדו חמצני, דבר שגורם ליצרנים לכוון את המכוניות לעבודה בתערובת עניה מידי. כל אלה ביחד ואולי עוד דברים שלא הבנתי גורמים לרכב לצרוך יותר דלק מהמכוניות העתיקות.

אני חווה את זה בכל פעם שאני נכנס לספיידר העתיקה שלי (שנת 72), פשוט מדהים איך המנוע נושם ועולה בקלות במעלה הסל"ד לעומת ה159 והאבארט' החדשות שלי.

פורסם
זה קשור למספר דברים, משקל בגלל בטיחות ואבזור, הפרעה אמיתית למנוע בדמות הקטליזטורים, ירידה ביעילות של המנועים עקב המרדף אחרי מדד פליטת הפחמן הדו חמצני, דבר שגורם ליצרנים לכוון את המכוניות לעבודה בתערובת עניה מידי. כל אלה ביחד ואולי עוד דברים שלא הבנתי גורמים לרכב לצרוך יותר דלק מהמכוניות העתיקות.

אני חווה את זה בכל פעם שאני נכנס לספיידר העתיקה שלי (שנת 72) אשמח לתמונות של האקזמפלר המקסים הזה, פשוט מדהים איך המנוע נושם ועולה בקלות במעלה הסל"ד לעומת ה159 והאבארט' החדשות שלי.

 

יש אלטרנטיבות ראויות ידניות כמו i 10 ועכשיו גם סופר מיני כמו מיקרה, לא חייב פיאט .

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
זה קשור למספר דברים, משקל בגלל בטיחות ואבזור, הפרעה אמיתית למנוע בדמות הקטליזטורים, ירידה ביעילות של המנועים עקב המרדף אחרי מדד פליטת הפחמן הדו חמצני, דבר שגורם ליצרנים לכוון את המכוניות לעבודה בתערובת עניה מידי. כל אלה ביחד ואולי עוד דברים שלא הבנתי גורמים לרכב לצרוך יותר דלק מהמכוניות העתיקות.אני חווה את זה בכל פעם שאני נכנס לספיידר העתיקה שלי (שנת 72), פשוט מדהים איך המנוע נושם ועולה בקלות במעלה הסל"ד לעומת ה159 והאבארט' החדשות שלי.

על זה אי אפשר להתווכח. כשמוציאים את זיהום האוויר מהמשוואה הכל עובד טוב יותר.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כמה כבר רלוונטי הבדל של עוד כמה ק"מ לליטר בנסועה של פחות מ1000 ק"מ בחודש? שזה חלק גדול מבעלי הפיקנטו.

אנשים קונים פיקנטו כי היא יחסית זולה מאובזרת יש יאמרו שהעיצוב צעיר ומוצלח.

ויש גם את העניין של 7 שנים אחריות שלא הוזכר פה ויכול לחסוך המון כסף.

פורסם (נערך)
מה בדיוק בטיחותי בפחנוע הקטן הזה?

הפיקנטו היא דוגמא יפה לרמאות הממוסדת בכל מה שנוגע לנתוני צריכת דלק. מין שקר כזה שאומרים אותו מספיק פעמים עד שמתחילים להאמין בו. זו לא פעם ראשונה שמכוניות יונדאי (זכרו את הגטס) מציגות נתוני צריכה רשמיים רחוקים כמרחק יום מלילה מהנתונים בשטח.

בשורה התחתונה מכוניות מלפני עשור היו לא פחות ואולי אף יותר חסכוניות מהמכוניות המודרניות.

יש מגמה של שיפור משמעותי במכוניות בכלל ובצריכת הדלק שלהן בפרט. זה שקיה לא יודעים את המלאכה, לא אומר שכך גם קורה עם האחרים.

הבראבו II עם מנוע 1.4 טורבו גדולה, זריזה, בטיחותית, נוחה, מאובזרת וכומבן כבדה יותר מהבראבו 1.6 המקורית ועושה את כל זה עם צריכת דלק טובה יותר.

 

ירידה ביעילות של המנועים עקב המרדף אחרי מדד פליטת הפחמן הדו חמצני, דבר שגורם ליצרנים לכוון את המכוניות לעבודה בתערובת עניה מידי. כל אלה ביחד ואולי עוד דברים שלא הבנתי גורמים לרכב לצרוך יותר דלק מהמכוניות העתיקות.

אני חווה את זה בכל פעם שאני נכנס לספיידר העתיקה שלי (שנת 72), פשוט מדהים איך המנוע נושם ועולה בקלות במעלה הסל"ד לעומת ה159 והאבארט' החדשות שלי.

איך בדיוק ירידה ביעילות של המנועים? מאיפה הבאת את זה? תערובת עניה? מכוניות אסטמתיות? זה שהמנוע נשמע פחות טוב ופחות נמרץ, לא אומר שהוא באמת כזה ומה שקובע בסוף זה לא איך הוא נושם ועולה בקלות וגם לא צליל האגזוז שכויל על ידי פוצ'יני, אלא כמה מהר אתה מאיץ מ-80 ל-120 ומסיים את העקיפה. בקריטריון הזה אני די בטוח שגם קליאו, עם 1.2 טורבו קטן, שנושם תערובת עניה תתן בראש לספיידר.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם

מדובר על אלף שקל בשנה,נכון לא סכום אסטרונומי,ויש כאלה שלהם זה פחות משמעותי ומעדיפים לקבל רכב מאובזר ובטיחותי יותר מאשר ה107.

עיקר הטענות ניתן לשמוע על הגיר האוטומטי,שאז הצריכה שלו ורכב חיסכוני די מתרחקים.

אגב לא כולם בקניית המיני אוטומטית חושבים על הצריכה המירבית,לחלק זה קורץ שאפשר לקנות רכב חדש יחסית בזול שניראה טוב,איבזור טוב,ועל הדרך נציג המכירות משכנע אותך שזה רכב חיסכוני,בפועל מי באמת בודק בשיטה הידנית ואת מי זה באמת מעניין? הם מאמינים שהוא חיסכוני וזהו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אחלה גימיק האחריות. הכסף שאתה חוסך באחריות אתה מפסיד במוסך, וכנראה אף מפסיד יותר.

דובר פה בעבר על מחירי הטיפולים של המורשים בקיא, גבוהים מאוד. לא בטוח שמצדיק אחריות על גיר ומנוע.

 

הפיקנטו מצטיינת קודם כל בשמירת ערך. זה אולי הרכב היחיד שנמכר במחיר מאוד קרוב למחירון. כך שההפסד על דלק מתקזז מהר מאוד.

עדיין בזיוני בעיני שרכב חדש עם מנוע קטן פחות חסכוני מסקסו משנת 99 עם מנוע 1.4 שצבר כבר 219 אלף ק"מ.

אין פה קשר למשקל. בדקתי את המשקל של שני הרכבים. הסקסו שלי שוקלת 860KG הפיקנטו נעה בין 840-900.

קונצרן יונדאי/קיא לא מפסיק לפשל בגיזרה הזו כבר שנים. ממש מאכזב.

 

Fkl0ster לגבי פיאט תאשים את פיאט אל תאשים את האנשים. אני אומר את זה למרות שלהורים שלי יש שתי פונטו איבו אחרי פונטו איבו ופנדה שהיו לפני.

התמחור של הרכבים פשוט בזיוני מבין לגמרי למה אנשים מעדיפים פיקנטו.

גם עולה פחות, וגם נמכרת ביותר.

זו הסיבה שפרט לפונטו איבו הראשונה שנקנתה כחדשה כל השאר נקנו מיד 2.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

איך אתה יודע שהם נמכרות במחירון?

דווקא כולם ביד 2 מוכרים פחות מאשר מחירון יד 2.

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

שני חברים שמכרו. אולי משהו השתנה בחודשיים האחרונים.

 

אני אתקן. מאוד קרוב למחירון. בשני המקרים ירד 1000-1500 שקלים על דברים שהתגלו בבדיקה.

ערכתי את הקודמת.

 

דרך אגב אני לא מאמין שהמצב ישאר ככה. יש דרישה די חזקה לרכב עכשיו ואין הרבה למכירה ביד 2, הפיקנטו יחסית חדשה בשוק.

מה שכן נמכרו המון ממנה אז בטווח של שנתיים שלוש גם יפלטו המון לשוק והמחירון יפגע קצת יותר.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

אייס, ה-i10 היא פינקטו בתחפושת והמיקרה לא הייתה זמינה בסכום הזה בזמן שהפיקנטו הפכה להיט, מה גם שהיא לא עומדת בתחרות מבחינות רבות.

 

פרקש, אמרתי וחזרתי ואמרתי, שאתה מבלבל בין סיבה ומסובב. עובדה שבימי מכירות כשיש מחירים הוגנים, אנשים עדיין לא קונים.. כל הדיוט שאני מכיר משוכנע עמוקות שפיאט זו אשפה מוטורית.

עריכה אחרונה על ידי Fkl0ster
:idea:
פורסם

קל להביא אחריות של 7 שנים על רכב עם חלקים אמינים ופשוטים שינסו לשווק גרסה רובוטית בעלת שני מצמדים לרכב כזה ואז להביא 7 שנים אחריות.

פורסם
קל להביא אחריות של 7 שנים על רכב עם חלקים אמינים ופשוטים שינסו לשווק גרסה רובוטית בעלת שני מצמדים לרכב כזה ואז להביא 7 שנים אחריות.

סלח לי על הציניות

אבל איך הם מעיזים לתת 7 שנות אחריות על רכב אמין. ממש חוצפה מצידם [emoji23].

סתם מעניין כמה כבר זול לטפל במוסך שאינו מורשה.. באמת מתוך סקרנות.

בקיה בדקתי וטיפול סטנדרטי עולה 500 בממוצע.

פורסם (נערך)

במוסכים מורשים,החלקים הם לא העניין,העבודה מאוד יקרה,עכשיו פירסמו בוואלה סיכום עם היונדאי I10,הטיפול כלל פילטר שמן+שמן+בורג עלה כ540 קל,לא זול.

עכשיו חכה כשיגיע גם בלמים,מצתים,אני שילמתי לא מעט על העבודה במורשה של פיאט.

תכלס כזה טיפול לא יעלה על 350-400 שקל במוסך רגיל.

,

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
אייס, ה-i10 היא פינקטו בתחפושת והמיקרה לא הייתה זמינה בסכום הזה בזמן שהפיקנטו הפכה להיט, מה גם שהיא לא עומדת בתחרות מבחינות רבות.

 

פרקש, אמרתי וחזרתי ואמרתי, שאתה מבלבל בין סיבה ומסובב. עובדה שבימי מכירות כשיש מחירים הוגנים, אנשים עדיין לא קונים.. כל הדיוט שאני מכיר משוכנע עמוקות שפיאט זו אשפה מוטורית.

 

היו ימים שהסופר מיני הכי נמכרת הייתה פונטו, ואלפים ממנה נמכרו וקרעו את הכבישים.

מה השתנה ב10 שנים? הרכבים הפכו לפחות אמינים? להפך. הרכבים הפכו לפחות טובים? להפך.

לא יודע מה היה התמחור אז, הייתי צעיר מדי כדי לדעת. אני יודע שהתמחור היום הוא הזוי.

אם הפנדה החדשה הייתה נמכרת מ60-55K מהיום הראשון כנראה שהיו קונים אותה יותר.

אם פונטו איבו ידנית 1.4 הייתה נמכרת מהיום הראשון ב70-75K מאמין שגם היו קונים יותר.

אם פיאט 500L דיזל אוטומטית הייתה נמכרת ב115K במקום ב140K(נפלו על הראש שם), או לחלופין הידנית 1.4 הייתה נמכרת ב100K(במה היא שונה מהקרוסאובר הידני של סוזוקי?) גם כנראה שהיו נמכרות יותר.

 

לא רוצה לשנות את נושא הדיון, אבל התמחורים של סמל"ת פשוט הזויים, וזו לדעתי הסיבה מספר 1 לחוסר ההצלחה שלהם.

כשיש תמחור טוב אנשים קונים.

קיה היא אחלה דוגמא לכך. נכון היצע הרכבים שלהם השתפר בדיוק ברגע שסמלת הפסידו את הזיכיון, אבל עדיין לדעתי יש משהו מעבר.

המקרה של קיה גם מוכיח שהישראלים לא נדבקים לסטיגמות. קיה היה נחשב למיץ של הזבל. היום מותג לגיטימי.

אז אני ממש לא מסכים עם הקביעה הזו שהישראלים מקובעים ומטומטמים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5


×
×
  • תוכן חדש...