Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק קיה פיקנטו מנוע 1000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה ידוע לצערי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה אומר שאנחנו מדברים על 200 עד 400 שח הפרש ברמה השנתית בשביל לקבל אחריות.

כל פעם שיצאתי מהמוסך בשנים האחרונות ואמרו לי פחות מ1000 שקל על תיקון תקלה אמרתי הללויה.

ועוד היה לי פיאט פונטו זולה לאחזקה.

מעניין מה החשבון לטפל בתקלת גיר באיביזה בת 4.

פורסם

זה חיסכוו על טיפול קטן,ככול שהטיפול גדול יותר,אתה משלם יותר,ולכן ההפרש גם יגדל.

עכשיו תחשוב שאין סיכוי במוסך רגיל הייתה משלם פחות ממורשה יבואן במידה והיית מטפל במורשה פיאט.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ברור שבסופו של יום אתה משלם על זה..

סוג של ביטוח תיקונים אם תרצה.

בכל מקרה אחר הייתי אומר שלא שווה (תמיד צוחק על כאלה שמבטחים את הטלפון ב600 שקל בשנה)

במקרה של רכב לדעתי זה שווה את ההפרש וגם עוזר במעמד המכירה.

פורסם

השאלה גם מה כוללת האחריות.

אם היה כשל במערכת הקירור שהוביל לכשל במנוע האם האחריות על המנוע תקפה?

אם האחריות היא על כשל ישיר במנוע/גיר אז אין לה כמעט משמעות בדגמים הידניים. באוטומט קצת יותר. הייתי משלם עוד כמה גרושים בשביל אחריות על הגיר.

האחריות הזו מקבלת משמעות בפן השיווקי, ובמכירת הרכב. כנראה שהייתי מעדיף לקנות רכב עם 7 שנים אחריות חדש על 3, או עם 4 שנים אחריות גיר+מנוע מיד 2 במקום 0.

 

אז לוקח את מה שכתבתי קודם, אכן יש פה יתרון.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

הבעיה שאף אחד עוד לא זקק לאחריות של דבר רציני כמו מנוע +גיר לאחר 3 שנים,כך שלא יודעים האם באמת זה היה בקלות כזאת.

כדאי שישתלם לטפל במורשה אחרי 3 שנים,צריך שתהיה תקלה רצינית, כמו מנוע או גיר,מה סיכוי שזה באמת יתקלקל? לא גבוהה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

מסכים לא גבוהה בכלל. זה גם מה שרשמתי.

היתרון הוא יותר בפן השיווקי. כשאתה בה למכור רכב למישהו הוא יהיה הרבה יותר שקט אם הוא יודע שיש אחריות לעוד 4 שנים על מנוע וגיר אצל היבואן.

כך שזה כן משחק תפקיד.

אם הוא ימשיך לטפל במורשה או לא זו כבר בעיה שלו לא שלי.

אישית אם הייתי קונה רכב כזה אוטומטי מיד 2 הייתי מטפל במורשה רק בשביל האחריות על הגיר.

מנוע פחות מעניין בעיקר בגלל שהסיכוי לכשל ישיר במנוע הוא נמוך, וכול כשל אחר בטח יאכילו אותי מרורים.

תקלה בגיר לעומת זאת גם בעלת סיכוי גבוה יותר, וגם פחות קשורה לדברים אחרים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

נכון.

אבל בשביל כמה מאות שקלים בשנה ההפרש לדעתי שווה את הראש שקט שיש לך גב במקרה ש...

זה סכום זניח ביחס להוצאות שוטפות על רכב (ביטוח טסט דלק וכו')

וגם תמיד "טופל במורשה" נראה יותר טוב במודעה כשאתה בא למכור.

פורסם
כמה כבר רלוונטי הבדל של עוד כמה ק"מ לליטר בנסועה של פחות מ1000 ק"מ בחודש? שזה חלק גדול מבעלי הפיקנטו.

 

איך הגעת למסקנה הזאת ?

פורסם
כמה כבר רלוונטי הבדל של עוד כמה ק"מ לליטר בנסועה של פחות מ1000 ק"מ בחודש? שזה חלק גדול מבעלי הפיקנטו.

אנשים קונים פיקנטו כי היא יחסית זולה מאובזרת יש יאמרו שהעיצוב צעיר ומוצלח.

ויש גם את העניין של 7 שנים אחריות שלא הוזכר פה ויכול לחסוך המון כסף.

אמינות אולי?

אצל כולם יש הבדל בין הצריכה המוצהרת לצריכה בפועל. יונדאי הפכו את זה פשוט לפארסה.

הם מוכרים מכוניות תחת כותרת החסכון כאשר בפועל הצריכה גבוהה באופן משמעותי ביותר.

 

יש מגמה של שיפור משמעותי במכוניות בכלל ובצריכת הדלק שלהן בפרט. זה שקיה לא יודעים את המלאכה, לא אומר שכך גם קורה עם האחרים.

הבראבו II עם מנוע 1.4 טורבו גדולה, זריזה, בטיחותית, נוחה, מאובזרת וכומבן כבדה יותר מהבראבו 1.6 המקורית ועושה את כל זה עם צריכת דלק טובה יותר.

 

 

איך בדיוק ירידה ביעילות של המנועים? מאיפה הבאת את זה? תערובת עניה? מכוניות אסטמתיות? זה שהמנוע נשמע פחות טוב ופחות נמרץ, לא אומר שהוא באמת כזה ומה שקובע בסוף זה לא איך הוא נושם ועולה בקלות וגם לא צליל האגזוז שכויל על ידי פוצ'יני, אלא כמה מהר אתה מאיץ מ-80 ל-120 ומסיים את העקיפה. בקריטריון הזה אני די בטוח שגם קליאו, עם 1.2 טורבו קטן, שנושם תערובת עניה תתן בראש לספיידר.

 

לא טענתי שהספיידר חזקה יותר, טענתי שהיא נושמת יותר טוב.

את עניין התערובת הענייה למדתי ממעט מחקר אינטרנטי שביצעתי סביבי קופסאות השיפור למנועי הטורבו וזו המסקנה שהגעתי אליה.

אפרט, היצרנים נמדדים לפי פליטת מזהמים, בעיקר פחמן דו חמצני ודלק לא שרוף. הדרך הפשוטה והיעילה ביותר להשגת המטרה המשולבת הזו היא לעבוד על תערובת עניה. זו נותנת את הבעירה הכי טובה לדלק ומפחיתה למינימום את פליטת המזהמים אבל מורידה את יעילות המנוע.

זו גם הסיבה שבמקרים רבים קופסאות השיפורים שבעיקר משנות קצת את מפת ההצתה, מיצרות ביצועים טובים יותר, צריכת דלק טובה יותר ועליה בפליטת המזהמים.

אם נחזור שוב לספיידר ולמכוניות ישנות בכלל את התרגילים האלה עשינו על ידי קצת קידום או איחור הצתה וגם אז, היתה השפעה ברורה והפוכה של קידום ההצתה על חשבון חסכון אבל עם ביצועים טובים.

 

iceco בקישור תמצא כמה תמונות שלה:

פורסם

צריך לעשות שירשור דביק על הפיקנטו, כלכך הרבה פעמים מקללים את הרכב הזה.

לטובת הקונים נגיד שמדובר בגיר אוטומט של פעם כמו שכולם אוהבים ולא גירים הייטק שיש למיצובישי ומתחרים אחרים.

את הדגם הידני 1.0 גם האנגלים משבחים על איכות הרכב, הם לא בודקים צריכת דלק במבחן דרכים קצר.

 

אולי הגל הקרוב של מכוניות קטנות שמגיע אלינו יוריד מהמכירות של קיה.

דאצ'יה סנדרו בטוח עדיפה על פיקנטו, לפחות מנוע מודרני יש שם.

 

לסמל"ת אין מה להציע, תפסיקו להתלונן עליהם.

לפיאט אין שום עניין למכור מכוניות באירופה בזמן המשבר הכלכלי שיש שם.

אייל

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הרכב אולי בנוי טוב ומחומרים איכותיים (יחסית) אבל מה יש לשבח? הכיסאות שוברים את הגב אחרי חצי שעה של נסיעה וה1.0 זה עגלה רצינית עם גיר ידני ארוך. בעמידה מדחס המזגן מתנתק.

הדגם האוטומטי 1.25 עדיף בהרבה מבחינת ביצועים, למרות שגם שם הכיסאות גרועים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

דווקא המושבים בפיקנטו הם הסיבה שהעדפתי אץ הפנדה בזמנו.

אבל בפיקנטו ספורט דווקא יש אחלה מושבים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
צריך לעשות שירשור דביק על הפיקנטו, כלכך הרבה פעמים מקללים את הרכב הזה.

לטובת הקונים נגיד שמדובר בגיר אוטומט של פעם כמו שכולם אוהבים ולא גירים הייטק שיש למיצובישי ומתחרים אחרים.

את הדגם הידני 1.0 גם האנגלים משבחים על איכות הרכב, הם לא בודקים צריכת דלק במבחן דרכים קצר.

 

אולי הגל הקרוב של מכוניות קטנות שמגיע אלינו יוריד מהמכירות של קיה.

דאצ'יה סנדרו בטוח עדיפה על פיקנטו, לפחות מנוע מודרני יש שם.

 

לסמל"ת אין מה להציע, תפסיקו להתלונן עליהם.

לפיאט אין שום עניין למכור מכוניות באירופה בזמן המשבר הכלכלי שיש שם.

 

אם אנשים מקללים וממשיכים לקנות אז כנראה שהחבילה הכוללת בכל זאת קורצת להם.

על APPLE כולם אמרו שהממשק הייחודי והסנוביות שלהם תפיל אותם ברגע שיהיו יריבות ראויות.

סמסונג אמנם באמת עקפו אותם בחלק מהשווקים, אבל יש עדיין הרבה מאד אנשים שממשיכים לקנות APPLE

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הכל שיווק. אם מספיק אנשים חוזרים על אותו שקר, בסוף הוא יהפוך לאמת.

נדמה לי שמישהו פה כבר כתב את זה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...