Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

I think that the following cars are hot:

Lamborghini Gallardo, especially the Concept S

concepts05_02.jpg

BMW M5 e39, e46 M3 CSL.

1093833876-2003-bmw-m3-csl.jpg

M5-After.jpg

Bugatti Veyron, with my Photoshop mod.BugattiVeyron2-800x600.jpg

Honda accord 06'

mugen-tsx-20050826012611462.jpg

And of course, The Ferrari F360.

f360-modena2.jpg

"The time we enjoy wasting is not wasted time."

 

"I am at home with the me. I am rooted in the me who is on this adventure."

  • תגובות 403
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

I must admit, that civic looks hot.

unfortunately, from what i know, we are not getting that in israel.

the styling is neat, apart from the taillamps, but it is probably me because i like the RSX and TSX taillights..0_o..

"The time we enjoy wasting is not wasted time."

 

"I am at home with the me. I am rooted in the me who is on this adventure."

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3204445,00.html

מה דעתכם?

אני אישית ממש לא אהבתי, ביחס לצורה שלה אני מעדיף אפילו VW GOLF

אבל עדיין מעריץ את הפורד מוסטנג

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

i think that think looks fantastic, however , you have to get used to it.

The front is stunning, the back is not bad..probably have to give it some time for it to grow on me.

what golf?The MKV?it's not SO bad, the hyundai accent is worse.

The 06 Mustang is a stunning machine, too bad it has a live rear axle..

"The time we enjoy wasting is not wasted time."

 

"I am at home with the me. I am rooted in the me who is on this adventure."

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לדעתי היגואר אי טייפ הינה הדבר הכי מושלם שנולד ונסע על 4 גלגלים לא ספק האוטו המגניב והמיוחד שיש

 

אחרי זה פרארי 550

:2gunfire: [b]HATSHBINA???[/b] [color=black][b]אתה מתחיל הכי חזק שאתה יכול .. ואז מגביר את זה [/b][/color] [b]205 1.9[/b] [b]samorai 98 [/b]

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
מן הסתם, פג'ו 206 CC!!!:grin: חלום חיי!!

לזאתי אתה שואף ?! :roll:

 

בכל מקרה מכונית ממש יפה היא הC8 של אלפא.

 

חשבתי ואמרתי שהסיויק החדשה יפה (ושלכל אחד יש טעם שונה בלה בלה)

אני חוזר בי מדבריי. כנראה שעל הנייר נראתה יפה וברחובות שאני רואה אותה היא בכלל אל משהו

1.jpg

3.jpg

2.jpg

:smilecolr
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הפורשה 911 קבריולה הסוסית של דודי להלן תמונות אשר מדברות בעד עצמן:

3.jpg

4.jpg

6.jpg

7.jpg

55.jpg

untitled.jpg

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
כמדומני טעית בשירשור, פה זה המכונית היפה בכל הזמנים ולא המכוערת ביותר בעולם.

 

 

מעניין על מה חשבו המהנדסים (א-ל-ק מהנדסים), כשתכננו את הזוועה הזאת.....(דובר על סוסיתא)

 

 

אני לא בא לתקן את העולם, יש פה תגובות שבאמת אללה יסטור, אבל כאן זה הגבול

 

 

לרדת על המהנדסים של הסוסיתא זאת בורות לשמה:

המהנדסים חשבו על שאסי מעץ (כמו מורגן למשל) שהעניק גמישות אופטימלית לרכב ובעצם מלא רק ביתרונות, החיסרון היחידי שלו הוא בייצור, העבודה ממושכת מפאת העיבוד של החומר ואינה מתאימה לפס ייצור נרחב אלא יותר למכוניות אקזוטיות.

למרכב, המהנדסים חשבו על סיב זכוכית וכיום כולם יודעים את היתרון של סיב הזכוכית, החומר משמש עד היום את תעשיית המירוצים בכל העולם.

 

על עיצוב, נושא כאוב.. אני לא ארחיב, אך חייב לומר:

לכל אחד מאיתנו שנולד וגדל בישראל יש פאק בייצור - בכל מה שקשור למכוניות!

למה? פשוט מאוד, כי הרבה מכוניות יפות לא הסתובבו/מסתובבות/יסתובבו בכבישי ארצנו, במסלולי המירוצים שלנו (שלא קיימים), במוזיאוני הרכב שלנו (שלא קיימים) וכן הלאה..

ולכן, זה טבעי (ומצער) שהעין לא יודעת להעריך מה זו באמת מכונית יפה (על כל ההיבטים שבמושג יופי).

אז פה נדפקנו בעצם, כי אף אחד בישראל לא יודע מה הפוטנציאל של המכונית הישראלית הראשונה (בחו"ל דווקא יש הערכה למהנדסים הישראלים), כי היא הייתה מוסווית במעטה לא מושך וכמו כל אובייקט עיצובי, היא לא נמכרה רק בשל כך.

זאת הפרספקטיבה האישית שלי.. יש הרבה מה להרחיב, אבל זה לא פורום עיצוב כאן

:wink: .

La Bellezza Non Basta


×
×
  • תוכן חדש...