Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכללי בגיל הזה אם אתה מתכנן להחזיק את הרכב ולא להיפטר ממנו בתקלה היקרה ה1, שווה לך להחליף את כולם.

עוד 10 שנים של שקט לפחות בעניין התושבות מנוע.

פורסם
בכללי בגיל הזה אם אתה מתכנן להחזיק את הרכב ולא להיפטר ממנו בתקלה היקרה ה1, שווה לך להחליף את כולם.

עוד 10 שנים של שקט לפחות בעניין התושבות מנוע.

אם היא תקינה אין טעם להחליף סתם דברים.

פורסם
מצורפת תמונה, יש קו כזה אבל מרוב שהוא מדויק, זה נראה כאילו ככה זה, או שזה קרע?

תודה.[ATTACH=CONFIG]388403[/ATTACH]

 

לא כל סדק בגומי זה קרע

על מנת לאבחן צריך עם לום להזיז את המנוע ולראות אם זה סדק

פורסם (נערך)

נתתי גז חזק בניוטרל המנוע בקושי זז,אם אני מכניס מברג בתושבת, לא על הסימן של הקו, אלה ברווח, ומנסה לעקם ולראות עם הגומי זז, זה גם טוב?

עריכה:

תמונה שמצאתי בפרום לנטיס 1600, כאן ממש רואים קרע, לבינתיים אצלי זה בסדר, כל עוד זה לא הגיע למצב כמו בתמונה בקישור?

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=96207&d=1190839994

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
×
×
  • תוכן חדש...