Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הרקטה שפוספסה מהמטח באשדוד פגעה מאחורי הבית שלי :? בלאגן שלם :cry:

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

מחזק את דייב.

אם אתם יודעים משהו מסווג, תשמרו אותו לעצמכם ולעצמכם בלבד.

 

גם כשאתם מספרים לחבר פורום, הוא יספר לחבר שלו וכך הלאה עד שזה יגיע לחכמולוג שיספר את זה איפה שלא צריך.

פורסם

במטח אתמול שהייתה פגיעה ברכב באשדוד נורו הרבה קסאמים בו זמנית\בטווח קצר,

אני משער שהמערכת לא יעילה בעומסים ועושה עבודה חלקית. :|

פורסם

אין מה לדאוג, לא עברנו על אחד מהסעיפים גם בפרטי וסעיף ג' NUKER כבר רשם וגם בחדשות אמרו שחמאס זיהה את הבעיה הנ"ל, לא סתם ישנם מטחים.

Miata ND2

 

פורסם (נערך)
יצא שהטכנאי זה אני :-D

 

אני מכיר את המערכת מהסדיר, הקבע, ועכשיו חזרתי לאפטר משבוע מילואים בסוללה פעילה, אז אני יודע שאני לא טועה :-D.

 

בכל מקרה נשאר רק לאחל כל טוב לכול אנשי הכיפה התותחים שעושים עבודה מצויינת יום וליל ומגנים לנו על השמיים, בלעדיהם המצב היה יותר גרוע.

 

הבעיה היא ששפר טוען שכל אחד ממפעילי המערכת רואה רק את חלקת האלוהים הקטנה שלו ולא את התמונה הכוללת, אם המכ"מ יזהה שיגור טיל אחד אמיתי ועל המסכים יופיעו חמישה טילים, איך תדע על ארבעה טילים וירטואליים?

אבקשך שלא לענות לטענה הזו בתשובה מנומקת מעל הפורום או בכל מדיה אחרת, אסתפק באמירה "אני יודע שהטענה איננה נכונה" או "לא יודע".

 

לא הייתי כותב את התגובה הזו אם לא היה מדובר באישיות מובילה בתחומה, אדם שמעטים יכולים לחלוק על הידע המקצועי שלו.

 

גם נאמנה עלי אמירת תושבי הדרום שלפני כיפת ברזל היה גרוע בהרבה, אבל אם נמשיך את הקו הקונספירטיבי של שפר אז:

המערכת מפעילה אזעקה בשל טילים וירטואליים שממש לא נשלחו, התושבים מרגישים שיפור בהגנה עליהם כי הטיל הווירטואלי אכן לא גרם לנזק.

בינתיים חמאס סופג ולא מכחיש את שיגור הטילים שלא היו, וכך יוצא שישראל נלחמת בעצמה ובחמאס.

 

ידוע שעקרון התער של אוקאם שולל את האפשרות הזו וגם אני הייתי מתייחס לכך בביטול מוחלט אלמלא כובד מעמדו המקצועי של זה שעומד מאחורי הטיעונים האלה.

עריכה אחרונה על ידי dorki
פורסם

דורקי,

שפר בעצמו אומר שהוא לוקח את המידע ממה שמשודר בערוצי הטלוויזיה. אני אישית נמצא רוב הזמן יותר קרוב למשגרי הקסאמים מאשר למשגרי כיפת ברזל ורואה את השיגורים משני הצדדים. אם המערכת הייתה מכפילה את כמות השיגורים באופן ווירטואלי היו צריכים להיות ה-ר-ב-ה יותר מיירטים ופיצוצים בשמיים, אתה רואה כמה רקטות יוצאות מצד אחד ואת הפיצוצים שלהם מהצד השני (וגם שומע את האזעקה המיידית ברדיו), מה שהוא אומר רחוק מאוד ממה שאני רואה בשטח. למען הסר ספק אני לא טכנאי, חייל או מהנדס וכבודו של שפר במקומו מונח, אבל יכול להיות שכדאי לו למצוא מידע גולמי ולא רק מצלמות ממיקומים ספציפיים מאוד.

פורסם
הבעיה היא ששפר טוען שכל אחד ממפעילי המערכת רואה רק את חלקת האלוהים הקטנה שלו ולא את התמונה הכוללת, אם המכ"מ יזהה שיגור טיל אחד אמיתי ועל המסכים יופיעו חמישה טילים, איך תדע על ארבעה טילים וירטואליים?

אבקשך שלא לענות לטענה הזו בתשובה מנומקת מעל הפורום או בכל מדיה אחרת, אסתפק באמירה "אני יודע שהטענה איננה נכונה" או "לא יודע".

 

לא הייתי כותב את התגובה הזו אם לא היה מדובר באישיות מובילה בתחומה, אדם שמעטים יכולים לחלוק על הידע המקצועי שלו.

 

גם נאמנה עלי אמירת תושבי הדרום שלפני כיפת ברזל היה גרוע בהרבה, אבל אם נמשיך את הקו הקונספירטיבי של שפר אז:

המערכת מפעילה אזעקה בשל טילים וירטואליים שממש לא נשלחו, התושבים מרגישים שיפור בהגנה עליהם כי הטיל הווירטואלי אכן לא גרם לנזק.

בינתיים חמאס סופג ולא מכחיש את שיגור הטילים שלא היו, וכך יוצא שישראל נלחמת בעצמה ובחמאס.

 

ידוע שעקרון התער של אוקאם שולל את האפשרות הזו וגם אני הייתי מתייחס לכך בביטול מוחלט אלמלא כובד מעמדו המקצועי של זה שעומד מאחורי הטיעונים האלה.

 

 

אם זאת הייתה ההתקלות הראשונה עם חמאס אז הייתי אומר שאולי יש משהו בזה,

אבל מכיוון שזה לא המצב לצערי, אז זה פשוט לא נשמע הגיוני.

בעמוד ענן, חטפנו לא מעט. אמנם לא היו יותר מדי הרוגים, אבל נזק נגרם(אלא אם המדינה החליטה לביים דירות הרוסות)

אין אחד שחושב שמאז עמוד ענן, היכולות של חמאס הלכו אחורה , מעטים יגידו שהיכולות שלהם נשארו כמות שהיו(נמשיך בקונספירציה שהם לא התחזקו והחלקי רקטות שמוצאים בתל אביב, והשרון זה סתם חלקי תמרורים מכוסחים שישראל השתילו בכוונה).

אבל נגיד שזה באמת המצב, היית אמור לראות נזק ברכוש, זהה למה שהיה בעמוד ענן. וזה ממש לא המצב.

 

יותר מדי דברים של מסתדרים, ברמה הבסיסית.

פורסם

שניכם צודקים לגמרי ואינני חולק במאומה על מה שכתבתם.

 

אבל, מטריד אותי מאוד שפיגורה בינ"ל באה בטענות כאלה, אחד כזה אני לא מבטל בזלזול - כבר ראיתי במדינה הזו לא מעט אסונות שיכלו להימנע רק אם היו מקשיבים לטענת "המלך הוא עירום...".

פורסם

רק ממבט על תמונות של שאריות הרקטות למיניהן מהעבר שפחוסות או מבוקעות לחלוטין מהפגיעה בקרקע בזווית והפיצוץ שלהן, לעומת הנפלים ושאריות הרקטות שרואים שנופלים עכשיו (רש"ק נפרד, קרעים לאורך הטיל, פחיסה לאורך מהפגיעה האופקית בקרקע וכו'), אפשר להבין שמשהו כנראה קורה שם באוויר ומנטרל אותם.

פורסם

ואם נראה לכם הגיוני שחמאס משגר בהסלמה "רק" 10 גראדים במקום 200 כמו בעבר, אז אתם או חיים בסרט או לא רוצים להאמין שכיפת ברזל עובדת.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...