Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה לחלוטין טועה, ואין פה משהו סודי...

 

תחשוב איזו הנחייה יש ל"תמיר" של כיפת ברזל ואיזו הנחייה יש לפטריוט, ומה בדיוק "פולט" מזל"ט שכזה.

פורסם

אם אני זוכר נכון, היתה אמירה שהמערכת יודעת ליירט מטוסים עד לגובה 10 ק"מ.

לא נכנס לענין ההנחייות, גם אם המידע ציבורי.

פורסם

מטוס זה מילה כללית מדי, לא כל כלי הטיס נולדו שווים. מטוס קרב, מטוס תובלה, מסוק, מל"ט ומזל"ט כולם שונים ומטפלים בהם באופן שונה.

פורסם (נערך)
אני תוהה למה השתמשו דווקא בפטריוט בשביל אותו מזל"ט לכאורה...

(השאלה רטורית, אין צורך לחשוף סיבות שלא פורסמו באופן רשמי).

 

לא צריך להסתבך יותר מדי, כיפת ברזל הינה מערכת שתפקידה העיקרי ליירט רקטות קצרות טווח.

פטריוט זו מערכת שתפקידה העיקרי ליירט כלי טיס.

לא צריך לסבך את החיים, כל מערכת מופעלת כנגד המטרות שאיתם היא מתנהלת בצורה עדיפה.

כשיירו לישראל טילי סקאד או שיהאב יירו עליהם טילי חץ.

 

מעבר לזה יש ליירוט עם הפטריוט אפקט תודעתי, זה בעצם כמו לומר לחמאס שמה שהם לא ינסו לעשות- יש לנו מענה הולם, על כל שפן שהם ישלפו אנחנו נשלוף אריה.

יריתם רקטות? קיבלתם כיפת ברזל.

שלחתם קומנדו? עשינו עליהם מטווח.

שלחתם מזל"ט? שלחנו פטריוט.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

כיפ ברזל היא לא פיקציה כפי שניתן ללמוד מסיפור הילדים העזתי "מעשה בחמישה פיצוצים:

 

אבו ניזאר חזר הביתה בריצה.

איזו שמחה, לכל ילד פצצה.

לניזאר הביא פצמ"ר

לעיסאם הביא קסאם

לעאמר הביא פאג'ר

לריאד הביא גראד

ולנאביל הביא וואחד טיל.

 

כל הילדים יצאו לחצר

התחלקו לעמדות והתחילו לשגר.

 

ניזאר הביט אל השמים וכיוון את הפצמ"ר.

שיגר כדי לפגוע ביישוב או כפר.

ופתאום.. בום, טראח. מה קרה?

היתה רוח והפצמ"ר התפוצץ בשטח פתוח.

אל תבכר ניזאר, זה סופו של כל פצמ"ר

 

עיסאם כיוון את הקסאם

לאיזור אשקלון ליד הים.

שיגר אחת ושתיים והופ, הקסאם בשמים.

ופתאום.. בום, טראח. מה קרה?

כיפת ברזל טיל תמיר שגרה

הקסאם התפוצץ ולחתיכות נקרע.

אל תבכה עיסאם, זה סופו של כל קסאם.

 

יצא עאמר עם הפאג'

בדקה ורבה כיוון לבאר שבעץ

שיגר אחת ושתיים

רחוק אל השמים.

ופתאום.. בום, טראח. מה קרה?

כיפת ברזל טיל יירוט שגרה

הפאג'ר התפוצץ לחתיכות ונקרע

אל תבכה עאמר, זה סופו של כל פאג'ר.

 

ריאד הכין את הגראד וחשב

בטח יזכה לכבוד אם יגיע לאשדוד.

שיגר אחת ושתיים

את הגראד אל השמיםופתאום... בום, טראח.. מה קרה?

הגראד התפוצץ לחתיכות ונקרע.

אל תבכה ריאד, זה סופו של כל גראד.

 

נביל הכין את הטיל

יזכה להרבה כבוד מאביו

אם יפגע בתל אביב

כיוון את המשגר והדליק את הפתיל

ופתאום... בום, טראח. מה קרה?

חיל האויר זיהה את המטרה ונביל לחתיכות נקרע.

 

את אבו נביל זה לא מדאיג

הוא צוהל כי יש לו בן שאהיד.

לא צריך להתאבל

כי זה סופו של כל מחבל.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חודש מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...