Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן כך.

ומרחם על מי שחושב כמו הפרופסור על זה.

ויודעים מה, למרות כל המידע שלי על המערכת ועל יעילותה, גם אם מדובר בווירטואלי וטיזינבי, אם חמאס מדווח שהולכת להיות הפצצה כבדה בגוש דן, ואין נפגעים, וכל ההפצצות של חמאס (אוקיי,מתוך ה 500 שהוא זרק 400 וירטואלים ו 100 אמיתיים) לא מניבות פציעות קשות וחס וחלילה הרוגים, לא מעניין אותי מה תפקיד כיפת ברזל במערכה.

כמובן שכל זה נכתב בסוג של סרקזם.

Miata ND2

 

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
איזו הוכחה קיבלת עכשיו שלא קיבלת כבר אתמול שלשום? :wink:

אני באר שבעי ואת ההוכחות שלי קיבלתי כבר בעמוד ענן. אבל עוד היום ראיתי פה ספקנים לא מעטים וציטוטים הזויים, אז אולי יש כאלה שעוד צריכים הוכחות בשטח.

פורסם

אין לי בעיה עם הטענות של המומחה שכבודו במקומו מונח, בהחלט יש לי בעיה עם התזמון של ההתבטאות שלו היום, הרי גם אם נניח הטענות שלו מוצדקות, למה לבוא דווקא עכשיו שיש ירי רקטות מסיבי לישובי ישראל ולערער את בטחון התושבים ואת האמון שלהם במערכת?

 

הוא מתנהג בצורה מבישה לטעמי, בין אם הוא צודק ובין אם לא.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

בדיוק!

הכתבה הראשונה היתה מלפני שנה וקצת - לא הפריע לי.

אבל עכשיו?!

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מעבר ללערער.. הבנאדם פשוט לועג לאינטיליגנציה של כלל האזרחים ובצורה בוטה.

כשכיום יש כבר כ"כ הרבה איזורים שעמדו לחטוף פגיעות ישירות וישנן עדויות מצולמות ליירוטים, אין כל ספק שהפתרון הזה עובד. הוא יכול להמשיך לטעון שבחוץ 15 מעלות עד מחר.

לא יפליא אותי אם הצעד הבא שלו יהיה לטעון שאנחנו בעצמינו יורים את אותם צינורות מעופפים ואלו מתוכננים להתפוצץ בעוד הם באוויר.

פורסם

ואולי זו בעצם הייתה מטרתו מלכתחילה - להיות בכותרות אחרי ש"תהילת העולם" שלו חלפה. ואכן, הוא השיג זאת.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
והוא ממשיך: http://news.walla.co.il/?w=%2F2689%2F2764543

 

עכשיו הוא גם אומר שהרקטה M302 מתפוצצת בגובה 100 מטר כדי למקסם נזקים.

אישית אני לא רואה בזה טעם בנשק קונבנציונאלי.

 

בלי קישור להזוי הנ"ל-

 

למנגנון "קרבה" שתיארת, יש טעם ועוד איך בשדה הקרב. כל מי שמסתתר בלחימה מאחרי חומה\אבן גדולה\תל כלשהו\רכב אולי מוגן מפיצוץ בקרקע, אבל כשהרקטה/פצמ"ר/פגז מתפוצץ באוויר והרסיסים מגיעים מלמעלה אתה חשוף לגמרי אא"כ יש לך מעיל ממש טוב.

פורסם

אני לא מכיר מערכות נשק כאלו ספציפית, אבל לדעתי בכזה גובה אין יעילות כמו זו שאתה מתאר, אבל אתה צודק. שכחתי מהאפשרות הזו.

מעבר לכך, זה אולי נכון לשדה הקרב, פחות לאזור אורבני שבו מרבית האנשים נכנסים למרחב מוגן, אבל אולי גם פה אני טועה.

פורסם

יש יתרון לחימוש רסיק אויר כי הוא פוגע בשטח הרבה יותר גדול כי הקירות והמבנים לא בולמים את הרסיסים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מרעום קרבה הוא דבר ממש לא מסובך. אם ראית פעם סונדה מטאורולוגית אז אתה יודע שזה בסך הכל שתי דיסקיות גליות המחוברות ביניהן בצורה אטומה ושינוי הלחץ גורם להן להתנפח או להתכווץ. ברמת הירי של החמאס זה לא משנה אם זה יתפוצץ 100 מטר או 20 מטר מהאדמה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אין לי בעיה עם הטענות של המומחה שכבודו במקומו מונח, בהחלט יש לי בעיה עם התזמון של ההתבטאות שלו היום, הרי גם אם נניח הטענות שלו מוצדקות, למה לבוא דווקא עכשיו שיש ירי רקטות מסיבי לישובי ישראל ולערער את בטחון התושבים ואת האמון שלהם במערכת?

 

הוא מתנהג בצורה מבישה לטעמי, בין אם הוא צודק ובין אם לא.[/quote

 

סיכמת יפה מאוד את הנושא, אני לא מבין את התגובה הזאת בעת הזאת אלא אם יש לו אג'נדה אנרכיסטית.

פורסם

אני תוהה למה השתמשו דווקא בפטריוט בשביל אותו מזל"ט לכאורה...

(השאלה רטורית, אין צורך לחשוף סיבות שלא פורסמו באופן רשמי).


×
×
  • תוכן חדש...