Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עובדה היא שנורו מעל 500 רקטות בסבב הנוכחי.

עובדה היא שלמעט טיל אחד שנפל באשדוד כל שאר הטילים אשר היו אמורים ליפול בשטחים מאוכלסים יורטו על ידי המערכת.

עובדה היא שלפני כיפת ברזל הנזקים והמראות היו איומים.

עובדה שהמערכת פועלת ומתפקדת בצורה מעוררת השתאות.

עובדה היא שרק מספר מצומצם של אנשים יודע איך המערכת עובדת ואת האלגוריטמים אשר מפעילים אותה, ונעשה טובה ונשאיר את זה כך , אוזנים לכותל , בעידן האינטרנט המידע זמין וגלוי לכן עדיף לשמור כל מידע שיש על המערכת בשקט ובטח לא לכתוב דבר אשר יכול לשמש ככלי כנגדה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם כיפת ברזל נועדה לתעתע בתושבים, איך ניתן להסביר את העובדה שיש מפעל מסוים בארץ שהצטייד באחת כדי להגן על עצמו?

ואיך ניתן להסביר את זה שסינגפור רוכשת/רכשה את המערכת?

 

האם גם בהם מתעתעים?

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

ואולי לא באמת נורו 500 רקטות?

ואולי כל הרקטות שנורו נפלו בשטחים פתוחים?

אולי הכל תעמולה ומצג שווא כדי לשווק את המערכת לקונים פראיירים בחו"ל?

:turn-l:
פורסם

באשר לתהיה השניה, היא ככל הנראה היתה רלוונטית כל עוד המרכז וצפונית יותר (שהם גם קצת יותר מאוכלסים) לא נכנסו לטווח הירי.

פורסם

נראה לי שלכמה חבר'ה פה החליד התער של אוקאם מחוסר שימוש.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
המחיר כבר דיי מזמן לא 100K$ לטיל מיירט

מקור

 

 

מעניין אם השינמוכים שבוצעו בתמיר (טיל היירוט של הכיפה) לא פוגמים בביצועים שלו מול טילים קצת יותר רציניים שנשלחים אלינו באדיבות חמאס כמו הפאג'ר 5.

פורסם
עובדה היא שנורו מעל 500 רקטות בסבב הנוכחי.

עובדה היא שלמעט טיל אחד שנפל באשדוד כל שאר הטילים אשר היו אמורים ליפול בשטחים מאוכלסים יורטו על ידי המערכת.

עובדה היא שלפני כיפת ברזל הנזקים והמראות היו איומים.

עובדה שהמערכת פועלת ומתפקדת בצורה מעוררת השתאות.

עובדה היא שרק מספר מצומצם של אנשים יודע איך המערכת עובדת ואת האלגוריטמים אשר מפעילים אותה, ונעשה טובה ונשאיר את זה כך , אוזנים לכותל , בעידן האינטרנט המידע זמין וגלוי לכן עדיף לשמור כל מידע שיש על המערכת בשקט ובטח לא לכתוב דבר אשר יכול לשמש ככלי כנגדה.

 

בהגדרה כל אלגוריתם תוכנתי ביטחוני מוגדר סודי ביותר, גם נוסחה של y = mx + n אם נכתבה לצורך ביטחוני היא סודית ביותר.

איך המערכת עובדת דווקא פירסמו היטב, יש מכ"מ שמגלה את השיגור, עוקב אחרי ההתקדמות של הרקטה, יש קרון שו"ב שבו תוכנה מחשבת את המיקום המשוער של הנפילה, בודקת האם המיקום המשוער הוא שטח פתוח או לא ומחליטה האם לשלוח טיל מיירט, וכמובן סוללת טילי היירוט.

גם שמות ה"מודולים" פורסמו כבר.

 

מעניין אם השינמוכים שבוצעו בתמיר (טיל היירוט של הכיפה) לא פוגמים בביצועים שלו מול טילים קצת יותר רציניים שנשלחים אלינו באדיבות חמאס כמו הפאג'ר 5.

 

אני לא בטוח שזה משנה, אגב כל מה שנשלח אלינו הם רקטות ולא טילים, והתנועה של רקטות היא... תנועה של רקטות, אם הרקטה היא באורך של 20 ס"מ או 50 ס"מ ושוקלת 20 ק"ג או 50 ק"ג זה לא משנה לפיזיקה, אלה פשוט פרמטרים למשוואה.

 

יפה.

אני מקווה רק שיש לנו מספיק יחידות :wink:

 

מרגע שיש פס ייצור אני לא מאמין שתהיה בעיה כלשהי.

מה גם שלא מדובר כאן על יירוט נון-סטופ שעלול לדלל את המחסנים ולהקשות על כושר הייצור.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מרגע שיש פס ייצור אני לא מאמין שתהיה בעיה כלשהי.

מה גם שלא מדובר כאן על יירוט נון-סטופ שעלול לדלל את המחסנים ולהקשות על כושר הייצור.

אתה יודע - אם מדובר במדינת ישראל - אני קצת מודאג.

תרשה לי ? :wink:

alfa 156 2.5.

פורסם

אתה יכול להיות מודאג, אני יכול להציע הרגעה בכך שלמיטב ידיעתי, יש אספקה מצוינת של טילי יירוט :)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
ומחליטה האם לשלוח טיל מיירט, וכמובן סוללת טילי היירוט.

 

חשבתי שחיילים\מפקדים מחליטים (בסוללה עצמה,חלק מצוות המפעילים)

 

די זוכר בבירור במסגרת כתבה גדולה שעשו על זה שנה שעברה באחד העיתונים הגדולים.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

עד כמה שאני זוכר אם הרקטה לא הולכת לשטח מיושב, המערכת בכלל לא מציעה למפעיל ליירט אותו

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
נראה לי שלכמה חבר'ה פה החליד התער של אוקאם מחוסר שימוש.

 

מושחז. שאפו.

הנייר סובל הכול. עמוס השרת אפילו יותר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...