Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

לפני כחודש קניתי מאזדה 3 2010 דגם ספיריט. אני חייב לציין שהרכב פשוט מהנה לנהיגה ואני נהנה מכל רגע.

רק דבר אחד מעצבן אותי והוא בזמן נסיעה עם חלונות פתוחים כאשר אני עולה על במפר או בור אני שומע מין רעש של שחרור אוויר בלחץ , אני די בטוח שזה מגיע מהחלק הקידמי של הרכב , הרעש די דומה לרעש של משאבת אוויר כאשר מנפחים אוויר בגלגלים של האופנים (תססס , תססס:) ).

כאשר אני עולה על במפ באיטיות אז אין רעש וכמובן עם חלונות סגורים לא שומעים כלום.

 

מה דעתכם?

פורסם

בבעלותי מאזדה 3 דגם אקטיב שנתון 2006, גם אצלי יש את הרעשים האלה.

נאמר לי שזה מהבולמים ואין צורך לדאוג, " הם פשוט עושים את העבודה שלהם" .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם
כמה ק"מ הרכב עבר?

 

רעש אופייני לבולמים עייפים...תחליף זוג קדמיים הרעש יעלם!!

 

הרכב עבר 100k בבדיקה אמרו לי שהבולמים לא נוזלים .

השאלה היא האם הרעש הזה אומר שהבולמים גמורים? כי אני מרגיש שהם עושים את העבודה

מתי אני יודע שהם גמורים?

פורסם
הרכב עבר 100k בבדיקה אמרו לי שהבולמים לא נוזלים .

השאלה היא האם הרעש הזה אומר שהבולמים גמורים? כי אני מרגיש שהם עושים את העבודה

מתי אני יודע שהם גמורים?

 

תדחוף את פינת הרכב כלפי מטה ותעזוב, אם הרכב עולה ומתייצב מיד ללא נדנודים, הבולם כנראה תקין. אם בעת השחרור יש תופעת "אונייה מטלטלת", סימן שהבולם גמור.

פורסם

הרעש הוא שחרור לחץ מהבולם ויש אותו במכוניות רבות זה לא בהכרח אומר שהבולם לא תקין למרות שאני לא שולל את האפשרות.

תפקיד הבולם הוא להיכנס מהר ולהיפתח לאט,כמו שאמר בחור לפניי אחת הבדיקות שהיא גם לא תמיד מוצלחת במאה אחוז היא לנסות להישען על האוטו,אם ההרגשה קפיצית מדי והוא נפתח מהר אז כנראה שהבולם עשה את שלו אם הוא נפתח לאט אז הוא תקין.

אציין ואומר שלמי שלא יודע מה אמורה להיות ההרגשה (ואני לא אומר שאתה לא :-P) נורא קשה לזהות זאת,אמליץ לך להיכנס למוסך לבדיקה מקצועית יותר.

פורסם
הרעש הוא שחרור לחץ מהבולם ויש אותו במכוניות רבות זה לא בהכרח אומר שהבולם לא תקין למרות שאני לא שולל את האפשרות.

תפקיד הבולם הוא להיכנס מהר ולהיפתח לאט,כמו שאמר בחור לפניי אחת הבדיקות שהיא גם לא תמיד מוצלחת במאה אחוז היא לנסות להישען על האוטו,אם ההרגשה קפיצית מדי והוא נפתח מהר אז כנראה שהבולם עשה את שלו אם הוא נפתח לאט אז הוא תקין.

אציין ואומר שלמי שלא יודע מה אמורה להיות ההרגשה (ואני לא אומר שאתה לא :-P) נורא קשה לזהות זאת,אמליץ לך להיכנס למוסך לבדיקה מקצועית יותר.

 

 

מעולה אני אכנס למוסך.

אגב יש לנו במשפחה גם רכב חדש ואיני מרגיש הבדל בין הרכב שלי לרכב החדש , לעומת הלאנטיס הקודמת שלי שהבולמים שלה היו גמורים , לכן אני חושב שאני יודע להבחין מתי הבולמים גמורים כלומר לא עושים את העבודה שלהם.

כל העניין שהטריד אותי זה האם הרעש הזה יכול לגרום לנזקים אחרים.

 

אבל בכל מקרה בעוד חודשיים אני צריך להכניס אותו לטיפול אז אני אבקש לבדוק גם את הבולמים ואם צריך אז להחליפם.

 

ושוב אני שואל לגבי מחירים

פורסם

זה הרעש לבולמים עושים כאשר הם נפתחים לאחר כיווץ , נהגתי על מאזדה 3 2014 ליסינג של חבר וגם שם יש את הרעש המדובר , כמו שחרור לחץ כאשר הם נפתחים . הסר דאגה מלבך

×
×
  • תוכן חדש...