Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה הדרישות הן שהאוטו יהיה לא גדול ורחב מדי, לא פדלאה, חשוב לי שהצריכת דלק שלו תהיה סבירה כמה שאפשר לשנה ולתקציב. אשמח לכמה הצעות. תודה!

פורסם

2005 ומעלה. בתקציב הז רכב אוטומטי ושיהיה גם זריז וחסכוני בדלק קשה לי להמליץ, אולי הונדה סיויק שנת 2005-2006 1600 אוטומטית תספק את הסחורה בצורה סבירה מבחינת ביצועים אבל גם, צריכת הדלק שלה סבירה ואי אפשר להגיד שהיא חסכונית בדלק.

 

עריכה: את מי הרכב ישמש? האם נהג יחיד או גם משפחה?.

פורסם
2005 ומעלה. בתקציב הז רכב אוטומטי ושיהיה גם זריז וחסכוני בדלק קשה לי להמליץ, אולי הונדה סיויק שנת 2005-2006 1600 אוטומטית תספק את הסחורה בצורה סבירה מבחינת ביצועים אבל גם, צריכת הדלק שלה סבירה ואי אפשר להגיד שהיא חסכונית בדלק.

 

עריכה: את מי הרכב ישמש? האם נהג יחיד או גם משפחה?.

רק אותי.. נהג יחיד. לא אכפת לי שהיא תהיה לא חסכונית אבל שלא תזלול.. אני גם לא צריך אוטו שמבחינת ביצועים יהיה מטורף אבל שלא יהיה פדלאה

פורסם

לדעתי הסיויק תתאים לך, רק תחפש אחת שמורה ומטופלת וכמובן קח בחשבון שצריך לבדוק מתי החליפו רצועת טיימינג ברכב ושמן גיר.

אגב אפשר למצוא סיויק כאלו ידניות, מה שישפר עוד קצת את הביצועים וצריכת הדלק :wink:.

הייתה לי סיויק כזו שנת 2004, מאוד אהבתי את הרכב, אמינה מאוד אם מטפלים בה כראוי ויחסית יש לה מנוע יחסית חזק.

למרות שאני עדיין חושב שפאביה ידנית יותר תתאים לך מבחינת צרכים, נחכה להמלצות נוספות מחברי הפורום.

פורסם

נראה לי שלדרישות שלך סופר מיני תספיק בהחלט. בתקציב הנתון תוכל לרכוש יונדאי גטס אוטומטית מ-2008 או 2009.

 

גם דייהטסו סיריון מ-2007 או 2008 תוכל להתאים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

רציתי להציע אחד מרכבי המיני, כי בתקציב של 32 אלף אתה יכול להשיג שנתון 2011.

הם יכולים להיות רלוונטיים עם תיבה אוטומטית אבל שנת 2010-2009.

בכל אופן, אם אין דרישה לרכב גדול, הייתי ממליצה לך ללכת על רכב מיני-סופר מיני משנתון כמה שיותר גבוה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
רציתי להציע אחד מרכבי המיני, כי בתקציב של 32 אלף אתה יכול להשיג שנתון 2011.

הם יכולים להיות רלוונטיים עם תיבה אוטומטית אבל שנת 2010-2009.

בכל אופן, אם אין דרישה לרכב גדול, הייתי ממליצה לך ללכת על רכב מיני-סופר מיני משנתון כמה שיותר גבוה.

כין זה הכיוון.. אבל אני מסתכל על יד2 ואני קצת מבולבל.. אשמח אם תתן לי כיוון טיפה

פורסם

אם אתה מתעקש על תיבה אוטומטית כנראה שהמבחר יסתכם בפנדה ואלטו, צמד הצרפתיות 107 ו c1 כנראה שיהיו מעל התקציב, אבל כדאי לבדוק גם כן.

אופציה נוספת עם גיר ידני זאת הספארק.

 

אגב, כשכתוב "ממליצה" בדר"כ מדובר בבחורה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
אם אתה מתעקש על תיבה אוטומטית כנראה שהמבחר יסתכם בפנדה ואלטו, צמד הצרפתיות 107 ו c1 כנראה שיהיו מעל התקציב, אבל כדאי לבדוק גם כן.

אופציה נוספת עם גיר ידני זאת הספארק.

 

אגב, כשכתוב "ממליצה" בדר"כ מדובר בבחורה.

 

חח מצטער לא שמתי לב לא התכוונתי להעליב או משהו. ראיתי אלטו רק ידני בתקציב, את בטוחה שהיא נכנסת גם באוטומט?

×
×
  • תוכן חדש...