Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן המחירים המבוקשים ביד 2 עבור הדגם האוטומטי שנת 2009 נראים גבוהים מ32, דבר שדי הפתיע אותי לאור העובדה שראיתי לא מעט ידניות 2011 שיכולות להכנס בתקציב.

אם כבר יורדים בשנתון לכיוון 2009, אתה יכול לבדוק גם יונדאי גטס, פיאט גרנדה פונטו ודייהטסו סיריון שנים 2007-2009.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
אכן המחירים המבוקשים ביד 2 עבור הדגם האוטומטי שנת 2009 נראים גבוהים מ32, דבר שדי הפתיע אותי לאור העובדה שראיתי לא מעט ידניות 2011 שיכולות להכנס בתקציב.

אם כבר יורדים בשנתון לכיוון 2009, אתה יכול לבדוק גם יונדאי גטס, פיאט גרנדה פונטו ודייהטסו סיריון שנים 2007-2009.

איפה ראית?

פורסם
אכן המחירים המבוקשים ביד 2 עבור הדגם האוטומטי שנת 2009 נראים גבוהים מ32, דבר שדי הפתיע אותי לאור העובדה שראיתי לא מעט ידניות 2011 שיכולות להכנס בתקציב.

אם כבר יורדים בשנתון לכיוון 2009, אתה יכול לבדוק גם יונדאי גטס, פיאט גרנדה פונטו ודייהטסו סיריון שנים 2007-2009.

מה שרשמת..

×
×
  • תוכן חדש...