Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה עולה קיט שלם של הנמכה לרכב?

מה כלול בקיט זה בולמים קפיצים מה

?????

והאם ניתן להרכיב את זה לבד - ידע יש!!

 

תודה שחר!!

פורסם

כן, קיט הנמכה כולל בדרך כלל בולמים וקפיצים.

אם יש לך את הידע והכלים, וודאי שתוכל להתקין לבד. בדיוק כמו שכל מוסכניק עם ידע וכלים יכול :shock:, אבל אתה כל כך בטוח בעצמך?

ובכלליות - כדאי שתבדוק טוב טוב את העניין. איזה קיט מתאים לרכב שברשותך, ואם אתה באמת רוצה את זה.

אם זה מסיבות קוסמטיות בלבד ויש לך את הג'ובות - תפדל. לך לכל סדנא ותוריד את האוטו לרצפה, שים ג'אנטים "19 ותקנה משקפי שמש מגניבים.

אבל אם אתה חושב שזה יהפוך את הרכב שלך למורצ'ילאגו - שכח מזה. מה שתרוויח זה מרכז כובד נמוך יותר ומה שתפסיד זה הרבה יותר. תפסיד נוחות נסיעה, אם תנמיך יותר מדי תפגע בגיאומטריית המתלים ותפר את האיזון של הרכב, ואם תנמיך ממש יותר מדי תפסיד את האגזוז על פסי האטה והקארטר יאסוף פגרי חתולים :wink:

כל זה אמור לגבי קיטים שתשיג ככה בלי מחקר טוב באתרים העוסקים ברכב שלך ספציפית (ואינם אתרים של חברות המייצרות קיטים!). בדוק מה מתאים, כי קיט טוב, יקר, ומותאם לרכב יצמצם למינימום את הצדדים השליליים שבהנמכה.

בהצלחה!

×
×
  • תוכן חדש...