Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

היום לאחר שסיימתי את העליות של ים המלח הגעתי לכיכר של ערד והאטתי את הרכב ל3-4 קמ״ש לאחר שהתפנה הכיכר נתתי קצת גז והרגשתי שהטורים עולים על ריק ופיתאום מורגשת מכה ורק אז הגיר משתלב ומתחיל בתנועה.

ובלי שום קשר לאחר 10 דקות כיבוי המנוע פתחתי את מכסה המנוע ועדיין שמעתי בעיבועים של מים רותחים בצינורות הרדיאטור.

האם זה תקין ?

 

 

תודה מראש לכל המשיבים.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

עדכון!

פתחתי מכסה מנוע וראיתי שחסר מים במיכל מים של הרדיאטור הוספתי כ- 750cc הנעתי את הרכב ונסעתי עד שהגעתי לחום מנוע המקסימלי הרצוי (שלוש פסים מתוך שישה), על פניו ניראה שהכל תקין הגיר לא דפק בתחילת נסיעה, שאלתי היא איך חוסר מים ברדיאטור משפיע על הגיר ?

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

זה קרה עקב התחמות שמן גיר.

 

יום חם + עליה ארוכה במאמץ גרמו לעליית טמפרטורה של שמן גיר, עם עליית טמפרטורה השמן הופך להיות דליל יותר, דולף ביתר קלות דרך אטמים בלוים ולחץ שמן יורד.

הלחץ הנמוך לא מאפשר שילוב תקין להילוך ראשון.

 

שמן גיר מתקרר על ידי נוזל קירור מנוע. עליית טמפרטורה של נוזל קירור משפיעה על טמפרטורה של שמן גיר.

 

 

 

תוודא שמערכת הקירור באוטו תקינה, ללא נזילות ויש בה נוזל קירור מתאים, רצוי מקורי.

 

 

למרות שבמכוניות קצת ישנות התקלה הזאת יכולה להופיע גם כשמע' קירור 100% תקינה.

 

 

פורסם
זה קרה עקב התחמות שמן גיר.

 

יום חם + עליה ארוכה במאמץ גרמו לעליית טמפרטורה של שמן גיר, עם עליית טמפרטורה השמן הופך להיות דליל יותר, דולף ביתר קלות דרך אטמים בלוים ולחץ שמן יורד.

הלחץ הנמוך לא מאפשר שילוב תקין להילוך ראשון.

 

שמן גיר מתקרר על ידי נוזל קירור מנוע. עליית טמפרטורה של נוזל קירור משפיעה על טמפרטורה של שמן גיר.

 

 

 

תוודא שמערכת הקירור באוטו תקינה, ללא נזילות ויש בה נוזל קירור מתאים, רצוי מקורי.

 

 

למרות שבמכוניות קצת ישנות התקלה הזאת יכולה להופיע גם כשמע' קירור 100% תקינה.

 

 

תודה רבה על התשובה, הרגעת אותי.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

×
×
  • תוכן חדש...