Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי רכב שעלה על הכביש באפריל 2011. בגלל זה הגיוני בכל טסט יהיה באפריל.

 

אבל בעל הרכב הקודם אומר שהוא עשה את הטסט האחרון שלו בכלל בסוף אוק'.

והוא מראה לי סעף ברישיון רכב שכביכול תומך במה שהוא אומר. לפי דעתי הוא פשוט מתבלבל אבל תגידו לי מה דעתכם המקצועית

 

ברישיון רכב מתחת לסעיף "הנעה"

רשום משפט

"רישיון נהיגה מתאים B

ב - 27/10/2013 43,555 ק"מ "

 

מזה אומר הסעיף הזה? תודה.

פורסם

זה לא הגיוני

לא עושים טסט חצי שנה לפני. אולי חודש לפני

בטוח שהרשיון הוא עלה לכביש 04/2011?

 

עריכה: טסט היה צריך להיות באפריל 2013

כלומר 04/2013 והוא עשה טסט חצי שנה אחרי!!!

 

תבדוק מה קרה בחצי שנה הזו

פורסם

שמעו אני אשאל את המוכר מה קרה בחצי שנה הזאת אבל אם עשיתי כבר בדיקה לרכב במכון ואמרו לי במכון שהכל תקין מאה אחוז ,ואת בדיקת השעבוד של הרכב אני יעשה בדואר ברגע שתגמר השביתה ואז כמובן גם את ההעברת בעלות - אז הכל בסדר, נכון ? אני לא רואה סיבה לדאגה.... יכול להיות שהוא היה חצי שנה בחו"ל או משהו כזה...

פורסם

יכול להיות מצב אולי שהרכב הורד מהכביש מסיבה כלשהי וחוייב לעבור טסט מחדש ומפה נובע שינוי התאריך.

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם

נשמע בעייתי ובטח לצרות. אולי הרכב עבר תיקון ארוך שחייב טסט מחדש .

פורסם

מה תוקף הרישיון? אם בפינה העליונה בצד שמאל רשום תוקף XX\04\14

ז"א שהטסט הקודם נעשה באיחור ולרכב אין טסט כרגע.

ייתכן והמוכר נסע עם הרכב חצי שנה ללא טסט או שהרכב עמד ללא טסט מסיבה כלשהי.

 

נ.ב. באחת מהפעמים שראיתי ציון ק"מ מודפס ברישיון לא בתאריך המקורי של הטסט (למשל הטסט במאי והרישום היה ב22.07.13) התברר מאוחר יותר שזה היה עקב זיוף ק"מ ברכב. תראה אם יש לך דרך להשיג היסטוריית טיפולים ממוסך מורשה עם רישום קילומטרים.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם (נערך)

כן הטסט נעשה באיחור בוודאות - במקום אפריל בסוף אוקטובר בשנה שעברה

ההיסטוריית טיפולים לא מעידה על זיוף בק"מ.

הרכב הוא שנת 2011 ועלה באפריל לכביש כלומר עד אפריל 2014 (חודש שעבר) הוא היה באחריות החברה ככה שאני לא רואה סיבה לזייף קילומטרים בזמן הזה.. הרכב טופל כל הזמן הזה במוסך מורשה והם עצמם היו שמים לב לזיוף אם היה כזה...

בהיסטורית טיפולים יש טיפול שנעשה ב 17/09/13 קצת יותר מחודש לפני הטסט שבסוזוקי קראו לו "הכנה לטסט + רוורס מרעיש + גלגל" עשו שם כיוון מצמד והכנה לטסט, החלפת צמיג אחורי ימין

לקחתי גם את הרכב למכון - ועשו לו בדיקה רצינית ואמרו לי שהוא אחלה

 

האם יש לי ממה לפחד ?!?!? בקשה תעזרו לי

עריכה אחרונה על ידי Yardenp4
פורסם

אנשים שוכחים לעשות טסט, קורה. אם הטיפולים בוצעו בזמן והרכב תקין אין סיבה להיכנס לפניקה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם (נערך)

צביקה, איחור של חצי שנה בטסט זה לא משהו שצריך להדאיג ? פתאום אני מגלה הרבה דברים ושמתי כבר מקדמה על הרכב

 

מסתבר שהוא נסע 3 אלף קילומטר בין מאי 13 ל ספטמבר 13. בהנחה והטסט שלו נגמר ב אפריל 13 ואז חצי שנה לא היה לו טסט עד סוף אוקטובר.... משהו פה מסריח ???

 

שמעו : לפי הטיפולים הוא הרכב לא עבר זיוף בק"מ.

הרכב גם לא היה מושבת כי אם היה מושבת הוא לא היה זז במהלך הזמן הזה שכביכול לא היה טסט אבל הוא עשה 3 אלף קילומטרים בזמן הזה...

קשה לי להאמין שהוא נסע חצי שנה בלי טסט.

מה שאומר שהוא קיבל הארכה או משהו בסגנון... יש דברים כאלה ?

עריכה אחרונה על ידי Yardenp4
×
×
  • תוכן חדש...