Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא צריך לבטל עסקה על דבר כזה.

 

גם אני קניתי פעם רכב שהיה בלי טסט למשך חצי שנה, פשוט כי הבעלים שכחה לעשות. לפעמים הכתובת שלך לא מעודכנת, הרישיון מגיע לבית של ההורים וקל לשכוח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

זה שמנהל איתי את המשא ומתן וכל התהליך זה סוחר רכב אבל הבעלות על הרכב היא של מישהו פרטי שנמצא בחו"ל אז אבא שלו יבוא לעשות איתי את ההעברת בעלות בשמו

פורסם

ייתכן שהכל כשר, אבל אני מציע לא לקנות רכב ממיופה כוח כאשר הבעלים הרשום שלו נמצא בחו"ל. לא לחינם יש לעסקאות כאלה שם רע.

אם אתה בכל מקרה רוצה להמשיך בעסקה - צלם את תעודת הזהות של "האבא", ודא שיש בידיו את תעודת הזהות של "הבן", וגם את תעודת הזהות של "רוח הקודש" (סוחר הרכב).

נסה לקיים ולהקליט שיחת וידאו עם הבן שנמצא בחו"ל, בה הוא מצהיר כי הרכב בבעלותו.

פורסם

נורות אדומות!

 

בלי קשר לתאריכי הטסט, סוחר רכב שמוכר רכב בשביל מישהו בחו"ל מצריך זהירות כפולה. תצליב נתונים מכל הכיוונים לגבי זהות בעל הרכב.

אני בכלל לא מתלהב מעסקאות שנעשו מול סוחרים. אם כבר לרכוש מסוחר - לחפש דילים טובים אצל אלדן/אוויס/אוטו סנטר וכאלה. גם שם כמובן צריך לפקוח עיניים אך שם עיקר הדגש הוא בבדיקת מצב הרכב והתחזוקה שלו, בנושא של בעלות הרכב וכל זה - אתה רגוע.

 

(לדעתי, אם מדובר בסוחר רכב מסודר, אני חושב שהוא היה יכול להעביר יד על שמו בלי להוסיף יד לבעלויות הרכב)

פורסם

חסר רכבים אחרים למכירה? דפדף לרכב הבא, יותר מדי נורות אדומות יש כאן

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

על פי חוק מותר לי למשוך חזרה את המקדמה ששילמתי לו ? לא נחתם שום חוזה עדיין. יש לי מסמך והקלטה שמאשרים ששילמתי 2500 שקל מזומן לסוחר

פורסם
לא צריך לבטל עסקה על דבר כזה.

 

גם אני קניתי פעם רכב שהיה בלי טסט למשך חצי שנה, פשוט כי הבעלים שכחה לעשות. לפעמים הכתובת שלך לא מעודכנת, הרישיון מגיע לבית של ההורים וקל לשכוח.

 

לא מסכים.

מי ששכח לעשות לרכב שלו טסט, כנראה (וסיכוי גבוה) ששכח גם שצריך לטפל בו.

alfa 156 2.5.

פורסם
אבל הבן אדם כתב בשרשור הזה שהטיפולים בוצעו בזמן.

אחי, מותר לי למשוך חזרה את המקדמה ששילמתי לו על פי חוק ? לא חתמתי איתו על זכרון דברים אבל כן יש לי הקלטה ומסמך שמעידים ששילמתי לו 2500 שקל.

  • אחראי פורום
פורסם

בטח שמותר לך. השאלה אם ישתפו איתך פעולה.

לגבי הטסט, אני לא רואה קשר ישיר בין לשכוח טסט ולבין תחזוקה נכונה. גם לי קרה פעם ששילמתי את האגרה ולטסט ממש כמעט שכחתי להגיע.

יותר פעמים קרה לי להגיע דקה לפני למועד הטסט מבלי לשלם את האגרה בכלל. קורה שאנשים מפספסים. לא כולם חיים את האוטו שלהם כל דקה.

מה שלי היה מדליק נורות זה שעל כל זה מנצח סוחר. לבן אדם פרטי, עם גיבוי מתועד ורושם כללי, הייתי מחליק.

מול סוחר, שיש יותר מדי כאלה ש"עושים עסקה עבור הסבתא שבדיוק נמצאת בטרק בנפאל" "בדיוק נגמר הטסט" וכו', הייתי הרבה יותר החלטי - לא נכנס לזה אפילו.

אותו עניין לגבי המקדמה. בן אדם פרטי ונורמלי היה מבין אותך ולא מסתבך עם תביעה אפשרית.

רוב הסוחרים ינסו לערבב אותך או יציעו לך רכב אחר, לפני שהם ישקלו אם להחזיר לך את הכסף.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...