Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צ'מע, נראית טוב מאוד.

 

שאלונת קטנטנה - לא שקלת להתקין קיט חיצוני של אבארת'? היה מוסיף המון חן (ואגרסיביות).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
צ'מע, נראית טוב מאוד.

 

שאלונת קטנטנה - לא שקלת להתקין קיט חיצוני של אבארת'? היה מוסיף המון חן (ואגרסיביות).

 

להזמין מחו"ל כמעט בלתי אפשרי במדינת החלם שלנו .לקנות בארץ קיט יעלה כמו רכב משפחתי משנת 2010

אז מנסים להוציא את המיטב ממה שיש .

only the turbo guys have the ability to disappear

פורסם (נערך)
הצביעה החיצונית נראית יפהפיה - אם כי אני הייתי צובע גם את ידיות הדלתות, כרגע הפלאסטיק השחור שלהן נראה דהוי ולא מתאים לרכב שנראה כל כך חדש. לגבי הפנים, אני חייב להגיד שאני לא חסיד של colour coding, אבל למרות שזה לא לטעמי גם זה נראה מבוצע מאוד יפה.

 

מה המטרה של שכבת הפוליאסטר בעצם?

 

ידית הדלת קצת מלוכלכת עדיין הכל יטופל אל תדאג .העבודה נעשתה במקום מכובד אני לא דואג לשניה :wink:

הפוליאסטר מהווה בסיס טוב יותר לצבע והאיכות בהתאם .

עריכה אחרונה על ידי turbo guy

only the turbo guys have the ability to disappear

פורסם

שאפו לאלעד שירותי רכב על העבודה הייסודית והיפיפייה, יצא מהמם, וכמובן שמגיע לך (ולבת שלך כמובן) כל הכבוד על ביצוע של פרוייקט לא פשוט ולא זול מסיבה של אהבה מוטורית בינך לבין הרכב שלך. בהחלט דוגמא טובה על איך אפשר להתאהב ברכב שלך

  • אחראי פורום
פורסם

פרוייקט יפהפה והגוון ממש לטעמי. אני לא אוהב לשפוט איכות צביעה דרך תמונות אבל צילמת מספיק ברור ובהחלט נראית צביעה ברמה גבוהה.

ההכנה, שהיא החשובה ביותר, נראית מוקפדת ואיכותית.

תתחדש! זה כיף כמעט כמו רכב חדש :)

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

ממש יפה.

עבודה יסודית לגמרי.

ממליץ לך בחום לא לשטוף ולא לגעת בצבע של הרכב כחודש, גם אם נדמה שהשכבה הראשונה התייבשה, יש שכבות מתחת שעדיין לא התגבשו.

לאחר החודש הזה נקה את הרכב בצורה ייסודית, ויישם הגנה כלשהי.

תתחדש :)

"יאללה בירי".

פורסם
יצא יפה!

האם עשו איזושהי הכנה לפני צביעת חלקי הפלסטיק הפנימיים? שייפו? צבע יסוד?

 

שייוף מאד רציני. צבע יסוד .שלוש שכבות צבע .ושלוש שכבות לכה .

קח תמונה תראה איך זה נראה לפני

 

DSCN0997.jpg

only the turbo guys have the ability to disappear

פורסם

כיף לראות,

גם פרוייקט יפה וגם סיפור משפחתי יפה!

 

אני לפני משהו דומה ב gtv שלי, אז אשמח לעלויות בפרטי, אם כי אני נשאר עם הצבע המקורי.

פורקו החלונות? קשה לראות מהתמונות.

 

בכלל, יפה לראות השקעה שכזו באיטלקיה לא צעירה אבל מיוחדת.

166, קאפה, GTV, קופה.


×
×
  • תוכן חדש...