Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש מחיר או שזה סוד?

 

תראה, זה לא ראוי שאפרסם מחיר ,יש כל כך הרבה פרמטרים שמשתנים מרכב לרכב .

לא כל הרכבים בגודל זהה ,לא על כל הרכבים העבודה זהה, מה שאני יכול להגיד זה

שקיבלתי עבודה ברמה מאד גבוהה .לאנשים מסוימים זה מה שבאמת חשוב ואני ביניהם .

המחיר שקיבלתי היה מחיר טוב ושווה לכל נפש .

הכל היה בשקיפות מלאה .לא הרגשתי מרומה לשניה {נדיר בארצנו הקטנטונת }

באמת הרגשתי כייף גדול לשלם אותו אני מרוצה עד הגג .

היתי שם עשרה ימים ואת האמת אני מתגעגע .:-(

only the turbo guys have the ability to disappear

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם בא לך ללכת על מראה כמעט מקורי, יש פיאט 500 (לא אבארט) שמגיעות היום עם ג'אנטים כמעט זהים לג'אנטים שהגיע הפונטו בשנתה האחרונה כאבארט.

זה ג'אנט עם 5 פרסות.

[ATTACH=CONFIG]377046[/ATTACH]

 

גם ג'אנט יפה מאוד וגם אם תמצא בפירוקיות, יחסוך לך המון כסף.

 

אם בא לך להשתולל, חפש ג'אנטים של 500 אבארט'.

 

[ATTACH=CONFIG]377043[/ATTACH]

 

האמת היתה לי הזדמנות לקחת אחד כזה אבל ,,לא יודע ? לא התחברתי .

אהבתי את ה

Momo Revenge

כנראה שביום ראשון הוא כבר יורכב אם הכל יסתדר .{אל תתייחס לחמישה ברגים יש גם ארבעה }

קח תמונה ,תגיד מה אתה אומר ?

 

momo_revenge__.jpgmomo_revenge-p.jpg

only the turbo guys have the ability to disappear

פורסם

יפה מאוד.

 

אתה קונה כזה או שחור?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

היום עברתי עוד שלב גאנטים .הפעם הבחירה נעשתה הרבה מראש ,[h=2]MOMO Revenge.[/h]וכמו בכל הפרויקט אלת המזל עומדת לצידי ,את ההזמנה עשיתי בצמיגי טיפ טופ ביפו

קיבלתי את המחיר הכי הגון שיש {אחוזים רבים פחות מכל האחרים }קיבלתי ברגים ,ונעילה .אחלה קפה .

אני רוצה להודות לצוות טיפ טופ על הכל באמת תודה רבה יצאתי מרוצה עד הגג .

קחו כמה תמונות

 

השלב הבא הוא שיחזור מושבים ושיפורם פלוס דיפוני הדלתות מבטיח לעדכן ולשתף .

 

DSCN1061.jpgDSCN1065.jpgDSCN1069.jpgDSCN1071.jpgDSCN1075.jpg

only the turbo guys have the ability to disappear

פורסם
תראה, זה לא ראוי שאפרסם מחיר ,יש כל כך הרבה פרמטרים שמשתנים מרכב לרכב .

לא כל הרכבים בגודל זהה ,לא על כל הרכבים העבודה זהה, מה שאני יכול להגיד זה

שקיבלתי עבודה ברמה מאד גבוהה .לאנשים מסוימים זה מה שבאמת חשוב ואני ביניהם .

המחיר שקיבלתי היה מחיר טוב ושווה לכל נפש .

הכל היה בשקיפות מלאה .לא הרגשתי מרומה לשניה {נדיר בארצנו הקטנטונת }

באמת הרגשתי כייף גדול לשלם אותו אני מרוצה עד הגג .

היתי שם עשרה ימים ואת האמת אני מתגעגע .:-(

פרמטרים שמרמטרים

שרשורים כאלו (חוץ מתגובות סרק של וואו מעמם מדאים לא יעומן וקדומה )לא שווים בלי מחיר סופי של הפרוייקט

זו דעתי לפחות

פורסם
פרמטרים שמרמטרים

שרשורים כאלו (חוץ מתגובות סרק של וואו מעמם מדאים לא יעומן וקדומה )לא שווים בלי מחיר סופי של הפרוייקט

זו דעתי לפחות

 

לא מוצא מקום לפרסם .

זה כמו שאשאל אותך כמה אתה מרוויח בחודש ?

יש דברים שזכות המפרסם לא לפרסם .

העבודה מצאה חן בעינייך ?

ניראת מקצועית בעינייך ?

הג'אנטים נראים לך יפים ?

מכאן הכל לשיקולך בא לך לפרגן ? בכיף .

אומר לך אפילו יפה תודה .

לא בא לך ? גם תודה .

רוצה מחיר ? פירסמתי את שם העסק .גש תקבל הצעה .

אני בטוח אפרגן לך ולא אכנס לך לציציות .

אני לא מוצא לנכון לפרסם מחירים .

חג שמח דן .

only the turbo guys have the ability to disappear

פורסם

ראית פעם שתי מכוניות אפילו זהות עם רמת פחחות זהה לחלוטין ?

הרכב שלי קטן ,יכול לבוא מישהו עם אמריקאית משנות השישים שכמות הצבע והחומרים עליה יספיקו לחמש מכוניות כמו שלי .זה יהיה אותו מחיר ?

אני ביקשתי רמה סופר גבוהה .ביקשתי פירוק דלתות מכסה דיפונים .

יש אחרים שיבקשו רמה סבירה וצביעה חיצונית בלבד .כל רכב לגופו .

ממה אתה נרתע ?

only the turbo guys have the ability to disappear

פורסם

אני משוכנע שברור לך שפונטו שרק עברה צביעה בגלל לקה שרופה לא צריכה לעלות כמו מזדה 6 אחרי תאונת טוטל לוסט מלפנים ומאחור, נכון?

 

בפחחות אין שתי הצעות מחיר זהות מהסיבה היחידה שטין שני רכבים זהים.

 

טורבו-גיא הקדים אותי אבל העקרון ברור, אם הוא שילם 1000 ש"ח או עשרת'לפים, אין לזה שום רלבנטיות לגבי רכב אחר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני משוכנע שברור לך שפונטו שרק עברה צביעה בגלל לקה שרופה לא צריכה לעלות כמו מזדה 6 אחרי תאונת טוטל לוסט מלפנים ומאחור, נכון?

 

בפחחות אין שתי הצעות מחיר זהות מהסיבה היחידה שטין שני רכבים זהים.

 

טוב עזוב עכשיו :wink:

לך הכי חיכיתי ,מה אתה אומר ? איך ??

only the turbo guys have the ability to disappear

פורסם
לא מוצא מקום לפרסם .

זה כמו שאשאל אותך כמה אתה מרוויח בחודש ?

יש דברים שזכות המפרסם לא לפרסם .

העבודה מצאה חן בעינייך ?

ניראת מקצועית בעינייך ?

הג'אנטים נראים לך יפים ?

מכאן הכל לשיקולך בא לך לפרגן ? בכיף .

אומר לך אפילו יפה תודה .

לא בא לך ? גם תודה .

רוצה מחיר ? פירסמתי את שם העסק .גש תקבל הצעה .

אני בטוח אפרגן לך ולא אכנס לך לציציות .

אני לא מוצא לנכון לפרסם מחירים .

חג שמח דן .

כמה מנדהו מרוויח זה משהו אחר לגמרי

פה זה בדיוק המקום לפרסם כי אתה מציג עבודה של מישהו אחר שעשה אותה תמורת תשלום ולא פרוייקט אישי שלך

בשורה תחתונה יש כאן מוצר וגם הוא הוא טיילור-מייד מול המחיר ששלמת אפשר להתרשם יותר לגבי ההשקעה ותוצאותיה

חלק חשוב ממקצועיות של בעל מקצוע זה גם התמחור הנכון

פורסם
טוב עזוב עכשיו :wink:

לך הכי חיכיתי ,מה אתה אומר ? איך ??

בת של נפקנית!:lol:

יצא מעולה!

סתם שאלה כללית, למה החלטתם לוותר על החלק השחור במרכז הטמבון הקידמי?

 

דני-דין,

לדעתי האישית, בבחירת פחח, הדבר החשוב ביותר הוא מקצועיות ולא המחיר אז אם אתה רואה עבודה שאתה אוהב, בקש הצעת מחיר ממנו לרכב שלך כי הרי ברור שמה שמן דהוא שילם על רכב X, לא קשור בכלום לתמחור הרכב שלך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אהה ,סחתיין עליך :wink:

רציתי משהו שונה ,ומעולם לא אהבתי את הפלסטיק הגלוי נראה כאילו שאפו לחיסכון

שיצרו את הHGT

only the turbo guys have the ability to disappear


×
×
  • תוכן חדש...