Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בין פיקנטו ספורט לפיאסטה 1.2


tomberkovits
שימו לב! השרשור הזה בן 3734 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכל העוזרים,

 

מחפש רכב חדש למטרת נסיעות עירוניות (חיפה-קריות) יומיומיות. חשוב שיהיה זול לתחזוקה, אמין, צריכת דלק סבירה.

בגדול כל מכוניות המיני עם מנוע 1000 הרגישו לי חלשות, לכן התכווננתי ל1200 ידניות.

 

שתי המועמדות הסופיות שלי הן הפיקנטו ספורט ידנית מול הפיאסטה 1.2 ידנית, כאשר בשתיהן אני סוגר עסקה ב70k לצורך העניין ככה שאין הפרש בעלויות רכישה.

מצד אחד האיבזור והניחוח הספורטיבי בפיקנטו ממש מפתים, אך מצד שני קשה למכור 3 דלתות והפיאסטה מקבלת לא מעט שבחים.

אשמח לעזרתכם המקצועית, תודה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיאסטה תרגיש הרבה יותר "רכב" בלי שום צל של ספק, למרות שבפיקנטו יש קצת יותר כפתורים, ג'אנטים מדהימים וגג נפתח.

 

תחשוב קצת מחוץ לקופסא - i10 1.25 supreme.

אמנם אוטומטית, אבל היא יותר מאובזרת מהקיה ובאיכות הנהיגה מתקרבת לפיאסטה (יש כתבים שאף אמרו שהיא יותר נוחה), ובעליות של חיפה היא בטוח תהיה הרבה יותר קלה לניהוג מאשר שתי הידניות.

מחירון 79, אולי תצליח להוציא ב73~75 אחרי קצת מיקוח.

 

נ.ב.

אתה קונה כדי למכור או כדי ליהנות מרכב חדש?

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבין הרכבים הללו הייתי הולך על הפיאסטה 1.25 הידנית. גם יותר רכב, הרבה יותר נוחה ושימושית, וצריכת הדלק יותר טובה מזו של הפיקנטו ספורט

לפי מבחני הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הפיאטסה,הפיקנטו יותר מאובזרת,אבל החיסרון זה 3 דלתות,במכירה זה יפנה לפחות קהל.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיאסטה תהיה "יותר אוטו" בכל פרמטר לדעתי.

הפיקנטו תהיה יפה, אבל עם הגה מזעזע נעדר כל תחושה או משקל.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין מאיפה הטענה שיש בעיה למכור רכב עם שלוש דלתות. במשפחתית אולי, אבל במכוניות שפונות לצעירים?

מהנסיון שלי, אין שום בעיה עם שלוש דלתות. ההפך, יש שמעדיפים את זה (כמוני).

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב האנשים מעדיפים 5 דלתות,זה נוח יותר,נכון שיהיו רוכשים גם לפיקנטו ספורט,אבל זה קהל מצומצם יותר,במיוחד כשהפיקנטו זה לא באמת רכב ספורטיבי,שאז אתה מוותר למען ביצועים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

הרוב מחפשים אמנם 5 דלתות כי זה שימושי, אבל תמיד יהיה ביקוש ל3 דלתות. בד"כ צעירים שמחפשים רכב ראשון מתלהבים מהמראה הספורטיבי. אמנם קהל מצומצם אבל לא קשה ליפול על "משוגע" לדבר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר לי קצת שאנשים מעדיפים את הפורד על הפיקנטו.

רבים מרוכשי הפיאסטה בשנים האחרונות נתקלו בתקלות רבות מאוד,אז נכון הרכב נראה יפה יותר אבל הפיקנטו נותנת לך 7 שנים אחריות חלקית ואמינות טובה יותר.

הפיקנטו הספורטיבית היא לא באמת ספורטיבית אבל היא כן זריזה יותר מהפורד.

אני היתי לוקח את הפיקנטו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם הייתי הולך על הפיקנטו, א. האיבזור הוא משמעותית יותר טוב ויחסית למחיר הוא בהחלט שווה את התמורה. אני לא אוהב רכבים "ערומים" מאיבזור.

ב. לא נראה לי שה3 דלתות יגבילו אותך במכירה, יש לפיקנטו דווקא שוק יד שנייה יחסית חזק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך להבין מפותח השרשור האם 3 דלתות מגבילים אותו באיזו שהיא צורה (למשל נוהג להסיע עימו נוסעים באופן קבוע).

אם לא אזי הדבר הדומה היחיד בין השתיים הוא המחיר. אין קשר בין המכוניות בכל צורה שהיא ולכן רק הוא יכול לענות מה חשוב לו יותר.

לכל רכב יתרונות וחסרונות (בעיני המשתמש) - הפיאסטה פרקטית יותר אבל ערומה וחלשה יותר (יחסית). לא חושב שיש בעיות אמינות (לחבר שלי יש כזו ולא התלונן על בעיות מיוחדות).

הפיקנטו קטנה יותר (ובעייתי באם פותח השרשור גבוה או רחב) אבל מאובזרת ואופנתית יותר. הפוזה שלה לא תתאים לכל אחד (אולי צבע לבן יעזור כאן) כיוון שלא באמת ספורטיבית למרות כל האלמנטים החזותיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה בעיות יש בדגם הידני?

ואבל תשכח שאת ה 4 שנות אחריות הנוספות תקבל רק אם תקבל רק אם תטפל במורשה שלהם.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה לכל המגיבים.

לגבי השאלות,

באמת שמבחינתי 3 או 5 דלתות זה לא משנה ברמה האישית, אני מבין את המשמעות של הדבר בעת מכירת הרכב.

פיזית אין לי בעיית גודל ומקום בפיקנטו, עשיתי נסיעת מבחן והיה בסדר- קצת צפוף אבל בסדר.

השאלה האמיתית היא אם היתרון של האיכות בניה ונוחות בפיאסטה הופכים אותה למשתלמת יותר מהאיבזור העשיר שבפיקנטו ואם ההבדל מורגש מבחינת כח המנוע ביחס לגודל ומשקל הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשניהם יש מנוע דומה,כך שלא חושב שתרגיש הבדל ביניהם,לגבי מה עדיף איבזור או איכות טובה יותר זה משהו שרק אתה יכול לענות כי זאת העדפה אישית של כול אחד.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3734 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...