Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לרכוש גלאקסי שיתחבר למסך בטויוטה, עכשיו אני צריך עזרה בנוגע לדגמים שתומכים בזה.

גלאקסי 3 מיני תומך? ומה המחיר המומלץ לגלאקסי 3/מיני ביד שניה?

הפלאפון נטו בשביל WAZE וכמה עשרות מספרים, הוא יהיה זרוק ברכב אז כל המלצה לגבי פלאפונים אחרים שתומכים בזה יתקבלו בשמחה.

פורסם

למיטב זכרוני, הרכב הזה תומך רק בגלקסי 3. בKSP הוא עולה 1680 ש"ח. אם יש לך מישהו באילת שיכול לרכוש אותו בשבילך (הם מקפידים שבעל המכשיר יהיה גם בעל הכרטיס אשראי אז אם במקרה אתה מגיע לאילת תקנה שם, או שמישהו אחר יקנה במזומן שאתה תיתן לו) אז שם זה עולה 256 ש"ח פחות.

אני לא הייתי מחכה לאילת, 1680 ש"ח זה אחלה מחיר למכשיר הזה, ולא הייתי מסתכן עם יד2, יש המון זיופים.

 

אבל שוב, למיטב ידיעתי זה המכשיר היחיד שנתמך, ויכול להיות שאני טועה ויש עוד מכשירים.

לשיקולך.

 

בהצלחה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אני רואה שבZAP ההכי זול עולה 1325, אז יש סיכוי לקנות ביד 2 ב800-900 ש"ח או שהם נמכרים בזול יותר?

מה עם הגלאקסי 3 מיני? הוא עולה 800 ש"ח אז ביד שניה בטח חצי מזה, יש למשהוא מושג אם הוא תומך?

פורסם

אכן, מניסיונו של חבר בעל קורולה- רק גלקסי 3 הרגיל תומך.

 

הגלקסי 3 מיני ככל הנראה לא תומך. חשוב להדגיש שלמרות השם הדומה אין בינו לבין הגלקסי 3 הרגיל כל קשר.

 

עוד נקודה שחובה להדגיש- הגלקסי 3 תומך בתנאי שמותקן עליו רום מקורי בלבד וללא פריצה/ רום אחר כלשהו.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
אכן, מניסיונו של חבר בעל קורולה- רק גלקסי 3 הרגיל תומך.

 

הגלקסי 3 מיני ככל הנראה לא תומך. חשוב להדגיש שלמרות השם הדומה אין בינו לבין הגלקסי 3 הרגיל כל קשר.

 

עוד נקודה שחובה להדגיש- הגלקסי 3 תומך בתנאי שמותקן עליו רום מקורי בלבד וללא פריצה/ רום אחר כלשהו.

 

בנוסף יש להדגיש שאפשר להתקין על גלאקסי 3 את הרום המקורי שלו גם אם איננו מותקן עליו.

 

מעבר לזה לדעתי זה עניין של תוכנה, אני מאמין שאפשר לחבר גם מכשירים אחרים לטויטה.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

המציאות היא שאותו חבר ניסה כל קומבינה אחרת אפשרית עם הנקסוס 4, חייבים את גלקסי 3. והוא ניסה גם את הגלקסי 4 שהיה לי בזמנו ולא הצליח, ותאמין לי שהוא יודע דבר או שניים באנדרואיד - הוא מהנדס תוכנה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אני לא כל כך מעודכן בשוק היד שניה של גלאקסי 3, אז מה לפי דעתכם מחיר סביר לפלאפון כזה יד שניה?

פורסם

איזה היגיון היה לטיוטה לעשות כזאת הגבלה??

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כל הטרטור הזה די מייתר את הפיצ׳ר הזה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

מעיון באתר אכן אני רואה שהם תומכים במכשיר החדש שלי, סוני Z1 compact, אשתדל לבדוק עוד מחר את העניין ואדווח אם זה אכן פועל על עוד מכשירים מלבד גלקסי 3.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

×
×
  • תוכן חדש...