Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצטיידתי במסיר שומנים והתחלתי להתיז ולהתיז ולהתיז ובום קפץ הפקק בארון חשמל.:|

פתחתי את המכסה למטה ויש הרבה חלודה על החלק הפנימי של המעטפת החיצונית.

על הכפתורים לא השפרצתי רק בתוך הטוסטר אובן(שבו אין חלודה רק שומנים).

 

למה לדעתם הוא מקצר(אם לא השפרצתי על הכפתורים)? והאם ניתן לתקן בבית ע"י פירוק, יבוש או משהו בסגנון?

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

הטוסטר אובן מחובר לחשמל ודלוק בזמן שאתה התזת מסיר שומנים?

 

עריכה: שי הקדמת אותי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מחובר כן (חשבתי שהוצאתי את הכבל, אבל הוצאתי את הכבל הלא נכוןן:oops:) אבל מכובה.

כנראה הארקה יוצרת איזשהו מגע?

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

אם הפחת קפץ, זה קצר להארקה, אם הראשי או אחד המפסקים הקטנים, זה קצר בין הגידים.

 

לא מבין למה אנשים חושבים שחשמל זה משחק, זה קטלני, צריך לדעת לעבוד איתו.

פורסם

הפחת הראשי קפץ.

הקצר היחיד שיכול להגרם זה בעקוב הנוזל הנ"ל.

 

מה עכשיו?

מסכים עם זה שבטיחות זה מעל הכל! אבל דברים קטנים

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם (נערך)

אין דבר כזה "הפחת הראשי", יש פחת ויש ראשי, אילו 2 מפסקים נפרדים.

 

תתחיל בזה שתשים את הטוסטר לייבוש כמה שעות.

 

אה, ותנתק אותו מהחשמל.

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם

2 גופי החימום גלויים. את ההתזה עשיתי אתמול בערב.

הפחת- התכוונתי לפקק עם הכפתור שלוחצים והפקק קופץ.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

אז יש קצר להארקה.

 

אם מאתמול זה לא עבר, אז כנראה השומן נוגע בגוף החימום ובגוף הטוסטר ומוליך חשמל.

 

אם היית מבין משהו בחשמל הייתי אומר לך לפתוח אותו ולנקות אותו מבפנים, מכיוון שאתה לא מבין, ומכיוון שטעות בעניין הזה יכולה להרוג אותך, הייתי מציע לך בחום לזרוק את הטוסטר.

פורסם
מחובר כן (חשבתי שהוצאתי את הכבל, אבל הוצאתי את הכבל הלא נכוןן:oops:) אבל מכובה.

כנראה הארקה יוצרת איזשהו מגע?

 

בגלל זה מיד אחרי שמנתקים מנסים להדליק את המכשיר.

אז היית מגלה בשנייה שניתקת את הלא נכון.

 

יתכן גם שנוזל ההסרת שומנים חלחל לאיזור החיווט וגרם לקצר שם.

בד"כ רשום בחוברות של המכשירים האלה שאסור להתיז עליהם נוזלים או להשקיע אותם בנוזלים בזמן שהמכשיר מחובר לחשמל ואף לאחר מכן עד לייבוש

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
... והאם ניתן לתקן בבית ע"י פירוק, יבוש או משהו בסגנון?

אם לאחר ייבוש הטוטסר אובן יעבוד, סבבה.

להתעסק איתו ?

בהתאם לגיל הטוסטר אובן, מצבו הפיזי, גילו וכו' הייתי חושב אם העניין כדאי.

ב 200 ש"ח (+ -) יש אפשרות לקנות אחד חדש. אז ככול שה"מציאה" נראה אומלל יותר והוא מבוגר יותר הייתי שוקל להחליפו, פסח מתקרב וזאת הזדמנות להתחדש.

פורסם

גם אני בעד ליזרוק אותו, אם לא ביגלל הקצר אז לפחות ביגלל שאריות מסיר שומנים שאני לא רוצה את השאריות שלהם במאפה שלי.

מה שמצחיק הוא שהמסיר שומנים יכול לעלות כחמישית מהטוסטר :-).

פסח הגיעה- תיתחדש בטוסטור אובן חדש- מגיעה לך :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אם כבר מסיר שומנים, הנסיון שלי (עם מכונת שווארמה - כמות שומנים מטורפת) מראה שדווקא סבון כלים Palmolive Grease Blaster הרבה הרבה הרבה יותר יעיל.

אני שמתי את המכונת שווארמה בכיור, שמתי כמות נכבדה של הסבון, (בערך רבע כוס) הרבה מים, והשארתי לכ-15 דקות.

לאחר מכן שטיפה מורידה שכבה הגונה מאוד של שומנים.

ככה חזרתי על זה למשך 5-6 פעמים עד שירדו כל השומנים, והמכשיר נראה כמו חדש.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...