Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני בדרך כלל לא מסתפק בחותמת "עבר", אלא באמת מתעמק בתוצאות המבחן השנתי.

סעיף אחד שלכד את עיני היה יעילות הבלמים:

 

שרות: ימין-339  שמאל-389  משקל-1046
שרות: ימין-193  שמאל-198  משקל-528
עזר: ימין-311  שמאל-306
סה"כ משקל רכב: 1574
[b]יעילות בלם שירות: 71.1%
יעילות בלם עזר: 39.2%[/b]

 

איך מחושבת יעילות הבלמים (חשבתי בתחילה כי זה משקל הבלימה חלקי משקל הרכב, אבל זה לא מסתדר מספרית)?

האם יעילות של 71.1% זה מספיק? נשמע לי נמוך, מה הגבול?

פורסם

נגיד, משקל בסרן קידמי 1000 קילו.

 

כוח בלימה שנמדד בשני הגלגלים באותו סרן (ימין + שמאל) צריך להית לפחות 500 קילו, כלמר 50% מ 1000. הפרש בין ימין לשמאל צריך להיות עד 30% מהמספר הגבוה יותר.

 

אותו דבר סרן אחורי.

 

מספר "יעלות בלם שרות" כולל שקלול של הקידמי+אחרי, למרות שהם נבדקים בנפרד.

 

אם באחד הסרנים נמדד כוח בלימה פחות מ 50% משקל הסרן - לא עובר.

 

 

בבלם עזר (שזה בלם יד) מותר שתהיה יעלות נמוכה יותר, לא יודע מה מהספר המדוייק.

 

 

הבדיקה תקינה, כל הערכים רחוקים מלהיות גבוליים, ואין הפרש גדול בין ימין לשמאל.

 

 

פורסם (נערך)

היום ביצעתי טסט לרכב שלי גם כן, 206XS ילידת 99'.

 

אלה הממצעים של בדיקת יעילות הבלימה:

 

--------------------------------------
[b] ימין   שמאל    משקל   הפרש...........[/b]
[b]שרות [/b]      300    241     642    19.9%
[b]שרות   [/b]    75     88      402    13.9%
[b]עזר[/b]        163    149     ---    8.5%
[b]
סה"כ משקל רכב[/b] 1044
[b]יעילות בלם שרות[/b] 67.4%
[b]יעילות בלם עזר[/b] 29.8%
-------------------------------------

 

לפי החישוב של 50% כוח בלימה ממשקל הסרן, יוצא שהסרן האחורי היה אמור להיכשל. יתכן שהרף תחתון למעבר הוא נמוך יותר מ50%?

עריכה אחרונה על ידי iluxxxa
×
×
  • תוכן חדש...